Pokemon Crystal Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

 Ogłoszenie 

Przenieśliśmy się na nową domenę! Zapraszamy na...
www.pokemoncrystal.wxv.pl


Ohayo!
Na forum
Dodatkowe
Współpraca
Witaj przyszły mistrzu!

Marzyłeś kiedyś, by zostać trenerem lub koordynatorem Pokemonów? Wybrać niepowtarzalnego startera z którym wyruszysz w prawdziwą podróż. Móc zdobywać nowe stworki, trenować je, by stały się championami. Na Crystalu zapewniamy takie atrakcje! Najpierw wystarczy założyć kartę postaci, a potem wybrać odpowiedniego mistrza gry, który poprowadzi Ci niezapomnianą przygodę. Dodatkowo oferujemy: Fakemony, pokazy, walki z liderami i innymi userami, konkursy z nagrodami, eventy, zagadki itp. Ale to nie wszystko, bowiem możesz także zdecydować się na granie Pokemonem! Warto wspomnieć, że poznasz tu wielu przyjaciół z różnych stron Polski. Zaproś znajomych i pozwól ponieść się na skrzydłach wyobraźni już dziś!
Poradnik:
jak zacząć grę?

Masz jakieś pytania? Pisz na PW do Daisy7.


Nasze forum...

- Powstało 23 marca 2011r.
- Pierwszą domeną był pun, a drugą aaf.
- Umożliwia posiadanie epickich Fakemonów.
- Umożliwia granie jako człowiek lub Pokemon.
- Gościło ponad 350000 odwiedzających oraz 450 osób zarejestrowanych.
Pomogą Ci

Daisy7 , Gwen Brown , Yuki
GG/Skype: D: --- / ania.daisy7, G: 38162565 / ---, Y: 35451075 / Yukiyorin
Profil: Daisy, Gwen, Yuki
Ranga: admin, junior admin, moderator, gracz


Grasz na forum? Daj coś od siebie i sam poprowadź przygody innym!
Poszukujemy nowych mistrzów gier! Zapraszamy chętnych do zgłaszania się : )


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Daisy7
2014-11-13, 07:05
Wyścig SAN ~ Przez wodę ~
Autor Wiadomość
Lu 
Lightwood siblings


Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 1169
Ostrzeżeń:
 1/5/6
Wysłany: 2014-10-31, 13:25   

- Hana, damy im radę! Jesteś bardzo szybka, ale musimy uważać na naszych przeciwników, jak i przeszkody. Nie lekceważ nikogo, kto znajduje się w tym zbiorniku wodnym. Na sam początek użyj Camoflauge, aby skutecznie zlać się z wodą i stać się niewidoczną dla przeciwników. Pruj wtedy przed siebie. Jeżeli ktoś cię zauważy, a chodzi mi tutaj o trytony, zastosuj połączenie Minimize i Rapid Spin. Kiedy się niespodziewanie zmniejszysz i łatwiej ci będzie mijać te maszkary, kręć się, usuwając ze swojej drogi wszystko, co się na niej pojawi. Na sam koniec, kiedy już będziesz poza terytorium wroga, użyj Confuse Ray, aby skołować swoich rywali i gnaj przed siebie, ile sił w twoich odnóżach.
_________________
 
     
REKLAMA 

Dołączyła: 16 Lip 2014
Posty: 411
Wysłany: 2014-10-31, 14:57   

 
     
Layla 


Starter: Ralts
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca
Dołączyła: 16 Lip 2014
Posty: 411
Wysłany: 2014-10-31, 14:57   

- No dobrze kochana, jesteśmy tutaj, aby wygrać! Masz bardzo szybkich i silnych przeciwników, ale na pewno sobie z nimi poradzisz. Jeżeli będzie na ciebie leciał jakiś atak, zneutralizuj go Psychic i poślij w tego, kto go użył. Uważaj na trytony! Mogą być bardzo niebezpieczne. Dlatego też użyj Aqua Jet, dzięki któremu możesz wyjść na prowadzenie. Dodatkowo będzie to pewna osłona przed tymi potworami. Jeżeli któryś będzie się do ciebie zbliżał, użyj Mud Bomb i zestrzel go. Kiedy już sobie z nimi poradzisz, nadal w Aqua Jet, wystrzelw tył Water Pulse, który wybije cię do przodu i dodatkowo napędzi. Powodzenia kochana!
_________________
 
