Pokemon Crystal Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

 Ogłoszenie 

Przenieśliśmy się na nową domenę! Zapraszamy na...
www.pokemoncrystal.wxv.pl


Ohayo!
Na forum
Dodatkowe
Współpraca
Witaj przyszły mistrzu!

Marzyłeś kiedyś, by zostać trenerem lub koordynatorem Pokemonów? Wybrać niepowtarzalnego startera z którym wyruszysz w prawdziwą podróż. Móc zdobywać nowe stworki, trenować je, by stały się championami. Na Crystalu zapewniamy takie atrakcje! Najpierw wystarczy założyć kartę postaci, a potem wybrać odpowiedniego mistrza gry, który poprowadzi Ci niezapomnianą przygodę. Dodatkowo oferujemy: Fakemony, pokazy, walki z liderami i innymi userami, konkursy z nagrodami, eventy, zagadki itp. Ale to nie wszystko, bowiem możesz także zdecydować się na granie Pokemonem! Warto wspomnieć, że poznasz tu wielu przyjaciół z różnych stron Polski. Zaproś znajomych i pozwól ponieść się na skrzydłach wyobraźni już dziś!
Poradnik:
jak zacząć grę?

Masz jakieś pytania? Pisz na PW do Daisy7.


Nasze forum...

- Powstało 23 marca 2011r.
- Pierwszą domeną był pun, a drugą aaf.
- Umożliwia posiadanie epickich Fakemonów.
- Umożliwia granie jako człowiek lub Pokemon.
- Gościło ponad 350000 odwiedzających oraz 450 osób zarejestrowanych.
Pomogą Ci

Daisy7 , Gwen Brown , Yuki
GG/Skype: D: --- / ania.daisy7, G: 38162565 / ---, Y: 35451075 / Yukiyorin
Profil: Daisy, Gwen, Yuki
Ranga: admin, junior admin, moderator, gracz


Grasz na forum? Daj coś od siebie i sam poprowadź przygody innym!
Poszukujemy nowych mistrzów gier! Zapraszamy chętnych do zgłaszania się : )


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Daisy7
2014-11-13, 07:05
Wyścig SAN ~ Przez wodę ~
Autor Wiadomość
Layla 


Starter: Ralts
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca
Dołączyła: 16 Lip 2014
Posty: 411
Wysłany: 2014-11-04, 18:05   

- Feliks, to nic, że jesteśmy ostatni. Jeszcze uda nam się ich wyprzedzić, nie wszystko stracone. Przed tobą jaskinia. Płyń wysoko górą, aby nie oberwać żadnymi pozostałościami po tych stalagmitach czy stalaktytach. Od początku zacznij ostro. Aqua Jet, dzięki któremu przyśpieszysz. W końcu to ruch z priorytetem. Omijaj przeszkody na swojej drodze i uważaj, żeby w żadną nie walnąć. Teraz staraj się trochę namieszać u przeciwników. Wykonaj Disable, aby poblokować im, albo chociaż jednemu rywalowi ruchy mające na celu ich przyśpieszyć. Czyli wszystkie podobne do Quick Attack, Hydro Pump i Agility. To powinno im napsuć nieźle krwi. Ty natomiast nie zwalniaj i staraj się idealnie wycelować w ten mały tunel. Jeżeli jednak wyczujesz, że nie trafisz prosto do niego, to nie zwalniaj, tylko użyj Zen Headbutt i poszerz sobie przejście. W tunelu użyj kolejnego Aqua Jet, aby przyśpieszyć i obronić się przed ewentualnymi atakami ze strony przeciwników.
_________________
 
     
REKLAMA 

Starter: Ralts
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca
Dołączyła: 24 Cze 2014
Posty: 3110
Ostrzeżeń:
 1/5/6
Wysłany: 2014-11-04, 19:34   

 
     
