Starter: Charmander
Profesja: trener
Profesja poboczna: ewolucjonista Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Dołączyła: 03 Lis 2015 Posty: 196
Wysłany: 2015-12-22, 21:57
Formularz
Drużyna: dobrych
Imię postaci: Mira
Wygląd postaci: klik
Zdolności postaci:
-Moc władania nad wodą (tworzenie kuli wody, zrobione ogromnej fali, zrobienie wodne bicza.)
-możliwość leczenia wodą (Każda rana oprócz śmiertelnej. )
-Zmiana stanu skupienia jej (w parę, lód)
-Chodzenie na wodzie
-odpychanie pod wodą
Starter: Noibat
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź
Wiek: 31 Dołączył: 17 Lis 2015 Posty: 210 Skąd: Tarnów
Wysłany: 2015-12-22, 22:06
Formularz
Drużyna: złych
Imię postaci: Burzoburz
Wygląd postaci: Jego Ekscelencja Burzoburz!
Zdolności postaci:
- Kontrola i swobodna manipulacja elektrycznością- Tzn umiejętność włączania i wyłączania prądu, światła w pokoju, telewizji etc jak i wykorzystywanie elektryczności do walki np; przez porażenie prądem przez dotyk i tak dalej
- Wywoływanie burz- taaak, Burze to przecież typowy element horroru, prawie jak to że czarni bohaterowie giną jako pierwsi cytując klasyka ze strasznego filmu
- Wykorzystywanie linii elektrycznych do przemieszczania się- Tak jak zostało opisane
- Wywoływanie tego nieprzyjemnego uczucia porażenia prądem gdy dziecko uderzy się o coś łokciem
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2015-12-22, 22:44
Mirajane
-Moc władania nad wodą - Em, a tak dokładniej bym mogła prosić, co zamierzasz robić nią?
-możliwość leczenia wodą - Tutaj to samo co wyżej, bo jakbyś od tak wyleczyła umierającego polaniem wody na niego, to zbyt uber.
-Zmiana stanu wkupienia jej (w parę, lód) - Akcept.
-Chodzenie na wodzeni - Chodzenie po wodzie? ;d Akcept.
-odpychanie pod wodą - Akcept.
PS Nie masz jakiegoś wyglądu bardziej... no mniej wyglądającego jak zwykły człowiek, a bardziej jak jakiś bohater, istota nadprzyrodzona? Jak nie to okej, może być ta pani, ale gdybyś jednak znalazła coś innego, to pokaż.
Kail
- Kontrola i swobodna manipulacja elektrycznością- Tzn umiejętność włączania i wyłączania prądu, światła w pokoju, telewizji etc jak i wykorzystywanie elektryczności do walki np; przez porażenie prądem przez dotyk i tak dalej - Wyłączenie i włączeni urządzeń elektrycznych - ok, porażenie prądem przez dotyk - ok, może być jeszcze coś w rodzaju strzelania piorunami z rąk, ale nic więcej ;p
- Wywoływanie burz - Akcept, ale tylko wywoływanie, nie możesz potem decydować gdzie piorun uderzy itd.
- Wykorzystywanie linii elektrycznych do przemieszczania się - Akcept. Tylko pamiętaj, że musisz być obok tego słupa/pod linią, żeby w nią "wniknąć", a nie z odległości jakieś.
- Wywoływanie tego nieprzyjemnego uczucia porażenia prądem gdy dziecko uderzy się o coś łokciem - Akcept xD
W tych zapisach zostało jedno wolne miejsce na złego.
Starter: Gengar
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 30 Dołączył: 30 Wrz 2014 Posty: 971 Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-12-23, 19:12
Formularz
Drużyna: Złych. Nie rozróżnia ona stron, walczy w imię Słońca.
Imię postaci: Złota Strzała
Wygląd postaci: Klik
Zdolności postaci:
- Tętent Kopyt - Jako centaur potrafi biegać bardzo szybko na długie dystanse, niewiele się przy tym męcząc.
- Dzierżyciel Łuku Mitycznej Meduzy - Dzięki niemu jego strzały mają szansę na zatrucie celu.
- Bystrooki Łucznik - Jako łowca potrafi ocenić słabe punkty swojego celu oraz celnie w nie trafić przy pomocy łuku. Nakłada efekty Łuku Meduzy i Słonecznej Strzały.