     
Daisy7 


Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25
Dołączyła: 24 Maj 2014
Posty: 9322
Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2014-10-31, 17:43   

Przebieg etapu pierwszego
Na początku widzimy obydwie Greninje. Jednak na przód wysunął się Bubblefrog Snazzy, dzięki wykombinowaniu przyspieszenia. Za pomocą Smokescreen zapewnił sobie chwilę spokoju. Gdyby nie użycie Double Team, byłoby krucho z naszą żabcią, ponieważ prosto na nią płynął na oślep jeden z trytonów. Na szczęście wpadł na klona, więc Bubblefrog zdołał pokonać cały odcinek. Dalej widzimy drugie Poka tego samego gatunku, któremu wykonanie Double Team też pomogło, ale czy to koniec? Tak, pozostałości czarnego "atramentu" pomogły Kodze w przedarciu się do końca odcinka, a potem dzięki Quick Attackowi wyprzedził żabę Snazzy. Dalej widzimy jak Floatzel migusiem pruje przed siebie. On sam świetnie sobie poradził, jednak mocno rozwścieczył trytony wrzątkiem, więc dalsi zawodnicy mogą mieć utrudnione zadanie. Bądź co bądź podopieczny Yuki użył aż dwóch ataków na przyspieszenie i dzięki temu wysuwa się tuż przed Greninję Fay, czyli póki co na miejsce pierwsze. Starmie udało się uniknąć gniewu morskich stworzeń jedynie dzięki Camouflage. Nie została przez nikogo zauważona, a na koniec posłała Confuse Ray na przeciwników. Zostaje na razie na czwartym miejscu. Z trójki kolejnych potworków jedynie Kingdrze udało się przedrzeć przez oburzone trytony bez szwanku. Dzięki swoim wielu przyspieszeniom zremisowała z Kogą. Buizel niepotrzebnie rozdrażnił dwójkę złośliwych stworzeń użyciem Scaldu, co w połączeniu z wcześniejszą furią spowodowało, iż wydra została mocno obita nim nawet zdążyła się obronić i prawdopodobnie skończy gdzieś na końcu kolejki po pierwszym etapie. W tym czasie problemy miała też Golduck, ponieważ jako będąc pod statusem konfuzji zaczęła próbować obronić się Psychic i wyszedł z tego niezły cyrk. Water Pulse pomógł jej w wybiciu się na miejsce trzecie. Ach, Vaporeon poddała się.

Kolejność po etapie pierwszym:
1. Floatzel - Yuki
2. Greninja - Fay i Starmie - Gwen Brown
3. Golduck - Layla
4. Greninja - Snazzy
5. Starmie - Frost
6. Buizel - GallAnonim
7. Vaporen - Loca-Loca ~zdyskwalifikowana!
Loca traci wpisowe 1000$, ponieważ nie odpisała na czas.

Etap drugi
Pokemony dopływają do drugiego odcinka. Tu przeszkodą są wielkie wiry! Pojawiają się dosłownie znikąd i nie da się w żaden sposób obliczyć, gdzie i za ile powstanie następny. Rozmiary też mają zróżnicowane. Od małych, które prawie nie mają wpływu, po wielkie mogące wessać stworka na czas trwania całego etapu! Jak z tym poradzą sobie nasi zawodnicy? Zasady takie jak ostatnio.