Yuki 


Wiek: 27
Dołączyła: 24 Cze 2014
Posty: 3110
Ostrzeżeń:
 1/5/6
Wysłany: 2014-11-04, 19:34   

- Floatzel uważaj na rywali przed tobą. Użyj Agility, by zwiększyć swoją prędkość, jednak... albo dobra. Zrobimy to inaczej. Taktyka jak w pierwszej rundzie Aqua Jet połącz z Quick Attack. Zrób super szybką torpedę. Leć slalomem by unikać tych ostrych głazów, nie wpadnij w nie. Skup się na tym, że musisz wpaść w dziurę. Chociaż wątpię, że nam się uda idealnie wlecieć, więc musimy też zrobić coś, co rozwali nieco przejście. Ale też musimy się bronić przed spadającymi odłamkami. Wiesz jak wygląda atak Flame Wheel? Zrobimy coś w tym stylu, tyle, że używając wrzącej, niszczycielskiej wody napędzanej wcześniejszymi przyśpieszaczami. Zamień się w toczący walec! Wykorzystaj do tego Scald, które nałożysz na siebie jako wrzącą ochronę!
_________________
 
  :
     
Daisy7 


Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25
Dołączyła: 24 Maj 2014
Posty: 9322
Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2014-11-04, 22:33   

Przebieg
Starmie będąca na przodzie bardzo mądrze i z pozytywnym rezultatem pokonała podwodną jaskinię, rozwalając co poniektóre stalagmity, stalaktyty oraz obydwa stalagnaty. Tym samym znacznie ułatwiła zadnie całej reszcie, ale ma też dla nich nieprzyjemną niespodziankę w postaci Hydro Pump, który jej pomaga w szybkości, lecz najbliższych rywali z pewnością spowolni. Użycie Minimize było najprostszym, a zarazem najskuteczniejszym posunięciem. Póki co wygląda wszystko świetnie, ale zobaczmy, czy "przyjaciele" nie postanowili jej czymś zaskoczyć. Dalej widzimy Kingdrę, która dzięki Agility prawie wyrównała z rozgwiazdą. Niestety nawet Dragon Pulse nie pomogło jej w uchronieniu się przed niektórymi kawałkami pozostałości skalnych, dlatego zostaje w tyle. Potem ruszyła dalej, poszerzając drobny otwór, co zapewne przyda się też reszcie. Mimo to nie jest dla nich taka łaskawa, dlatego zostawia po sobie czarną chmurę ze Smokescrenu. Na razie pozostaje na miejscu drugim. Następnie przypływa Floatzel, który postawił na szybkość, zwinność oraz uniki. Dzięki połączeniu Aqua Jet z Quick Attackiem udało mu się nie oberwać żadnym kamykiem. Smokescreen też nie stanowił dla niego problemu, ponieważ po prostu niczym torpeda przebił się przez czerń niszcząc ją przy okazji ku uciesze dalszych stworków. Rozwalanie końcówki tunelu okazało się niepotrzebne, ponieważ zrobiła już to za niego Miyu. Stworek remisuje z Haną na pierwszym miejscu. Jednocześnie powinniśmy widzieć zmagania Greninji Snazzy, jednakże koordynatorka poddała się i zostaje zdyskwalifikowana. Buizel miała bardzo prostą trasę. Niepotrzebnie męczyła się z zapamiętywaniem taktyki, ponieważ wszystkie kawałki stalaktytów, stalagmitów oraz stalagnatów odeszły już w eter. Tym samym nie ma też co wymyślać ze strącaniem tych pierwszych, ponieważ praktycznie nic z nich nie zostało. Wychodzi na to, że spokojnie pokonała calutki tunel, skupiając się na dogonieniu reszty. Natomiast użycie Protectu w tłocznym miejscu zadziałało niczym tarcza odpychająca, która lekko odrzuciła najbliższych oponentów, pozwalając Lu’lin na zagnieżdżenie się na miejscu drugim. Niestety prawie cały plan Fay na pokonanie przez jej podopiecznego tunelu legł w gruzach, ponieważ stalagmity, od których żabka miała się odbijać, już nie istnieją. Oczywiście Quick Attack pomaga, ale to jednak nie to samo. Przynajmnije nie musiała uważać na inne przeszkody, a powiększanie dziury przy pomocy Night Slash okazało się także zbędne, bowiem jest wystarczająco duża. No i dobra wiadomość, że Pokemon nie wpadł w żadną bójkę. Nieco gorszą okazuje się fakt, iż nikogo nie wyminął (nie licząc Bubblefroga, który odpadł). Wreszcie mamy Golducka, który też został wyręczony z połowy zaplanowanych czynności, a o ostre fragmenty nie musi się bać, ponieważ, o czym już mówiłam, dawno opadły na dno jaskini. Duży otwór też nie sprawił mu kłopotów, a dzięki dwóm Aqua Jet oraz Disable użytym na rywalach wypadł na miejsce trzecie.