- Wyznawca Słońca - Potrafi przywołać słoneczną pogodę; kontruje jakiekolwiek zachmurzenie.
- Słoneczne Strzały - Strzały wystrzelone z łuku wysysają energię witalną, osłabiając cel; działa jedynie przy słonecznej pogodzie.
- Płomienny Rozbłysk - Przywołuje słoneczny promień, który ogłusza cele w swoim obrębie. Wymaga skupienia i słonecznej pogody.
- Esencja Wędrowca. - Po swojej śmierci przekazuje swoją umiejętność "Wyznawca Słońca" sojuszniczej jednostce.
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2015-12-23, 19:44
Panda wieczny sponsor xD
Księć
- Tętent Kopyt - Jako centaur potrafi biegać bardzo szybko na długie dystanse, niewiele się przy tym męcząc. - Akcept.
- Dzierżyciel Łuku Mitycznej Meduzy - Dzięki niemu jego strzały mają szansę na zatrucie celu. - Akcept, ale ta szansa wynosi tak ze 20% i trucizna nie jest super mega mocna, że od razu wróg deda, bardziej ma na celu utrudnienie rywalowi dalszą walkę poprzez wywoływanie u niego bólu.
- Bystrooki Łucznik - Jako łowca potrafi ocenić słabe punkty swojego celu oraz celnie w nie trafić przy pomocy łuku. Nakłada efekty Łuku Meduzy i Słonecznej Strzały. - Akcept, ale mimo wszystko nie będzie to 100% celności (zwłaszcza przy dalszych lub mniejszych celach).
- Wyznawca Słońca - Potrafi przywołać słoneczną pogodę; kontruje jakiekolwiek zachmurzenie. - Akcept, ale wymaga to skupienia, podczas którego nikt nie może Ci przeszkodzić (np. uderzyć cię), tak jak ma Did przy swoim usypianiu ofiar.
- Słoneczne Strzały - Strzały wystrzelone z łuku wysysają energię witalną, osłabiając cel; działa jedynie przy słonecznej pogodzie. - Akcept. I zaznaczam, że osłabiają, a nie od razu powodują zgon.
- Płomienny Rozbłysk - Przywołuje słoneczny promień, który ogłusza cele w swoim obrębie. Wymaga skupienia i słonecznej pogody. - Ogłusza na chwilę, takie bardziej zaskoczenie, które daje ci kilka sekund przewagi. Skoro wymaga skupienia (też nie może zostać przerwane jak wyżej) i słonecznej pogody, to akcept. Co do obrębu to niech będzie, że ulegają temu wszyscy (dobrzy i źli) w obrębie do 5m od ciebie.
- Esencja Wędrowca. - Po swojej śmierci przekazuje swoją umiejętność "Wyznawca Słońca" sojuszniczej jednostce. [i]- Brak akceptu.
Nowe zapisy. Po 1 wolnym miejscu do strażników i złoczyńców.
Starter: Gastly
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź
Wiek: 26 Dołączył: 07 Lip 2014 Posty: 3668 Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-12-23, 20:37
Formularz
Drużyna: złych
Imię postaci: Żniwiarz
Wygląd postaci: klik
Zdolności postaci:
Dotyk Pijawki - Moc pozwalająca zaabsorbować energię życiową dotkniętej osoby, aby zregenerować rany. Dotyk musi chwilę zająć.
Śmiertelne Przeczucie - Pozwala na wykrywanie osób, które są na skraju śmierci. Działa w obrębie 25 kilometrów.
Przejście Cienia - Polega na wejściu w cień, aby następnie móc wyjść z kolejnego. Skutecznie przyspiesza wędrówkę.
Dysk Żniwiarza - Rzut kosą, który wyglądem przypomina fioletowy cień. Ma właściwości boomerangu - zawsze wróci do właściciela.
Kosa Azraela - W gruncie rzeczy nie jest to tyle co zdolność, a właściwości kosy Żniwiarza. Mianowicie jej ostrze jest w stanie przeciąć każdy materiał, a każdy kto nie będąc jej oryginalnym właścicielem jej dotknie, zostanie poraniony cierniami.
Mroczna Magia - Używanie mrocznej energii to różnego tworzenia rodzaju wybuchów, promieni etc.
Słudzy Śmierci - Wykonując energiczne machnięcie peleryną, pojawiają się nietoperze mroczne jak noc. Służą głównie, aby wywołać zasłonę, mimo wszystko potrafią przyssać się do przeciwnika żeby wyssać mu trochę krwi i wywołać lekkie zawroty głowy.