Czas na odpis to 48h, a więc zaliczać będę tylko te posty napisane do dnia 2 listopada br., godz. 17:45. Oczywiście odpisy zamieszczacie w tym wątku! Życzę powodzenia~
_________________
♪ Z serii "Daisiak kaleczy": opening z Torci ʕ•ᴥ•ʔ

Karta Postaci || Przygoda || Fundacja
~ 38880$ ~
 
     
Fay 
Jestem robotem


Starter: Sceptile Gekko
Profesja: trener
Profesja poboczna: ewolucjonista
Karta Postaci: przejdź
Wiek: 31
Dołączyła: 24 Cze 2014
Posty: 1181
Wysłany: 2014-10-31, 20:50   

-Koga, płyń przed siebie i nie dawaj wciągnąć się w bójki pomiędzy twoimi przeciwnikami. Gdyby tuż obok ciebie pojawił się wir uciekaj od niego jak najszybciej wspomagając się Quick attack. Staraj się uważnie obserwować wodę, by zauważyć każdą oznakę, ze w tym miejscu może pojawić się przeszkoda i dla bezpieczeństwa staraj się to miejsce omijać. Jeśli któryś z przeciwników chciałby cię zaatakować użyj tylko Water Shuriken, by go od siebie odepchnąć i przyśpiesz Quick attack, by uciec z pola rażenia ataków. Cały czas kieruj się ku końcowi tego etapu, by przebrnąć go z jak najmniejszymi stratami energii. Niespodziewane ataki ze strony twoich oponentów próbuj przetrwać używając Mat Block.
_________________
Karta Postaci | BOX | Bank | Trofea
 
 
     
Gwen Brown 
Uszanowanko :)


Starter: Dragonair
Profesja: trener
Profesja poboczna: uzdrowiciel
Karta Postaci: przejdź
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 29
Dołączyła: 24 Cze 2014
Posty: 4703
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2014-11-01, 14:25   

- No proszę, jesteśmy w czołówce. Brawo! Postaraj się utrzymać swoją pozycję. Teraz szykuje się trudniejszy etap. Miyu, na razie nie wyprzedzaj swoich rywali. Mało tego, pozwól spokojnie płynąć tym z czołówki i uważnie obserwuj otoczenie. Myk polega na tym, że jeśli pojawi się jakiś wir, to będzie to problem tego pokemona, który płynie przed tobą, a tobie będzie łatwiej wyminąć przeszkodę. W każdym razie bądź czujna, a kiedy wyczujesz jakąś zmianę w ruchu wody, przyspiesz z pomocą Agility, aby oddalić się od takiego podejrzanego miejsca. Cóż, nie można jednak wykluczać sytuacji, że zostaniesz wciągnięta w wir. Wtedy nie panikuj i nie miotaj się. Zamiast tego użyj Hydro Pump. To silny atak, a taki potężny strumień wody bez problemu powinien cię wypchnąć z wiru. Wiesz, taki skok w bok. A potem płyń dalej. Na koniec zastosuj kombinację Agility i Hydro Pump (Hydro na tej samej zasadzie jak wcześniej Water Gun), aby w razie co nadrobić ewentualne straty. Tak jak wcześniej, nie wszczynaj żadnych bójek i trzymaj się z daleka od swych rywali i ich ewentualnych ataków. Obserwuj co robią- czasami to może być przydatne przy lokalizowaniu nowych wirów.
_________________
Karta Postaci|Bank|Box|Trofea|Dolary|Jeziorko|Kopalnia|Ogródek|Poke-KP
 
     
Yuki 


Wiek: 27
Dołączyła: 24 Cze 2014
Posty: 3110
Ostrzeżeń:
 1/5/6
Wysłany: 2014-11-01, 21:38   

- W tym etapie też musimy sobie jakoś poradzić. Znowu skupimy się na obronie i szybkości. Już na samym początku płyń przed siebie za pomocą Quick Attack. Postaraj się omijać wiry, a jeśli w jakiś wpadniesz... Wykorzystaj od razu do ucieczki z niego Aqua Jet połączony z Hydro Pomp. Gdzie to drugie zrobisz pod siebie/ za siebie, tak by dodało ci przyśpieszenia, a zarazem mocy do wypadnięcia z wiru. Na koniec zastosuj po raz kolejny Aqility, by zwiększyć swoją szybkość. Opuśćmy ten rejon!
_________________
 
  :
     
GallAnonim 
Woof Woof


Starter: Riolu
Profesja: trener
Profesja poboczna: ewolucjonista
Wiek: 29
Dołączył: 24 Cze 2014
Posty: 1144
Skąd: Ziemia Kłodzka
Wysłany: 2014-11-02, 13:26   