Kolejność po etapie trzecim:
1. Starmie - Frost i Floatzel - Yuki
2. Buizel - GallAnonim
3. Golduck - Layla
4. Kingdra - Gwen Brown
5. Greninja - Fay
6. Greninja - Snazzy ~zdyskwalifikowana!
Snazziak traci wpisowe 1000$, ponieważ nie odpisała na czas.


Etap czwarty (finał)
Wielka ośmiornica! Nie! Wcale nie żartuje! Tuż przed metą zamieszkała olbrzymia ośmiornica, która cały czas rytmicznie macha mackami jakby wykonywała tzw. meksykańską falę (rodzaj dopingu na meczu polegający na podnoszeniu dłoni po kolei, dzięki czemu wygląda to jak fala). Nie przesłyszeliście się, robi to RYTMICZNIE, ale tylko do czasu. Olbrzymia czterometrowa bestia nie jest na ogół agresywna i pozwala przepływać obok niej, jednak do czasu, aż ktoś jej nie zdenerwuje, a to nie wymaga zbytnich umiejętności. Warto dodać, że co druga macka po zetknięciu się z jakimś Pokemonem... oszołamia go (stan konfuzji)! Co prawda tylko na chwilkę, aczkolwiek wiecie, że w wyścigu nawet kilka sekund może przesądzić o wynikach.
Zasady takie jak wcześniej!

Tym razem przedłużam czas na odpis, bo i tak nie sprawdzę Wam tego w czwartek po 22, a więc zaliczać będę tylko te posty napisane do dnia 7 listopada br., godz. 16:00. Jako, że piątek to dzień wiecznej niewiadomej to niewykluczone, że wyniki będą na przykład po dwudziestej bądź później, bądź miejmy nadzieję wcześniej. Oczywiście odpisy zamieszczacie w tym wątku! Życzę powodzenia~
_________________
♪ Z serii "Daisiak kaleczy": opening z Torci ʕ•ᴥ•ʔ

Karta Postaci || Przygoda || Fundacja
~ 38880$ ~
 
     
Fay 
Jestem robotem


Starter: Sceptile Gekko
Profesja: trener
Profesja poboczna: ewolucjonista
Karta Postaci: przejdź
Wiek: 31
Dołączyła: 24 Cze 2014
Posty: 1181
Wysłany: 2014-11-05, 19:46   

