Starter: Yayakoma
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 32 Dołączył: 24 Cze 2014 Posty: 1004 Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-08-18, 13:43
Dobra, dobra, ja też się wypowiem *widzi jak Yuki ściga po forum*. Jestem na tak, gdyż uważam, że nie spowoduje to jakiś wielkich zmian na forum - ograniczenia są dobre, chociaż dla mnie nawet zbyt restrykcyjne co do punktu, że pokemon nie może być trenowany, breedowany, albo nie można go sobie użyć w walce user vs user? Dlaczego by nie? Skoro ludziska się zgadzają? A pokemony mają jawne statystyki? Ale nie wtrącam się, przyjmuję do wiadomości o obiecuję przestrzegać wszystkich wytycznych.
Posunę się nawet do stwierdzenia, że fakemony są bardziej udane niż 6 generacja.
*czeka na cukierka od Yuki*
Są przecudne i w ogóle. Jestem na TAK!
Ale może wprowadźmy jakieś limit? Z 3 na konto takie fakemony?
Bo potem się zrobią konta z 99% fakemonów i będzie problem :C
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2014-08-18, 20:10
Po pierwsze pomysł można wprowadzać w życie wg mnie skoro taka ilość zainteresowanych. Tylko trzeba ładnie zebrać wszystko do kupy, żeby napisać o fakemonach w regulaminie (albo dodać taki mini-regulmin o fake'ach - co można, czego nie itd. i przykleić, coś takiego chyba już ktoś proponował) czy gdzieś w forumopedii, aby nie było niejasności dla nikogo, a tym bardziej nowych graczy ;)
Wymiany. Ell mówiąc "całkiem" masz na myśli te między graczami i u Ann? I co inni o tym sądzą, bo póki co mało osób zabrało głos w tej sprawie.
Dais stoi za tym, by wymiany fakemonów między graczami nie były zabronione, ale z fake'ów u Ann można zrezygnować, bo nie są chyba aż tak potrzebne. A jeśli jednak większość będzie za wprowadzeniem ich do wymian to dalej proponuję zasadę "Fakemon za Fakemona" i żeby pojawiały się 1-2 na miech.
Inne Fakemony spoza tej listy? Jestem na nie i z tego widziałam w postach innych, większość opowiada się podobnie.
Day-Care. To ustaliliśmy, że breed zakazać, tak? Co do trenowania, jeśli będziecie "za" (jeśli będzie możliwość walczenia z innymi graczami fake'ami - jestem ZA pozwalaniem na trening, jeśli będą tylko użyteczne w przygodzie - PRZECIWKO), nie widzę sensu w pomyśle Elphiasa. Czemu mają działać na innej zasadzie niż zwykłe Pokemony i dodatkowo mieszać?
Walki.
User VS User jak najbardziej za i sądzę nawet, że nie trzeba robić osobnego podforum, a bo po co? Zaszaleję nawet stwierdzeniem, że w takich luźnych walkach userskich można by walczyć nie tylko Fake VS Fake, ale też Fake VS Pokemon, bo staty nam pozwalają.
Aczkolwiek na tym z walkami poza przygodą koniec, tj. nie używamy Fake'ów w liderach, turniejach, eventach, pokazach itd.
Ograniczenie Fakemonów? Tutaj pozostawiam sprawę bez komentarza, chociaż jakieś ograniczenie mogłoby się przydać, żeby rzeczywiście za bardzo nie odchodzić od Pokemonów. Jednak wydaje mi się, że 3 na całe konto to znacznie za mało.
Podsumowując pomysł chyba już przeszedł tylko pozostaje rozwiązanie tych spraw powyżej, a potem sklecenie jakiegoś przejrzystego i łatwego mini-regulaminu dot. Fakemonów ^^
Wymiany między graczami za pomocą fakeów, zabronić. Nie widzi mi się to kompletnie. Od Ann... skoro te fakemony mają ograniczać się do przygód... to odpowiedź sama się tu nasuwa.
Day-Care niech trenują, co to komu krzywde zrobi?
Walki coz... tu ciężko powiedzieć, bo jednak są tam też pokemony jako legendy a u nas to co? będą normalne, a wciąż mają statystykio legendy. Kwestia bardzo osobista i do ugadania między dwójką graczy. Jeśli chcą, to tak, jeśli nie, to zabronione.
Co do ograniczenia fakemonów, sam nie wiem. 3 to jest śmieszna liczba.
Starter: Ralts
Profesja: trener
Profesja poboczna: uzdrowiciel Karta Postaci: przejdź
Wiek: 32 Dołączył: 01 Sie 2014 Posty: 259 Skąd: Rybnik
Wysłany: 2014-08-18, 20:40
Proponowałbym jakoś konkretnie nazwać tą 'generację'/pokedex, bo 'fakemony' to jest pojęcie dość obszerne.