-Nic nie szkodzi Lu’lin, że jesteśmy teraz ostatni, jeszcze mamy szansę to zmienić. Nie wiemy, kiedy i gdzie te wiry się pojawią, więc równie dobrze możesz płynąć prosto przez siebie, tylko nie szarżuj byś mogła zareagować w razie ryzyka pojawienia się wiru. Wtedy oddal się od niebezpieczeństwa za pomocą Quick Attack. Jeśli się nie uda i wir będzie cię wciągał, spróbuj stworzyć odrzut za pomocą Scald i się uratować. Teraz zaplanujmy jakoś przeszkadzajkę dla przeciwników, która pomoże nam się wspiąć w tabeli wyników. Jesteś na końcu więc masz pewną przewagę zaskoczenia. Zbliżaj się do będących przed tobą przeciwników za pomocą Quick Attack i atakuj ich Ice Beamem za nim zdołają odpłynąć. Jeśli zamarzną będą mieli problemy z pływaniem, bo lód jest lżejszy od wody.
_________________
 
 
     
Snazzy 
Senpai notice me!


Starter: Pancham
Profesja: koordynator
Profesja poboczna: ewolucjonista
Karta Postaci: przejdź
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 27
Dołączyła: 23 Cze 2014
Posty: 2228
Skąd: Stettin an der Oder
Wysłany: 2014-11-02, 15:56   

- Ajajajaj, nie jest dobrze, ale też nie jesteśmy ostatni... jednak wiry mogą nam trochę przeszkodzić... no nic. Na sam początek znowu rozsiej w wodzie Toxic Spikes, może ktoś się w końcu na nie nadzieje, a tymczasem trzeba coś wymyślić na wir... zlokalizuj mniej więcej potencjalne miejsca, gdzie mogą być wiry, a następnie użyj Quick Attack, by wybić się do przodu i wepchnąć ewentualnych przeciwników do wirów. Przy okazji też uważaj, żeby samemu tam nie wlecieć, bo będzie klops, ale jeśli ci się to przytrafi, wykorzystaj Hydro Pump, może w jakiś sposób pomoże... na sam koniec użyj raz jeszcze Toxic Spikes tak w razie co.
_________________

"Ta myśl sprawiła, że chciałam się stąd ulotnić jeszcze prędzej. I najlepiej zastosować Domestos do mózgu" ~ Alliana, "Przygoda Alliany"
wizja dwóch bishowych braci do poke KP
  :
     
Lu 
Lightwood siblings


Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 1169
Ostrzeżeń:
 1/5/6
Wysłany: 2014-11-02, 16:06   

- Świetnie ci poszło, Hana! Mam nadzieję, że będziesz tak rewelacyjna w kolejnym etapie. Taktyka jest dość prosta. Gnasz jak najszybciej przed siebie. Uważaj na wszelkie powstające wiry i wymijaj je, jeżeli będziesz miała taką możliwość. Po prostu wykonuj szybkie skręty w bok. No ale kiedy już w jakiś wpadniesz... Używaj Rapid Spin i kręć się najszybciej jak możesz w przeciwną stronę do obrotów wiru wodnego. Dzięki temu zatrzymasz go całkowicie lub chociaż zwolnisz na tyle, aby z niego uciec. Jeżeli jednak ci się to nie uda, to strzelaj potężnym Power Gem prosto w środek wiru, aby go uspokoić. Przy każdym rób to samo, jednak najlepiej staraj się je całkowicie wymijać, aby nie tracić czasu i energii na uwalnianie się z pułapki. Teraz czas dogonić swoich przeciwników. Wykonuj Hydro Pump za siebie, aby nabrać przyśpieszenia. Jest to silny atak wodny i powinien nadać się idealnie jako dodatkowy silnik. Oczywiście nie zapominajmy o naszych przeciwnikach! Jeżeli będą chcieli wykonać jakikolwiek ruch w twoją stronę, unikaj, skręcając w bok. Cały czas na swoim doładowaniu, kiedy będziesz mijała kolejnych przeciwników, traktuj ich Thunder Wave, aby skutecznie ich spowolnić. Częstuj tych atakiem wszystkich w swoim pobliżu.
_________________
 