-Koga, jesteś ostatni i możemy wykorzystać to teraz na ostatnim etapie. Wykorzystaj Substitute, by utworzyć swojego sobowtóra, który w momencie, gdy inni uczestnicy będą w jej pobliżu i będą próbować obok niej przejść poślij swojego klona, by rozwścieczył ośmiornice atakując ją Water Shuriken. Pozwól, by uderzenia po rozwścieczeniu stwora uderzyły twojego klona, a sam stwórz kolejne swoje kopie przy pomocy Double Team, by przeciwnicy i stwór nie mogli się na tobie skoncentrować i chroniąc się Mat Block przed atakami przeciwników oraz staraj się omijać macki ośmiornicy po tym jak zaczną one uderzać w niekontrolowany sposób. Porozsyłaj swoje iluzje tak, by koncentrowały uwagę potwora na innych uczestnikach. Jeśli to jest możliwe próbuj przepływać tak, by nie rzucać się w oczy ośmiornicy i płyń w kierunku mety. Jeśli ten plan się nie powiedzie to staraj się unikać macek potwora i uważnie obserwuj innych uczestników, by móc unikać innych ataków.
_________________
Karta Postaci | BOX | Bank | Trofea
 
 
     
Yuki 


Wiek: 27
Dołączyła: 24 Cze 2014
Posty: 3110
Ostrzeżeń:
 1/5/6
Wysłany: 2014-11-06, 21:30   

- Floatzel wbijmy się w rytm ośmiornicy! Zastosuj Agility, po czym, kiedy ośmiornica da mackę do góry pierwszą, wślizgnij się pod nia, następnie przeskocz nad kolejna, gdyż patrząc na meksykańską falę, to będzie tak, że jedna macka w góre, druga w dół. Przystosujmy się do tego. Wykonuj dokładnie takie same ruchy jak ośmiornica! Jeżeli nie zdążysz, to wykonaj unik z Quick Attack na bezpieczny bok. Nie zatrzymuj się, tylko leć prosto z prądem! Jeżeli ktoś zdenerwuje ośmiornice, uciekaj za pomocą Aqua Jet połączonego ze Scald, które za pomocą gorącej wody odeprze macki, oparzając je. A ci goście z tyłu będą mieli problemy.
_________________
 
  :
     
Lu 
Lightwood siblings


Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 1169
Ostrzeżeń:
 1/5/6
Wysłany: 2014-11-07, 00:48   

- Świetnie ci idzie, Hana! Jestem z ciebie dumny. Teraz czeka nas najcięższy odcinek, jednak za nim jest już upragniona meta. Tak więc musimy dołożyć wszelkich starań, żeby dotrzeć tam jako pierwsi. Na sam początek utwórz Surf, na którym będziesz płynęła w stronę ośmiornicy. Musi to być bardzo duża fala, rozumiesz? Ma to dwa cele. Pierwszym jest napędzanie cię, a drugim odwrócenie uwagi tej ośmiornicy. No i jeżeli się uda, ucierpią nasi przeciwnicy oraz spowolnić ich ta fala. No więc, kiedy będziesz na fali, staraj się podpłynąć jak najbliżej ośmiornicy, jednak na bezpieczną odległość. Kiedy już w takim odstępie od niej będziesz, wykonaj Flash! Oślep wszystkich swoich przeciwników i tą wielką przeszkodę, rozświetlając cały zbiornik wodny. To kupi ci trochę czasu. Podczas wykonywania Flash, użyj Camouflage, aby stać się niewidoczną dla przeciwników i ośmiornicy. Da ci to element zaskoczenia i będziesz miała nad nimi jako taką przewagę. Kiedy światło zniknie, ciebie na tej fali już nie będzie. Po pierwsze, bo użyjesz maskującego ataku, a po drugie, musisz się z tej fali zmyć jak najprędzej. Dobrze słyszysz. Uciekaj z niej, jednak fali pozwól dalej płynąć, wprost na ośmiornice. To zajmie ją i jej macki. Wtedy się koło niej niezauważona przemkniesz. Uważaj jednak na ewentualne macki i omijaj ich. Nie trać czasu i gnaj przed siebie, ile tylko sił. Wykonaj Hydro Pump za siebie, napędzając się wprost do mety. Nie daj się zaskoczyć żadnemu przeciwnikowi ani mackom. Przy odrobinie szczęścia strumień wody kogoś jeszcze spowolni, jeżeli nadal będą mieli plamki przed oczami po twoim Flash. W razie czego unikaj wszelkich przeciwności. Powodzenia, Hana!
_________________
 
