Starter: Poochyena
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 30 Dołączyła: 24 Cze 2014 Posty: 336
Wysłany: 2014-08-12, 13:42 Spis
Robione raczej na szybko. Tak żebyśmy mieli wgląd na wszystko w jednym temacie. Można dyskutować, któremu dziubaskowi przekazać cusky które zbierzemy. Mamy trzy pokemony, którym wystarczy jedno rare candy do ewolucji (Bellsprout, Taillow, Pidove) i jednego, któremu trzeba trzech (Cubone). Później przejrzę jeszcze serebii i zerknę czy nasi podopieczni otrzymają jakieś ciekawe ataki po dodaniu poziomów :>
Snazzy
SphealIcebally poziom: 25
ewolucje: Spheal (32lvl) -> Sealeo (44lvl) -> Walrein
ataki: Defense Curl, Powder Snow, Growl, Water Gun, Encore, Ice Ball Body Slam, Aurora Beam, Attract, Hail, Frost Breath, Water Pulse
umiejętność: Ice Body - Kiedy podczas walki pada grad (Hail), HP Pokemona co turę odnawia się o 1/16 wartości maksymalnej.
Dragg
TrubbishReek poziom: 25
ewolucje: Trubbish (36lvl) -> Gardbodor
ataki: Pound, Poison Gas, Recycle, Toxic Spikes, Acid Spray, Double Slap, Sludge, Stockpile, Swallow, Take Down, Swagger, Toxic, Venoshock, Infestation
umiejętność: Stench - Przy kontakcie fizycznym istnieje 10% szansy na to, że przeciwnik stchórzy.
Navi
KlefkiWiz Keylifa poziom: 25
ewolucje: brak
ataki: Fairy Lock, Tackle, Fairy Wind, Astonish, Metal Sound, Spikes, Draining Kiss, Crafty Shield, Psychic, Reflect, Swagger, Giga Impact
umiejętność: Magician - Przy uderzeniu użytkownik z tą umiejętnością kradnie trzymany przedmiot przeciwnika.
Fay
PidoveSevii poziom: 25 (jeden cuks i ewoluuje)
ewolucje: Pidove (21lvl) -> Tranquill (32lvl) -> Unfezant
ataki: Gust, Growl, Leer, Quick Attack, Air Cutter, Roost, Detect, Taunt, Heat Wave, Hypnosis, Double Team, Night Slash
umiejętność: Super Luck - Współczynnik trafienia krytycznego jest ponoszony o jeden poziom.
Den
Tropius- poziom: 25
ewolucje: brak
ataki: Leaf Storm, Bestow, Natural Gift, Leer, Gust, Growth, Razor Leaf, Stomp, Sweet Scent, Leaf Blade, Roost, Attract, Aerial Ace
umiejętność: Chlorophyll - Kiedy podczas walki świeci słońce, szybkość Pokemona podwaja się. Wraca do normy, gdy pogoda się zmienia.
Hik
BellsproutNuta poziom: 25 (jeden cuks i ewoluuje, później trza by jakoś wynaleźć kamień do ewolucji)
ewolucje: Bellsprout (21 lvl) -> Weepinbell (Leaf Stone) -> Victreebel
ataki: Vine Whip, Growth, Wrap, Sleep Powder, Poison Powder, Stun Spore,
Acid, Sunny Day, Sludge Bomb, Rest, Energy Ball
umiejętność: Chlorophyll - Kiedy podczas walki świeci słońce, szybkość Pokemona podwaja się. Wraca do normy, gdy pogoda się zmienia.
Serduch
SlugmaGoten poziom: 25
ewolucje: Slugma (38lvl) -> Magcargo
ataki: Yawn, Smog, Ember, Rock Throw, Harden, Recover, Flame Burst, Sunny Day, Protect, Attract, Substitute
umiejętność: Flame Body - Przy fizycznym kontakcie istnieje 30% szans na podpalenie przeciwnika.
Kocur
DrilburGrzegorz poziom: 25
ewolucje: Drilbur (31 lvl) -> Excadrill
ataki: Scratch, Mud Sport, Rapid Spin, Fury Swipes, Metal Claw, Dig, Hone Claws, Skull Bash, Earthquake, Earth Power, Poison Jab
umiejętność: Sand Force - Zwiększa siłę ataków typu Ground, Rock i Steel o 33% podczas burzy piaskowej
BlueCat
TaillowWally poziom: 25 (jeden cuks i ewolucja)
ewolucje: Taillow (22lvl) -> Swellow
ataki: Peck, Growl, Focus Energy, Quick Attack, Wing Attack, Double Team, Refresh, Roost, Brave Bird, Steel Wing
umiejętność: Scrappy - Jest w stanie uderzyć pokemony typu Ghost, atakami typu Normal oraz Fighting.