     
Layla 


Starter: Ralts
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca
Dołączyła: 16 Lip 2014
Posty: 411
Wysłany: 2014-11-02, 17:46   

Uważaj na wiry wodne. Unikaj ich, używając Aqua Jet. Jeżeli ci się nie uda, wybijają się z nich Walter Pulse. Na przeciwnikach uzywaj Psychice, aby wrzucać ich do wirów i odbijać ataki kierowane w twoją stronę. Ciągle używając Aqua Jet, wybijaj się co chwile Water Pulse.
_________________
 
     
Daisy7 


Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25
Dołączyła: 24 Maj 2014
Posty: 9322
Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2014-11-02, 20:15   

Lay zaliczona mimo tej minutki ;)
-----------------------
Przebieg
Jako pierwszy do wirów dopływa Floatzel, który ma już pomysł na ich pokonanie. Swoją drogą okazuje się, iż są trzy pułapki tego rodzaju. Podopieczny Yuki wpadł w dwie z nich (na początku i końcu). Z pierwszą miał trochę problemów, jednak z ostatnią rozprawił się wręcz błyskawicznie. Warto dodać, że użył też kilku przyspieszaczy, więc nie jest najgorzej. Potem dopłynął Koga i Miyu. Samiczka z niewiadomych powodów daje się wyminąć, dlatego zajmijmy się na razie Greninją. Tak jak jej poprzednik dał się złapać na dwóch tych samych wirach. Z pierwszym poradził sobie dobrze, ale drugi stanowił większy problem. Cały czas dbał o szybkość, jednak nadal pozostaje za Ravenem. A cóż to? Kingdra na przodzie? Jakim cudem? Ach... Wszystko jasne. Uważnie obserwowała dwójkę oponentów przed sobą, by zapamiętać, gdzie są wiry, po czym migusiem je ominęła. Szczwana bestia! Golduck nie udało się ominąć żadnego wiru, a to dlatego, że skupiła się na wykonywaniu Psychic, co bądź co bądź potrzebuje sporo koncentracji. Mimo to posłała kilka psychicznych ciosów na wrogów będących za nią. Dalej mamy Greninję Snazzy, który wykorzystał Toxic Spikes. Na pewno jest to lepsze od Psychicu, ponieważ nie wymaga wielkiego namysłu. Do tego Bubblefrod wpadł tylko do jednego wiru, z którego szybko wypłynął, a potem otruł jeszcze kilka osób przed sobą. Takim sposobem remisuje z Folatzelem na miejscu drugim. Następnie widzimy Starmie, która rozwaliła system. Zacznijmy od tego, że oberwała Psychicem. Wpadła dosłownie w jakiś kompletny nieogar, ponieważ zaczęła używać ciosów na wszystkie strony, wpadając w wiry i dając się wyrzucać na boki. Nagle cisnęło ją o głaz, jednak kręciła się tak szybko wokół własnej osi, że po prostu odbiła się od kamienia i... wylądowała na pierwszym miejscu! Buizel wpadł w dwa pierwsze wiry - z pierwszym poradził sobie dobrze, a z drugim troszkę gorzej. Mimo, że był ostatni dzięki zaskakiwaniu rywali od tyłu Ice Beamem wybił się przed Kogę.

Kolejność po etapie drugim:
1. Starmie - Frost
2. Kingdra - Gwen Brown
3. Floatzel - Yuki i Greninja - Snazzy
4. Buizel - GallAnonim
5. Greninja - Fay
6. Golduck - Layla

Etap trzeci
Czas na podwodną jaskinię, a raczej tunel. Rzecz jasna znajduje się w nim woda, a utrudnieniem jest cała masa stalaktytów, stalagmitów i pojedyncze stalagnaty. Wygląda to tak, że najpierw mamy te pierwsze, potem jeden stalagnat na środku, dalej stalagmity i drugi stalagnat. Ach! Zapomniałabym dodać, że tuż przy końcu tunel się bardzo zwęża i są chyba tylko dwa sposoby na przedostanie się przez niewielką dziurę: niezakłócona precyzja lub rozwalenie *czyt. powiększenie* otworu.
Zasady takie jak wcześniej!