Długowieczność - Żniwiarz żyje na tym świecie od długiego czasu w związku z czym ma rozległą wiedzę na różne tematy.
Mistrzostwo w walce kosą - Nie trzeba tłumaczyć.
Odporność na trucizny - Żniwiarz dzięki długowieczności zdołał wykształcić zdolność na wszelkiego rodzaju trucizny, choroby, zarazy etc.
Zwiększona siła - Może Żniwiarz wygląda na chucherko, lecz tak naprawdę posiada ogromną siłę fizyczną, aczkolwiek przez swoje inne zdolności rzadko jest zmuszony do jej używania
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2015-12-23, 21:06
Keisuke
Dotyk Pijawki - Moc pozwalająca zaabsorbować energię życiową dotkniętej osoby, aby zregenerować rany. Dotyk musi chwilę zająć. - Akcept, ale tylko niewielkie rany i osoba, z której wysysasz energię, robi się tylko trochę słabsza, a nie ledwo żywa.
Śmiertelne Przeczucie - Pozwala na wykrywanie osób, które są na skraju śmierci. Działa w obrębie 25 kilometrów. - Akcept, ale 10km Ci starczy.
Przejście Cienia - Polega na wejściu w cień, aby następnie móc wyjść z kolejnego. Skutecznie przyspiesza wędrówkę. - Akcept, ale tylko cienie ludzi (zaznaczam LUDZI, w których nie wliczają się ani strażnicy, ani złoczyńcy).
Dysk Żniwiarza - Rzut kosą, który wyglądem przypomina fioletowy cień. Ma właściwości boomerangu - zawsze wróci do właściciela. - Akcept (o ile nic nie stoi jej na przeszkodzi, np. ściana, bo przenikać nie potrafi).
Kosa Azraela - W gruncie rzeczy nie jest to tyle co zdolność, a właściwości kosy Żniwiarza. Mianowicie jej ostrze jest w stanie przeciąć każdy materiał, a każdy kto nie będąc jej oryginalnym właścicielem jej dotknie, zostanie poraniony cierniami. - Emmm... Zdecyduj się. Albo kosa tnie wszystko, albo rani tego, kto jej dotknie, a nie jest jej właścicielem, czyli Tobą.
Mroczna Magia - Używanie mrocznej energii to różnego tworzenia rodzaju wybuchów, promieni etc. - Brak akceptu, zbyt ogólnikowo i destrukcyjnie.
Słudzy Śmierci - Wykonując energiczne machnięcie peleryną, pojawiają się nietoperze mroczne jak noc. Służą głównie, aby wywołać zasłonę, mimo wszystko potrafią przyssać się do przeciwnika żeby wyssać mu trochę krwi i wywołać lekkie zawroty głowy. - Akcept, ale podkreślam, że chodzi o LEKKIE zawroty głowy i bardziej chodzi w nich o to pierwsze, czyli bycie zasłoną.
Długowieczność - Żniwiarz żyje na tym świecie od długiego czasu w związku z czym ma rozległą wiedzę na różne tematy. - Akcept. Oczywiście są to tylko te tematy, na które się interesował, np. nie zna sekretów strażników.
Mistrzostwo w walce kosą - Nie trzeba tłumaczyć. - Akcept, ale wiadomo, nawet najlepszym zdarzy się czasem spudłować.
Odporność na trucizny - Żniwiarz dzięki długowieczności zdołał wykształcić zdolność na wszelkiego rodzaju trucizny, choroby, zarazy etc. - Akcept, ale nie żadne "etc". Nie ruszają cię tylko trucizny i choroby ludzkie (zarazy to to samo).
Zwiększona siła - Może Żniwiarz wygląda na chucherko, lecz tak naprawdę posiada ogromną siłę fizyczną, aczkolwiek przez swoje inne zdolności rzadko jest zmuszony do jej używania - Brak akceptu. Po to masz kosę, żeby się nią bić. Zresztą nie potrafię sobie wyobrazić Żniwiarza, który obija kogoś swoimi kościstymi łapami ;-;
W tej edycji zapisów zostało 1 wolne miejsce na strażnika (drużyna dobrych).