I jeszcze jedna sprawa jest.
Poza atakami i umiejętnościami z oficjalnych gier (bez najnowszej generacji), stworzono także kilkanaście nowych. Co z nimi robimy?
Starter: Gastly
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź
Wiek: 26 Dołączył: 07 Lip 2014 Posty: 3668 Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-08-18, 20:47
Moim zdaniem wprowadzanie nowych przedmiotów jest bezsensu. Te co mamy teraz są dobre. To samo tyczy się ataków, a co do zdolności no to...rzeczywiście kwestia trudna do dyskusji, aczkolwiek ja jestem jedynie za wprowadzaniem Fakemonów. Bez nowych zdolności, ponieważ te zawsze można jakoś zastąpić.
Limit do posiadania fakemonów?
Wat?
I tak ludzie pewnie będą je trzymać oddzielone od normalnych poków.
215 jest tych stworków. Nie każcie wybierać 3-10 z tych wszystkich. I tak zanim się chociażby 10 złapie to minie w cholere czasu.
Nawet jak te fakemony będą w przygodzie to nadal gracz ma też zwykłe poki. Bedzie łapał te i te. Przy czym tych normalnych będzie więcej.
Starter: Yayakoma
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 32 Dołączył: 24 Cze 2014 Posty: 1004 Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-08-18, 21:53
Poproszono mnie o wypowiedź, a więc.
Wymiany - zgadzam się z tym, że Ann nie powinna dawać fakemonów. Jako, że nie każdy MG godzi się na nie, rozsądnie będzie zabronić Ann nimi szastać, by gracz za plecami MG sobie ich nie zbierał. Ale co do wymian user-user to nie rozumiem problemu. Jeśli gracz chce mieć fakemona i chce za niego oddać "prawdziwego" pokemona, to co za problem? Znaczy jeśli są to gracze Mistrzów, którzy wyrazili zgody na nowe stworki. Bo bądźmy szczerzy wymiana między graczami to wymiana, można się wymienić pokemon za item i też nikt się nie skarży. Ba, można nawet podarować komuś pokemona. Więc czy jest sens zabranianie użytkownikom wymiany, kiedy sobie to obejdą i całkiem legalnie jeden "podaruje" fakemona, drugi pokemona.
Day-Care - Też nie rozumiem dlaczego by zabronić treningu? Przecież pokemona jak pokemon? Te same zasady, te same reguły. Nie wiem nad czym roztrząsać? Breed - zgadzam się. Pewnie byłby problemy z dziedziczenia egg moves etc., gdyby chodziło o miksowanie poków i fakeoków. Chociaż zostawiłbym furtkę do breedingu dwóch fakemonów:)
Walki - Właśnie, czemu zabronić walk. Są staty, ktoś chce, nie walczy. Jak już pisałem, pokemon to pokemon. Można zgodzić się na zakaz udziału w konkursach na forum. Znaczy się też nie rozumiem, czy ktoś wystawi fakemona, ale jest tyle poków, że akurat to spoko. Można się bez nich odejść podczas "konkursów".
Co tam jeszcze ... A Ograniczenie.
Wydaje mi się sensowne zrobić takowe - bo dziwne by było gdyby gracz miał 15 faków i 1 poka. I na pewno nie można mieć fake na startera. Myślę, że ograniczenie mogłoby być na zasadzie musisz posiadać 5 pokemonów na jednego fakemona? Co sądzicie? Dzięki temu można kontrolować ich przyrost :) Ale to tylko taka luźna uwaga :)
Komcić dalej :)
Wymiany: U Ann tylko fakemon za fakemona. I absolutnie na inne wymiany się nie godzę. Między graczami takie wymiany musiałyby być zatwierdzane przez MG, żeby nie było, że nagle u gracza, którego MG nie godzi się na fakemony, znajduje się całe stado tych stworków.
Day-Care - jak dla mnie niech sobie trenują na normalnych zasadach. Komu to szkodzi? ;x
W breedzie też nie widzę problemu, przecież mają podane Egg Group xD gatunek dziedziczony po samicy i tyle.
Walki - why not? Pod warunkiem, że zgodzą się na to obaj gracze. Wykluczyłabym je za to z zabaw typu pokazy, ringo itd.
Ograniczenie - jestem stanowczo przeciwna. Co wtedy z przygodami graczy, którzy chcieli same takie stworki?
Jak co? A to przepraszam jest forum fakemonów czy pokemonów?
Co do ograniczeń myślę, że te zaproponowane przez Chmurka są najbardziej do zaakceptowania.
To ma być cholera dodatek, a nie podstawa do gry.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Yuki & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Wszystkie prawa zastrzeżone./All rights reserved. Copyright 2014 by Daisy7.
Pokemon Crystal launched 2011-03-23.