Czas na odpis to 48h, a więc zaliczać będę tylko te posty napisane do dnia 4 listopada br., godz. 20:15. Oczywiście odpisy zamieszczacie w tym wątku! Życzę powodzenia~
_________________
♪ Z serii "Daisiak kaleczy": opening z Torci ʕ•ᴥ•ʔ

Karta Postaci || Przygoda || Fundacja
~ 38880$ ~
 
     
Lu 
Lightwood siblings


Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 1169
Ostrzeżeń:
 1/5/6
Wysłany: 2014-11-02, 22:03   

- Hana, tak trzymaj! Świetnie ci poszło! Musimy utrzymać prowadzenie. Czeka cię teraz podwodna jaskinia z tymi wszystkimi ostrymi skałami. Taktyka jest prosta. Twoje ciało jest twarde i wytrzymałe. Nie będziemy tracili czasu na przepychanie się z innymi. Pójdziesz przez środek, używając do tego Gyro Ball. Po prostu zniszczysz te stalagmity i stalagnaty na swojej drodze. Jeżeli będziemy mieć szczęście, to oberwią ich pozostałościami nasi przeciwnicy. Kiedy będziesz już przy tym małym tunelu, zmniejsz się za pomocą Minimize tak, abyś mogła swobodnie przepłynąć przez ten tunel. Jeżeli miałabyś z tym dalsze problemy, użyj Power Gem, aby dostosować przejście do swoich rozmiarów. Jeżeli ktoś zdąży cię wyprzedzić, to gorzko tego w tym momencie pożałuje. No i oczywiście wykorzystaj Hydro Pump jako napędu, posyłając go do tyłu. Skutecznie spowolni dodatkowo twoich rywali, którzy zostali w tyle.
_________________
 
     
Fay 
Jestem robotem


Starter: Sceptile Gekko
Profesja: trener
Profesja poboczna: ewolucjonista
Karta Postaci: przejdź
Wiek: 31
Dołączyła: 24 Cze 2014
Posty: 1181
Wysłany: 2014-11-03, 17:28   

-Koga, nie jest aż tak źle i nie jesteś ostatni. Płyń przed siebie i uważaj na zwisające z sufitu stalaktyty i gdy dotrzesz do pierwszego ze stalagmitów odbij się od niego, by przyspieszyć przy pomocy Quick attack. Jesteś żabą i nie powinno ci do sprawić problemów, ale uważaj na innych uczestników i stalagmity, by czasem na nie z rozpędu nie wpaść. Rozważnie używaj swojej siły, by czasem niczego nie rozwalić i nie narobić sobie kłopotów. Wykorzystuj także kolejne stalagmity, by się od nich odbijać i nabierać rozpędu. Nie wdawaj się z żadną bójkę i broń się tylko w ostateczności przy pomocy Mat Block. Gdy uda ci się dotrzeć do wyjścia to staraj się precyzyjnie przez nie przepłynąć, a jeśli jednak nie będzie to możliwe poszerz je przy pomocy uderzenia Night Slash. Jeśli z sufitu zaczęły by się odrywać stalaktyty próbuj je odpychać od siebie przy pomocy psychicznego Extrasensory i uciekaj z niebezpiecznego rejonu jak najszybciej.
_________________
Karta Postaci | BOX | Bank | Trofea
 
 
     
GallAnonim 
Woof Woof


Starter: Riolu
Profesja: trener
Profesja poboczna: ewolucjonista
Wiek: 29
Dołączył: 24 Cze 2014
Posty: 1144
Skąd: Ziemia Kłodzka
Wysłany: 2014-11-04, 16:30   