Drużyna: dobrych
Imię postaci: Dzwoneczek
Wygląd postaci: klik
Zdolności postaci:
- Latanie - posiada skrzydła, więc to naturalne
- Bezdenna Torebka - może z niej wyciągnąć różne, potrzebne części, oczywiście z ograniczeniami, nie wyciągnie stamtąd łodzi podwodnej, ale podstawowe narzędzia i czasami np. jedzenie powinno dać radę
- Wzrok - widzi życzenia innych, nie potrafi ich spełnić, ale wie jakie kto ma
- Magiczny Pył - dzieci disneya wiedzą o co chodzi xD Posiada żółty proszek, którym może kogoś posypać i udzielić mu daru latania, choć na dość krótki okres czasu
- Szabla - dużo to tym nie zrobi, ale kłuje jak diabli.. no i jak oberwiesz w oko, to nie za dobrze
- Lśnienie - jeśli chce, jej skrzydła mogą wydzielać jasne światło, inaczej może robić za latarnię
- Majsterkowicz - buduje, konstruuje, przerabia, jest w stanie zbudować prawie wszystko, o ile posiada odpowiednie części
- Zmiennomowa - umie po mistrzowsku naśladować sposób mówienia i głos różnych osób, pod wrażeniem, że choć raz słyszała ją na żywo tzn. nie na nagraniu, w telewizji czy co tam jeszcze
Płaci za mnie Yuki
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2015-12-25, 14:38
Allie
- Latanie - posiada skrzydła, więc to naturalne - Akcept.
- Bezdenna Torebka - może z niej wyciągnąć różne, potrzebne części, oczywiście z ograniczeniami, nie wyciągnie stamtąd łodzi podwodnej, ale podstawowe narzędzia i czasami np. jedzenie powinno dać radę - Akcept, ale trochę inny, czyli możesz tam pakować bardzo dużo rzeczy, ale musisz sama je znaleźć i wsadzić, a nie że już je tam masz.
- Wzrok - widzi życzenia innych, nie potrafi ich spełnić, ale wie jakie kto ma - Akcept.
- Magiczny Pył - dzieci disneya wiedzą o co chodzi xD Posiada żółty proszek, którym może kogoś posypać i udzielić mu daru latania, choć na dość krótki okres czasu - Akcept, a żeby uściślić ten czas działania proszku to tak powiedzmy, że przez 5 minut może owy ktoś lecieć.
- Szabla - dużo to tym nie zrobi, ale kłuje jak diabli.. no i jak oberwiesz w oko, to nie za dobrze - Akcept. Oczywiście zakładam, że to szabla malutka, tak odpowiednia do wielkości Dzwoneczka ;)
- Lśnienie - jeśli chce, jej skrzydła mogą wydzielać jasne światło, inaczej może robić za latarnię - Akcept.
- Majsterkowicz - buduje, konstruuje, przerabia, jest w stanie zbudować prawie wszystko, o ile posiada odpowiednie części - Akcept. No i pamiętajmy, że jeśli trzeba budować coś większego np. z desek to potrzebuje czyjejś pomocy, bo sama raczej nie udźwignie takich rzeczy.
- Zmiennomowa - umie po mistrzowsku naśladować sposób mówienia i głos różnych osób, pod wrażeniem, że choć raz słyszała ją na żywo tzn. nie na nagraniu, w telewizji czy co tam jeszcze - Akcept. Chociaż... "pod wrażeniem", a nie "pod warunkiem"? XD
Dobra miśki. Czas na ostatnią (chyba) turę zapisów. Dla chętnych mamy jeszcze po 1 miejscu do dobrych i złych, ale czas na zapis to tylko 24h od tego postu, potem zaczynamy.
Drużyna: złych
Imię postaci: Noidea
Wygląd postaci: """"""
Zdolności postaci:
- Dodatkowy zmysł - mogę przewidzieć zbliżające się zagrożenie, tak w okolicach 5 sekund od jego zdarzenia, coś jak pajęczy zmysł ze spider-mana. Może mi to instynktownie uratować życie (odskoczę, schylę się etc.)
- Dotykając jakiegoś przedmiotu mogę ustalić co działo się w jego pobliżu w ciągu ostatnich kilku godzin, taka zdolność tropienia, tylko lepsza.
- W ciemności doskonale widzę. Ew. noszę przy sobie noktowizor, ale wolę to pierwsze.
- Przyśpieszona regeneracja - ofc. z umiarem, ręka mi nie odrośnie, ale mogę leczyć drobne rany kłute, rzeżączkę i ebole.
