Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2014-08-22, 09:55
Liczone między "za" i "przeciw", wygrywa opcja z większą ilością "za", logic~
- Walki między graczami - wprowadzamy! Notka: Obydwoje graczy musi się zgodzić, dozwolone są walki Fake VS Pokemon.
- Wymiany między graczami - wprowadzamy! Notka: Tylko wtedy, kiedy MG graczy zgadzają się na Fakemony w ich przygodach.
- Wymiany u Ann - nie wprowadzamy!
- DC trening - wprowadzamy!
- DC rozmnażanie - wprowadzamy! Notka: Chyba Layla słusznie zauważyła, że żeby nie było zbytniego przyrostu, można by pozwolić tylko na breed Fake z Fakiem. Jestem za tym pomysłem~
- Nowe itemy, umiejętności, ataki - nie wprowadzamy!
- Udział Fakemonów w innych atrakcjach forumowym (poza walkami userskimi), tj. eventy, pokazy itd. + Fake jako nagroda - nie wprowadzamy!
- Dodanie Fakemonowych legend - nie wprowadzamy!
- Nowy dział tylko dla Faków z nowymi MG - nie wprowadzamy!
- Ograniczenie - ??? Ogólnie więcej osób było za wprowadzeniem, ale Lay słusznie zauważyła, że metoda 1 Fake za X Pokemonów nie wypali, bo przecież co rusz gracze oddają czy sprzedają swoje Pokemony, dlatego chętnym radziłabym poszukać innego pomysłu, bo inaczej przejdzie brak zakazu na dowolną ilość Fakemonów.
- Fake jako starter - ??? Wszystko zależy od punktu wyżej. Jeśli znajdzie się jakiś sprawny sposób na ograniczenie Fakemonów - zabronić, ale jeżeli nie będzie ograniczenia - pozwolić.
- Jeszcze więcej Fakemonów, czyli to o co upiera się Ell - nie wprowadzamy! Wybacz, ale nadal naliczyłam więcej osób przeciwko >:3
- Feebas - nie, on serio jest brzydki .__.
Co do propozycji z ograniczeniem to Daisy przyszło do głowy jedynie 1 Fakemon na X stron w przygodzie (w końcu tyczą się one tylko przygód ;d). Pod żadnym pozorem nie biorę tego pod siebie i swoich graczy, bo Dais i tak serduchem przy Pokach zostaje, a jedynym moim graczem, którego Fakemony jako tako podniecają jest chyba Did xd
Aaaaa... i chyba BlueCat mądrze zauważył, że trzeba dać nazwę tym Fakemonom, żeby było wiadomo, że chodzi konkretnie o te Fakemony z tego dexu, a nie dowolne. A może mają już jakąś nazwę? :3
Cytat:
Propozycja regulaminu dot. Fakemonów by Dais, czyli czekam na poprawki ^^
1. Dodatkiem na Crystalu są Fakemony stworzone przez Pokemon Sage. Spis - klik. Innych stworków, które nie znajdują się w tym pokexie, nie uznajemy.
2. Świat Fakemonów zamyka się wyłącznie w przygodzie gracze.*
3. MG nie ma obowiązku wyrażania zgody na wprowadzanie graczowi Fakemonów, a tym samym oznacza to, że gracz ten nie może zdobywać ich w żaden inny sposób.
4. Idzie to też w odwrotną stronę, a więc MG nie może wmuszać na graczu łapania, a nawet pojawiania się w jego przygodzie Fakemonów, jeśli ten ich sobie nie życzy.
5. Fakemonów nie można używać poza przygodą, więc odpadają wszelkiego rodzaju eventy, pokazy, wyścigi itd.
5.2 Zakazane też jest rozdawanie Fakemonów jako nagród poza przygodą.
6. Gracze mogą wymieniać się Fakemonomi pod warunkiem, że zgadzają się na to ich MG.
6.2 Fakemony nie są dostępne w "Wymianach z Ann".
7. Fakemony można trenować w Day Care na obowiązujących tam zasadach.
8. Pozwala się też na ich rozmnażanie w Day Care, lecz tylko w łączeniu Fakemona z Fakemonem.
9. Gracze mogą walczyć Fakemonami na "Arenie Walk" pod warunkiem, że obydwoje się na to zgadzają. Możliwe jest też mieszanie walk, a więc Pokemon VS Fakemon.
10. Wszelkie nowe umiejętności, ataki oraz przedmioty dodane przez Pokemon Sagę nie są wprowadzone na Crystalu.
11. Fakemonowe legendy nie są dodane do spisu legend, lecz łapanie ich jest zabronione.
12. Nie tworzymy unique Fakemonów.
13. To będzie punkt dotyczący ograniczenia lub jego braku~
* - wyjątek, o którym dowiemy się więcej w punktach 6, 7, 8 i 9.
Punkt 12 wymyśliłam na szybko, ale myślę, że się z nim zgodzicie :)
I nie ogarniam jednego warunku z pierwszej strony:
Yuki napisał/a:
1. Nie może być żadnych pokemonów, które ewoluują z/w istniejące.
- Nowe itemy, umiejętności, ataki - nie wprowadzamy!