     
Layla 


Starter: Ralts
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca
Dołączyła: 16 Lip 2014
Posty: 411
Wysłany: 2014-11-07, 07:56   

- Nieźle ci idzie, Feliks. Udało ci się wybić na trzecie miejsce, brawo! Teraz jednak czeka nas najgorsze zadanie. Musisz przedostać się koło tej ośmiornicy do mety. Mam już jednak pewien pomysł. Od razu wystartuj z Aqua Jet i staraj się dopasować do rytmu ośmiornicy, obserwując ruchy jej macek. Szybko przedostań się pomiędzy nimi, będąc nadal w strumieniu wody, tak dla bezpieczeństwa. Co jakiś czas wybijaj się Water Pulse, aby dodać sobie prędkości. Jeżeli jakaś macka będzie chciała cię zgarnąć, zablokuj ją Ice Beam. Zimno powinno ją odstraszyć i zdenerwować, przez co ci w tyle nie będą mieli za łatwo. Na sam koniec wykorzystaj Waterfall, aby dostać się do mety. Wyznacz sobie tym atakiem drogę do samej mety i płyń tym strumieniem, dalej napędzana poprzednimi ruchami. Wierzę, że dasz sobie radę, mała!
_________________
 
     
GallAnonim 
Woof Woof


Starter: Riolu
Profesja: trener
Profesja poboczna: ewolucjonista
Wiek: 29
Dołączył: 24 Cze 2014
Posty: 1144
Skąd: Ziemia Kłodzka
Wysłany: 2014-11-07, 11:30   

-Brawo Lu’lin! Udało nam się dostać na całkiem wysoką pozycję i postarajmy się żeby tak zostało! Również postaramy się wykorzystać cykliczność w ruchach tego olbrzymiego owocu morza, więc zbliż się prędko do niego. Gdy tylko podniesie pierwszą mackę, wpłyń pod nią, pamiętając, że zaraz podniesie się druga, pod którą będziesz musiała natychmiast wpłynąć, by nie opadła na ciebie ta pierwsza, a potem jeszcze raz i jeszcze, aż wreszcie będziesz mogła ruszyć do mety. Nie będziesz miała przy tym zbyt wiele czasu na zastanawianie się, więc nie wahaj się, bo możesz skończyć w obślizgłych objęciach którejś macki. W razie problemów z szybkością wspomóż się Quick Attackiem. Będziemy mieli kłopot, jeśli się ta ośmiornica rozzłości. Wtedy pryskaj do mety z najwyższą prędkością, chroniąc się Protectem i używając Scald aby wspomóc się odrzutem. Dzięki temu powinnaś wyślizgnąć przynajmniej jednej macce. W ostateczności spróbuj zamrozić zagrażającą ci mackę Ice Beamem. To powinno ostudzić na chwilę temperament ośmiornicy i dać ci szansę na ucieczkę. W stronę mety oczywiście. Trzymam kciuki za ciebie!
_________________
 
 
     
Gwen Brown 
Uszanowanko :)


Starter: Dragonair
Profesja: trener
Profesja poboczna: uzdrowiciel
Karta Postaci: przejdź
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 29
Dołączyła: 24 Cze 2014
Posty: 4703
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2014-11-07, 11:47   