-Czeka cię teraz tunel z przeszkodami Lu’lin. Na szczęście jesteś niedużym stworkiem, więc manewrowanie między tymi wszystkimi kolcami nie powinno ci sprawić problemu, a przy okazji dadzą ci ochronę przed większymi pokemonami. Kiedy tylko znajdziesz się w środku użyj Quick Attack, by trochę nadgonić i zbliż się do stalaktytów. Postaraj się bez zatrzymywania strącić kilka z nich za pomocą Brick Break wprost na głowy tych co będą przepływali poniżej. Potem płyń dalej, starając się unikać przeciwników, przyspieszając Quick Attackiem, gdy nie będzie ci groziło czołowo zderzenie z kolcem. Gdy zbliżysz się do wyjścia, osłoń się Protectem, bo może tam być tłoczno i spróbuj się przecisnąć.
_________________
 
 
     
Gwen Brown 
Uszanowanko :)


Starter: Dragonair
Profesja: trener
Profesja poboczna: uzdrowiciel
Karta Postaci: przejdź
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 29
Dołączyła: 24 Cze 2014
Posty: 4703
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2014-11-04, 17:22   

- Brawo, mała! Właśnie tak! Teraz musisz bardzo uważać. Starmie szykuje niemałą rozwałkę przed tobą- musisz bardzo, ale to bardzo uważać. Tradycyjnie zacznij od Agility, ale nie wyprzedzaj swego rywala. Jeszcze nie. Na razie koncentruj się na unikach przed tymi formacjami skalnymi, oraz wszelkimi innymi niespodziankami. W razie co posiłkuj się Dragon Pulse, żeby rozwalić to, przed czym nie dasz rady uciec, a także potraktuj tym te skały przy przewężeniu, którym masz przepłynąć. Profilaktycznie, bo nie wiadomo jak rozwiąże to Starmie, a głupio by było się zaklinować. Na koniec Hydro Pump za siebie i zasuwaj! Tylko nie nadziej się na Starmie! Ach, wypadałoby jeszcze zostawić rywalom jakąś niespodziankę. Jeszcze przed tym przewężeniem, kiedy trzeba będzie wymijać formacje skalne, rozpylaj za sobą Smokescreen. Raz, że rywalom będzie trudniej w ciebie trafić, a dwa, że zwiększy się między wami dystans i ciężej będzie cię wyminąć. Coś czuję, że to końcówka, musisz wypracować sobie jak największą przewagę, aby na koniec było ci łatwiej. Postaraj się, Miyu!
_________________
Karta Postaci|Bank|Box|Trofea|Dolary|Jeziorko|Kopalnia|Ogródek|Poke-KP
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

| | Darmowe fora | Reklama

Daisy7 (administrator)
ania.daisy7

Gwen Brown (administrator)
38162565

Yuki (grafik)
35451075
Yukiyorin

Did (grafik)
44021735
Otaku helper
www.OtakuHelper.pl - Nie buforuj! Pobieraj!

WAW Pokemon

Yousei

SNM
SnM

PokeSerwis

Hentai Island

Dragon Ball Alternate World
Dragon Ball Alternate World

Tin Tower

Darkest Night

Czarodzieje

Mystic Falls
Mystic Falls

Wishmaker

Undertale

Digimon Quartz

Poke Tail

Jadore Dior

Spesogenesis

Horizon

Seven Kingdoms

Bangarang

Dysharmonia

Arcadias

Deireadh

SPQR

Dzikie Psy

Uru'bean

Lords of Brevort

Death City

Black Butler
BlackButler

Hogwart Dream
HogwartDream

Zombie is coming

FT Path Magician

Wolvex

Phantasmagoria

Ninja Clan Wars

Wilki 94

Mortis

Wishtown

Valoran
Valoran

Fairy Tail New Generation

Antyris

Hoshi Fusion

Spectrofobia

X-Men RPG

The Avengers

Virus

Riverdale High School

Marudersi

Bottled Stars

Death City

Draco Dormiens

Ninja Gaiden
Ninja Gaiden PBF

Epoka Nordlingów

Pokemon Eternal

Era Bleacha

Król Lew PBF
Król Lew



Design by Did, Yuki & Daisy7. Only for Pokemon Crystal
Wszystkie prawa zastrzeżone./All rights reserved. Copyright 2014 by Daisy7.
Pokemon Crystal launched 2011-03-23.