Ludzie przecież się na to zgadzali, zatem skąd Ci się uwidziło, ze byli przeciwni? Już teraz gracze mają u siebie tworzone ataki TYLKO do użytku w przygodzie, zatem komu robi różnicę jaki atak czy abilitka będzie w jego przygodzie? To nie ma sensu. Itemki całkowicie rozumiem i akceptuje, bo mogą w zbyt niekontrolowany sposób przeniknąć na forum. Ale abilitki i ataki? Nie.
Cytat:
- Dodanie Fakemonowych legend - nie wprowadzamy!
A to już nie wiem skąd wytrzasnęłaś. Nikt nie głosował przeciw poke legendom. Już teraz mega ewolucje mają staty poke legend, też je zabronisz? To, ze spis tamtego dexa uwzględnia je jako legendy to ok, a czemu niby my mamy być pozbawieni ich dania graczowi? Przecież to kompletnie nie ma sensu. Ot tylko tyle, że pok ze zwiększoną pulą punktów którego i tak na forum prawdopodobnie NIGDY nie użyjesz bo jesteś ograniczony do przygody gracza, Równie dobrze MG może zrobić z tego normalnego poka. Ograniczenie legend na Crystalu bo tam w dexie jest zapisana ze to legenda nie ma zwyczajnie i kompletnie żadnego sensu. Pomijając nawet fakt, że NIKT nie głosował przeciwko nim i to już są Twoje bezczelne widzimisie xD
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2014-08-22, 10:23
Co do itemków, ablitek i ataków to widziałam tylko jeden komentarz na to od bodajże Aliego/Keia, a potem nie widziałam, żeby ktoś się odzywał na ten temat ._.
W legendach chodziło mi, żeby nie wpisywać ich do spisu legend tego co mamy w "Regulaminie" i nie brać na równi ze zwykłymi Poke-legendami, czyli, że je też można by sobie losować, rezerwować, a potem mieć jako jedyni na forum.
Chociaż rzeczywiście napisałam, że łapanie ich też jest zakazane, ale jeśli powiadasz, że mają staty jak mega to można tu wprowadzić poprawkę.
Cytat:
Znajde Cie i oskalpuje, wiem gdzie mieszkasz xD
Tylko chociaż sprzedaj narządy w jakichś poczciwych cenach ;]
Co do itemków, ablitek i ataków to widziałam tylko jeden komentarz na to od bodajże Aliego/Keia, a potem nie widziałam, żeby ktoś się odzywał na ten temat ._.
To ja skladam sprzeciw. Kyuu również niedlugo tu napisze odnośnie tego sprzeciw i o, zostałaś przegłosowana, demokracja Mycho, my wygrywamy xD
Cytat:
W legendach chodziło mi, żeby nie wpisywać ich do spisu legend tego co mamy w "Regulaminie" i nie brać na równi ze zwykłymi Poke-legendami, czyli, że je też można by sobie losować, rezerwować, a potem mieć jako jedyni na forum.
Ty tak serio O.o? No weź, to nawet nie brzmi jak mierny dowcip, to jest straszne. To, ze tam są wypisane jako legendy to ma na celu wprowadzenia do klimatu jak normalne gry. My wprowadzamy stworki na forum, nie ich historie czy pozycję. Jeśli gracze chcą je łapać, to czemu im zabronisz? MG ma pod tym względem dowolność. U mnie Kyuu w przygodzie na miejscową legende w postaci Sandslasha. Też mi zabronisz prowadzić tego pokemona w przygodzie, bo zrobiłem z niego miejscową legende przez jego możliwości? Nie powinnaś się tu teraz wciskac w kompetencje MG bo oni i tak zrobią co im się podoba xD
A tu nie chodzi przecież o to.. Tak mi się wydaję.
Spraw asię chyba rozbija o to, że nie dodamy legend z fakemonów do oficjalnej listy legend. Nie można ich łapać.. Jestem jednak za tym, aby można było je spotkać czy zobaczyć, ale tylko tyle.
Mamy wystarczająco dużo legend - czyli pokemonów o super statach i umiejętnościach, bo o to chodzi w legendach.
Nie wyobrażam sobie, aby nagle na forum zaroiło się od fakemonowych legend :'D Mija się to z celem.
Chyba, że się nie zrozumieliśmy kompletnie ._.
Starter: Bagon
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź
Wiek: 26 Dołączył: 24 Cze 2014 Posty: 435
Wysłany: 2014-08-22, 15:12
Soru, ale od VI geny istnieją pokemony, które mają statystyki jak legendy, a są nimi Mega Ewolucje. Dlatego skoro mamy wstawić fakemony, to by wstawić te legendy jako pseudo legendy. I tak gracze łapią po 1 sztuce pokemona.
_________________
"Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi... Bo nie jesteś sam!"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Yuki & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Wszystkie prawa zastrzeżone./All rights reserved. Copyright 2014 by Daisy7.
Pokemon Crystal launched 2011-03-23.