- Miyu to już końcówka, więc musisz dać z siebie absolutnie wszystko! Nie możesz sobie pozwolić na najmniejszy błąd. Tu już nawet nie chodzi o to, abyś wygrała. Postaraj się odrobić swoją pozycję. Rozpocznij od Agility połączonego z Hydro Pump jako dodatkowy napęd. Bardzo ważna uwaga- obserwuj co robią przeciwnicy. Szczególnie miej na uwadze Greninję- płynie za tobą i z chęcią będzie próbował cię wyprzedzić. No i są jeszcze ci wszyscy przed tobą. Jeśli zostawiają za sobą jakieś ataki-pułapki, staraj się je wymijać, zamiast się w nie władować. Uważaj też jak zachowuje się ośmiornica. Jeśli jest spokojna to bez problemu wyminiesz jej macki. Ostatecznie poruszają się rytmicznie- zaobserwuj kiedy je unosi, a kiedy opuszcza aby wiedzieć w którym momencie zrobić unik. Gdyby była rozeźlona, postaw na swoją szybkość i zwinność i próbuj robić uniki. Nie możesz pozwolić się dotknąć którąkolwiek z macek. Na koniec możesz pozwolić sobie na odrobienie strat. Za pomocą Twister'a dosłownie miotaj rywalami przed tobą. Wystarczy, że na moment wytrącisz ich z osobistego rytmu w jakim płyną- to wystarczy aby wyminąć takiego delikwenta. W ten sam sposób pozbywaj się tych ataków, którymi mogą w ciebie ciskać. I oczywiście na sam koniec jeszcze raz Agility. Dasz sobie radę, Miyu!
_________________
Karta Postaci|Bank|Box|Trofea|Dolary|Jeziorko|Kopalnia|Ogródek|Poke-KP
 
     
Daisy7 


Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25
Dołączyła: 24 Maj 2014
Posty: 9322
Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2014-11-07, 21:01   

Przebieg
Przy ośmiornicy jako pierwsi znajdują się Floatzel, który nie zamierza kombinować z przeszkadzaniem innym, zamiast tego skupiając się, by jak najszybciej pokonać ostatni element. Miał w zanadrzu masę odpowiednich "dopalaczy", jednak okazało się, że Starmie zamierza urozmaicić etap. Wszystko wydarzyło się błyskawicznie. Potężna fala (Surf), chwilowa kompletna jasność (Flash), a kiedy całość wróciła do normy, Hany nigdzie nie było (Camouflage)! Niespodziewanie pojawiła się na prowadzeniu, dzięki zyskaniu chwili czasu, którą rywale, a nawet ośmiornica zmarnowali na ogarnięcie, co się przed chwilą stało. Mimo to nie rozwścieczyła morskiego potwora, który dalej macha rytmicznie mackami. Dalej widzimy jak Buizel przemyka podobnie do swojej ewolucji między mackami z tym, że robi to znacznie wolniej. Raz o mały włos nie oberwał, aczkolwiek udało mu się uniknąć ciosu dzięki Quick Attack. Protect użył dopiero w połowie, gdy zapanowała wielka jasność. Okazało się, że to najlepsze rozwiązanie na całą turę, ponieważ niewidzialna tarcza odpycha od siebie zbliżające się kończyny ośmiornicy! Niesamowite, ale kto mógł wiedzieć. Golduck nie miał tak kolorowo, ponieważ używszy Ice Beam na jedną z macek, zagwarantował sobie oraz dalszym przeciwnikom oburzenie gigantycznej bestii. W końcu! Aż cztery razy kaczorowi nie udało się obronić przed mackami, w tym dwie spowodowały u niego krótkotrwałe oszołomienie. Obawiam się, że stworek zostanie lada moment wyprzedzony. Kingdra zastosowała się do rad trenerki i stawiając na zwinność oraz szybkość, wymijała macki. Niestety oberwał sporą ilością, ale na szczęście tylko jedna "zawierała" konfuzję. Myślicie, że samica się poddała? A skądże! Gdy tylko ominęła rozwścieczoną przeszkodę, zaczęła torować sobie trasę z oponentów Twisterem. Podopiecznego Layli wyprzedziła już przedtem, lecz teraz udało jej się wylądować na miejscu drugim. Jedynie Starmie nie dała się wykiwać. Greninja miał w planach zdenerwowanie i zirytowanie ośmiornicy, lecz ta już od jakiegoś czasu jest w takim, a nie innym stanie. Mimo to dzięki wykonywaniu kopii udało mu się trochę omamić dużą bestię i skierować na wrogów, jednakże wielka szkoda, iż nie zastosował żadnego ruchu przyspieszającego. W związku z tym ląduje na miejscu czwartym razem z Buizelem.