Ostatnio zmieniony przez Szin 2014-08-12, 15:53, w całości zmieniany 1 raz
REKLAMA
Starter: Poochyena
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Dołączył: 24 Cze 2014 Posty: 452
Wysłany: 2014-08-12, 14:49
Ostatnio zmieniony przez Coeur 2014-08-12, 15:53, w całości zmieniany 1 raz
Starter: Starly
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź
Wiek: 28 Dołączył: 24 Cze 2014 Posty: 452 Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-08-12, 14:49
Taillow uczy się na 26 lvl Endeavor i od razu by miał ewolucję;
Bellsprout zamieniłby się Weepibella, a lvl później (27) uczy się Knock-Off
Kluczyk uczy się na 27 Foul Play
Worek śmieci, Trubbish znaczy na 29 dopiero uczy się Sludge Bomb
Drilbur na 26 poznałby Slash
Tropius na 27 Whirlwind
Cubone za 3 cuksy by miał ewolkę, a nie za 2 na 27 poznaje False Swipe
Pidove na 29 lvl zna coś tam, ale wcześniej by ewoluował i dopiero ten atak pozna na 32, Air Slash bodajże
Spheal na 31 lvl poznałby Hail, ale już ma z TMa, więc kolejny atak pozna jako Seleo(32 lvl SWAGger)
Slugma na 28 Ancient Power zna
No to tyle jeśli chodzi o ewolki i ataki, sorki Szin, że cię ubiegłem, ale nie miałem nic do roboty obecnie ;/
Starter: Poochyena
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 30 Dołączyła: 24 Cze 2014 Posty: 336
Wysłany: 2014-08-12, 15:52
Na Arceusa, jakim cudem zdałam maturę z matematyki...? xD Awww, to nawet dobrze, że mnie wyręczyłeś, zanim bym się zabrała... ;w;
Hmmm, z ataków to chyba najciekawiej wygląda Ancient Power, a reszta to imho mniej nęcąca. Chyba najbardziej opłacałoby się ewoluować Taillowa, a później Bellsprouta. Ale wstrzymałabym się do czasu aż zdobędziemy więcej cuksów i będzie czym rozporządzać :>
Starter: Poochyena
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 30 Dołączyła: 24 Cze 2014 Posty: 336
Wysłany: 2014-08-13, 07:40
Dziubaski, jakiś pomysł co do TMu, który mamy wybrać jako nagrodę za zadanie? :> Warto obdarować te pokemony, które są bliskie ewolucji tudzież będą wystawiane w pojedynkach. Chciałam rzec, że można jakiś czadowy prezent sprawić Taillow, ale BlueCat się póki co raczej nie odzywa, więc... nie wiem ;w;
Co do ewolucji - jeżeli jutro uda nam się wygrać Leaf Stone w zadaniu to rzucamy cuksem w Bellsprouta :>
Starter: Chinchou
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź
Wiek: 28 Dołączył: 24 Cze 2014 Posty: 119
Wysłany: 2014-08-13, 14:41
Popieram Naviego. ;x Ja bym zaczął rozdawać ewentualnie RC dopiero po dniu pierwszym. xD
Dais dodaje za wcześnie te zadania, ja wtedy śpię, no :C
Btw - mamy Leaf Stone. Awww <3
Starter: Chinchou
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź
Wiek: 28 Dołączył: 24 Cze 2014 Posty: 119
Wysłany: 2014-08-16, 17:01
Paszurki, spiąć dupy trzeba, bo mamy czas do jutra, a musimy ogarnąć jakie dwa TM wybrać i jaki MT?
Bo trochę ciulowo będzie jak nam to przepadnie, a tego nie chcemy. ;x
Starter: Starly
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź
Wiek: 28 Dołączył: 24 Cze 2014 Posty: 452 Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-08-16, 21:30
Jak dla mnie ten pomysł z TMami jest trochę ciulowy, w końcu wybieraliśmy przed szkółką po 4 dla naszych podopiecznych, wiec 1 w te czy we wewte nie robi żadnej różnicy. A masz jakiś pomysł Hiku, jakie TMy wziąć?
Starter: Chinchou
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź
Wiek: 28 Dołączył: 24 Cze 2014 Posty: 119
Wysłany: 2014-08-16, 22:58
Mi też z deka nie podoba. Jednak patrzę tak i można wziąć Rain Dance dla Spheala (chociaż z tym pokiem to nic nie wiadomo, bo nie ma nikogo na miejsce Snazz :C).
Z przedziału 51-100 to Grass Knot wpadło mi w oko. Albo Dream Eater *tylko nie wiem, czy jakiś nasz pok może się nauczyć tego ruchu*. Ewentualnie Steel Wing dla jakiegoś naszego ptaszka.
Z przedziału 1-50 to właśnie ten Rain Dance, Overheat dla Slugmy (albo ogólnie jakiś ognisty atak dla Slugmy, chociaż nie wiem, cienki jestem z tych wszystkich taktyk).
Starter: Ralts
Profesja: trener
Profesja poboczna: uzdrowiciel Karta Postaci: przejdź
Wiek: 32 Dołączył: 01 Sie 2014 Posty: 259 Skąd: Rybnik
Wysłany: 2014-08-17, 00:12
Biorąc pod uwagę, że większość pokemonów tutaj to pierwsze formy, które zwykle niewiele ważą, Grass Knot będzie mało użyteczne.
Overheat natomiast jest dobre tylko jako końcowy ruch pokemona, ponieważ, po jego użyciu pokemon staje się bezużyteczny jeśli chodzi o sp. attack.
Ale oczywiście, mówię to wszystko pod względem gier... nie miałem jeszcze okazji walczyć na tym forum, więc dokładnie na ten temat wypowiedzieć się nie mogę.
Starter: Chinchou
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź
Wiek: 28 Dołączył: 24 Cze 2014 Posty: 119
Wysłany: 2014-08-17, 00:26
No to wszystko jest brane pod uwagę tak samo jak w grach. :D Jednak dobre uwagi mile widziane. ; P
Może Ty masz jakiejś propozycje co do wyboru TMów? (i bodaj jednego MT, nie ogarniam w ogóle co to, ale luzik).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Yuki & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Wszystkie prawa zastrzeżone./All rights reserved. Copyright 2014 by Daisy7.
Pokemon Crystal launched 2011-03-23.