- Potrafię aktywować w swoim organizmie mutagen, dzięki któremu przez kilkanaście minut wyglądam jak killer croc, no bo czemu nie? Mam wtedy znacznie większą siłę (w granicach 2-3 ton) i trudny do przebicia pancerz Powiedzmy, że zdezaktywować go można poprzez nokaut.
- No i żeby nie było, że jestem bezbronny w formie podstawowej to noszę przy sobie miecz dwuręczny (którego jedyną specjalnością jest to, że nie można go niczym przebić, złamać czy uszczerbić) i dobrze się nim posługuję.
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2015-12-26, 10:45
Cruss
- Dodatkowy zmysł - mogę przewidzieć zbliżające się zagrożenie, tak w okolicach 5 sekund od jego zdarzenia, coś jak pajęczy zmysł ze spider-mana. Może mi to instynktownie uratować życie (odskoczę, schylę się etc.) - Akcept.
- Dotykając jakiegoś przedmiotu mogę ustalić co działo się w jego pobliżu w ciągu ostatnich kilku godzin, taka zdolność tropienia, tylko lepsza. - Akcept, ale niedokładnie wszystko widzisz, jakbyś tam był, tylko takie jakby cienie widzisz i możesz się domyślać, co dokładnie się działo.
- W ciemności doskonale widzę. Ew. noszę przy sobie noktowizor, ale wolę to pierwsze. - Akcept.
- Przyśpieszona regeneracja - ofc. z umiarem, ręka mi nie odrośnie, ale mogę leczyć drobne rany kłute, rzeżączkę i ebole. - Akcept (czemu sugerujesz, że Twoja postać miałaby się zarazić rzeżączką? ;-;).
- Potrafię aktywować w swoim organizmie mutagen, dzięki któremu przez kilkanaście minut wyglądam jak killer croc, no bo czemu nie? Mam wtedy znacznie większą siłę (w granicach 2-3 ton) i trudny do przebicia pancerz Powiedzmy, że zdezaktywować go można poprzez nokaut. - Akcept, tym kller crockiem możesz być kwadrans, potem potrzebujesz dłuższego odpoczynku, aby ponownie się w niego przeobrazić.
- No i żeby nie było, że jestem bezbronny w formie podstawowej to noszę przy sobie miecz dwuręczny (którego jedyną specjalnością jest to, że nie można go niczym przebić, złamać czy uszczerbić) i dobrze się nim posługuję. - Akcept.
No i mili państwo zostało 1 ostatnie już miejsce do drużyny dobrych (strażnicy). Jako, że dzisiaj wybywam, a wracam wieczorem, macie czas do dzisiaj, godz: 20:00. Jeśli nikt się nie zgłosi, damy dobrym jakiegoś NPC, ale wolałabym żywego człowieka xD
Formularz
Drużyna: dobrych
Imię postaci: Lightypop
Wygląd postaci: klik
Zdolności postaci:
Latanie- muszę tłumaczyć? jeśli nie, to od siebie dodam że w czasie lotu, moje włosy wyglądają bosko xD
Świetlisty wzrok- widzę w ciemności, mroku, ciemnej dup** jakbyście tego nie nazwali- widzę w tym.
Manipulacja światłem- mogę tworzyć małą wiązkę światła, oświetlającą teren w odległości 50m. Również może ona kogoś zranić.
Did płaci za mnie XD
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2015-12-26, 18:25
Aiko
- Latanie- muszę tłumaczyć? jeśli nie, to od siebie dodam że w czasie lotu, moje włosy wyglądają bosko xD - Akcept.
- Świetlisty wzrok- widzę w ciemności, mroku, ciemnej dup** jakbyście tego nie nazwali- widzę w tym. - Akcept, ale pragnę zaznaczyć, że tylko Ty widzisz, a nie że jakieś światło Ci z oczu leci i wszyscy widzą, jakbyś była żywą latarką xD
- Manipulacja światłem- mogę tworzyć małą wiązkę światła, oświetlającą teren w odległości 50m. Również może ona kogoś zranić. - Akcept, ale owa wiązka światła może zranić, lecz nie przepali nikogo ani niczego na wylot ;-; I skąd to światło się wydobywa? Z rąk, oczu czy jeszcze czegoś innego?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Yuki & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Wszystkie prawa zastrzeżone./All rights reserved. Copyright 2014 by Daisy7.
Pokemon Crystal launched 2011-03-23.