Na mecie:
1. Starmie - Frost
2. Kingdra - Gwen Brown
3. Floatzel - Yuki
4. Buizel - GallAnonim i Greninja - Fay
5. Golduck - Layla

WYNIKI & NAGRODY
~ Miejsce pierwsze ~
FROST ze STARMIE

~ Miejsce drugie ~
GWEN BROWN z KINGDRĄ
~ Miejsce trzecie ~
YUKI z FLOATZELEM

~ Miejsce czwarte ~
GALLANONIM z BUIZELEM oraz FAY z GRENINJĄ
~ Miejsce piąte ~
LAYLA z GOLDUCKIEM


Wszyscy ładnie się spisaliście, bo dotrwaliście do samego końca. Dzięki temu możecie przywrócić sobie wpisowe 1000$, a do tego 10% owej kwoty (łącznie 1100$) w ramach podziękowania, że nie olaliście sprawy, a tym samym nie okazaliście braku szacunku dla mojego wkładu w organizację zabawy ^^

~ 1 msc - shiny/zwykły Croconaw na 18lvl z 2 dowolnymi Egg Move LUB Spiral Cloyster (unique) na 18lvl z 2 dowolnymi Egg Move
~ 2 msc - 100% shiny/zwykłe jajeczko Qwilfisha/Relicantha/Carvanhy z zagwarantowanym losowym Egg Move + 1 Rare Candy
~ 3 msc - jajeczko Relicantha + Rare Candy
~ 4 msc - po 3 Rare Candy dla obydwóch
~ 5 msc - dowolny TM lub MT


Frost skan robi sobie sam, lecz musi go tu wkleić, by otrzymać potwierdzenie. Tak samo jak Gwen wybiera, czy woli wersję shiny czy zwykłą (w przypadku wyboru krokodylka) i którego z Poków. Panna Brown także musi tu odpisać, by poinformować nas, jaki rodzaj jajeczka wzięła oraz jakiego stworka z pośród trójki wspaniałych ;) To chyba tyle. Do następnych wyścigów, bystrzaki!
_________________
♪ Z serii "Daisiak kaleczy": opening z Torci ʕ•ᴥ•ʔ

Karta Postaci || Przygoda || Fundacja
~ 38880$ ~
 
     
Gwen Brown 
Uszanowanko :)


Starter: Dragonair
Profesja: trener
Profesja poboczna: uzdrowiciel
Karta Postaci: przejdź
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 29
Dołączyła: 24 Cze 2014
Posty: 4703
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2014-11-07, 21:19   

O kurczątko. A jednak taktyka pisana na zasadzie "pisz pierwsze co ci przyjdzie do łba" nie jest taka durna xD
Na początek gratuluję Frostowi pierwszego miejsca, a także dziękuję pozostałym za wyrównaną rywalizację. Na prawdę, zacnie było.
Co do nagrody... jajeczko Relicantha będzie idealne. I jeszcze żeby nie był taki smutny i szaro-bury, to wezmę go w wersji Shiny. Od razu jest ładniejszy :)
_________________
Karta Postaci|Bank|Box|Trofea|Dolary|Jeziorko|Kopalnia|Ogródek|Poke-KP
 
     
Did 


Wiek: 26
Dołączył: 24 Cze 2014
Posty: 3565
Wysłany: 2014-11-07, 22:07   

MOJA HANA TAKA OSOM <3
_________________
 
     
Lu 
Lightwood siblings


Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 1169
Ostrzeżeń:
 1/5/6
Wysłany: 2014-11-12, 23:49   

Yay, fajnie w czymś wygrać xD
Dziękuję oczywiście wszystkim rywalom za fajną i uczciwą walkę i za to, że walczyli wszyscy do końca. Mam nadzieję, że to powtórzymy w najbliższym czasie~

No i jeszcze chciałem podziękować Didowi za pożyczenie Hany ^^

Oto skan krokodylka:
Cytat:
Croconaw
Imię:

Poziom:
18

Ewolucja:
Totodile (18 lvl) -> Croconaw (30 lvl) -> Feraligatr
Ataki:
Ancient Power [EM] | Dragon Dance [EM] | Scratch | Leer | Water Gun | Rage | Bite | Scary Face
Charakter i historia:
Został wyhodowany na potrzeby wyścigu SAN ~ Przez wodę ~ jako nagroda dla zwycięzcy. Ten Croconaw jest inny, niż przedstawiciele swojego gatunku. Przede wszystkim jest szczuplejszy. Spowodowane jest to jednak tym, że ten krokodylek biega non stop i wiąże swoją przyszłość z tym sportem. Pływać też lubi, jednak boi się wychodzić na głębokie wody, gdyż myśli, że są tam straszne morskie potwory, które tylko czekają na to, aż podpłynie i haps! Nie ma Croconawa! Nienawidzi jeść suchej karmy i za nic w świecie nie chce jej więcej czuć w swojej paszczy. Uwielbia za to jeść krewetki i owoce morza. Jest niezwykle ostrożny, gdyż zdaje sobie sprawę z tego, że każdy poważniejszy uraz może zniweczyć jego przyszłą karierę biegacza.
Umiejętności:
Torrent - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki wodne zadają do 1,5 raza większe obrażenia.
Trzyma:
---
Egg Group:
Monster/Water 1
_________________
 
     
Daisy7 


Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25
Dołączyła: 24 Maj 2014
Posty: 9322
Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2014-11-13, 07:04   

~ Skan wykonany prawidłowo - zatwierdzam ~

Wątek zamknięty.
_________________
♪ Z serii "Daisiak kaleczy": opening z Torci ʕ•ᴥ•ʔ

Karta Postaci || Przygoda || Fundacja
~ 38880$ ~
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

| | Darmowe fora | Reklama

Daisy7 (administrator)
ania.daisy7

Gwen Brown (administrator)
38162565

Yuki (grafik)
35451075
Yukiyorin

Did (grafik)
44021735
Otaku helper
www.OtakuHelper.pl - Nie buforuj! Pobieraj!

WAW Pokemon

Yousei

SNM
SnM

PokeSerwis

Hentai Island

Dragon Ball Alternate World
Dragon Ball Alternate World

Tin Tower

Darkest Night

Czarodzieje

Mystic Falls
Mystic Falls

Wishmaker

Undertale

Digimon Quartz

Poke Tail

Jadore Dior

Spesogenesis

Horizon

Seven Kingdoms

Bangarang

Dysharmonia

Arcadias

Deireadh

SPQR

Dzikie Psy

Uru'bean

Lords of Brevort

Death City

Black Butler
BlackButler

Hogwart Dream
HogwartDream

Zombie is coming

FT Path Magician

Wolvex

Phantasmagoria

Ninja Clan Wars

Wilki 94

Mortis

Wishtown

Valoran
Valoran

Fairy Tail New Generation

Antyris

Hoshi Fusion

Spectrofobia

X-Men RPG

The Avengers

Virus

Riverdale High School

Marudersi

Bottled Stars

Death City

Draco Dormiens

Ninja Gaiden
Ninja Gaiden PBF

Epoka Nordlingów

Pokemon Eternal

Era Bleacha

Król Lew PBF
Król Lew



Design by Did, Yuki & Daisy7. Only for Pokemon Crystal
Wszystkie prawa zastrzeżone./All rights reserved. Copyright 2014 by Daisy7.
Pokemon Crystal launched 2011-03-23.