Starter: Sceptile Gekko
Profesja: trener
Profesja poboczna: ewolucjonista Karta Postaci: przejdź
Wiek: 31 Dołączyła: 24 Cze 2014 Posty: 1181
Wysłany: 2015-08-12, 20:39
Ja bym bardziej skłaniała się, by dać Full Heal Ampharosowi, który ma większą szanse na wygraną. Przy walce Talonflame z Mismagiusem może by jeszcze próbować zaatakować Brave Bird lub Flare Blitz i modlić się, by nie walna się w konfuzji. Tutaj się trochę głupio, bo pozwoliliśmy, by Mismagius zdążył się "rozbujać".
Brave Bird zadaje też obrażenia pokemonowi, który go używa... Więc niestety odpada w takiej sytuacji T.T Chyba, że panują tutaj inne zasady. Postaram się jutro rano dać swoją taktykę... Ewentualnie Serduch i Gall będą wojować dalej...
Okej... Skoro Fay mi tak doradza, to postawię na obrażenia. Tylko proszę potem nie mieć pretensji, że już odpadłam czy coś. Niestety przez Taunt muszę używać tylko ataków zadających obrażenia, więc Protect czy Roost odpadają.
Alexandra czuła, że poniosła swego rodzaju porażkę. Nie z powodu miażdżącej przewagi Mismagius, ale bezsilności. Trudno pomóc podopiecznemu, jeżeli brakowało drużynie medykamentów. Jednak każdy pojedynek musi zakończyć się czyjąś porażką. Alex postanowiła, że zanim zniosą ich na przysłowiowej tarczy, to napsuje rywalowi trochę krwi. Musiała pożegnać Talonflame z wielkim przytupem...
-Dobrze przyjacielu... Spróbuj pokonać konfuzję i skorzystaj z naszej szybkości. Na początek użyj Flamethrower. Zaraz potem zakręć beczkę, żeby uniknąć ataku Mismagius. Dobij ducha z Flare Blitz.- Najpierw trenerka wyciągnęła najmocniejsze ataki typu ognistego. Oby ptak przezwyciężył skołowanie i przynajmniej wykonał pierwszą technikę. Dzięki temu trzymaliby Mismagius na bezpieczną odległość. Zawsze istniały też uniki. Niestety obrażenia od samego siebie mogły znacznie pokrzyżować plany. Trenerka westchnęła cicho. Całkowicie liczyła się z tym, iż chłopak będzie próbował wyeliminować Quartza jak najszybciej.
-Nie mamy nic do stracenia, dlatego najpierw uderz ducha Acrobatics. Po wykonaniu ruchu pamiętaj o uniku. Na koniec zaryzykujemy... Brave Bird prosto w plecy przeciwnika. Jeśli się uda zakończ turę jeszcze jednym Flamethrower.- Ostatnie komendy zawierały najsilniejsze ataki typu latającego. Co tam! Należało od razu tak postąpić. Wtedy Quartz miałby jakieś szanse. No cóż... Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem.
- Brawo Perusie, poszło nam całkiem zacnie przed momentem. Miejmy nadzieję, że niezgorzej pójdzie druga runda. Myślę, że dość osłabiliśmy przeciwnika statusami, a teraz przejdziemy do ostrego ataku. Zacznij tym razem od Shadow Ball. Potem bądź gotowy zrobić unik, na wypadek, gdyby paraliż nie zadziałał i ponownie poraź Slowkinga Thunderem. Przeciwnik będzie pewnie próbował zniszczyć cię Focus Blastem, więc użyj raz Protecta. Następnie odwdzięcz się Wild Chargem, a całą rundę zakończ kolejnym Shadow Ballem. Nie zapominaj o unikach, paraliż nie jest gwarancją, że Slowking cię nie zaataktuje.
Jeśli ktoś uważa, żeby zamiast protecta użyć kolejnego ataku, chętnie to zmienię.
Starter: Starly
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź
Wiek: 28 Dołączył: 24 Cze 2014 Posty: 452 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-08-13, 20:50
- Dobra Ampha, teraz użyje na tobie szybko Full Heala, żebyś szybko podniósł się na nogi. Po części liczę na to, że konfuzja Hypno da o sobie znać właśnie w tym momencie albo, że i przeciwnik użyje lekarstwa. Kiedy już się obudzisz uskocz w bok w razie ewentualnej kontry przeciwnika świetnie, a teraz czas na Safeguard, jak użyje na tobie ataków, który zmienia statusy to ten ruch będzie idealny. Następnie podbiegnij do psychicznego stworka i walnij mu Signal Beam tylko pamiętaj prosto między oczy. Po tym ataku pora na mocne zatrucie - Toxic, potem uskocz w górę w celu uniku ataku Hypno i walnij mu Zap Cannon. Ryzyk fizyk, czyż nie?
Nada się? Zmienić coś? Dobrze by było wycelować Protectem w ten Future Sight, nie zamienić kolejności? A Hidden Power też może być teraz czy trzymać go do następnej rundy?
Ostatnio zmieniony przez Coeur 2015-08-13, 21:20, w całości zmieniany 1 raz
Starter: Sceptile Gekko
Profesja: trener
Profesja poboczna: ewolucjonista Karta Postaci: przejdź
Wiek: 31 Dołączyła: 24 Cze 2014 Posty: 1181
Wysłany: 2015-08-13, 20:58
Aura, ta taktyka może być chociaż trochę jeszcze strat zadamy.
Gall
Shadow Ball 149HP.
Thunder 190 HP
Wild Charge 193 HP
Shadow Ball 149HP.
Razem 681 HP jeśli znowu nie będzie się koksować.
Slowkingowi zostało 826 HP, jeśli dobrze liczę to w tej rundzie Toxic zada 198Hp obrażeń. Przeciwnicy mogą użyć Slack Off, by zwrócić mu połowę HP. Hm... może spróbujemy sztuczki z Copycat? zamiast Protect użyć Copycat jeśli będziemy mieć szczęście to może uda trafić na Slack Off. Tylko przesuńmy go może na 4 atak.
Starter: Sceptile Gekko
Profesja: trener
Profesja poboczna: ewolucjonista Karta Postaci: przejdź
Wiek: 31 Dołączyła: 24 Cze 2014 Posty: 1181
Wysłany: 2015-08-13, 21:09
Coeur
Protect nie ochroni Apharosa przed Future Sight. Może zamiast Protect użyj Safeguard, by ochronić się przed zmianami statusu. I zamiast Fire Punch dać, że Amphy oślepia przeciwnika przy pomocy promienia Signal Beam. Toxic muzę zostać i może Hidden Power przytrzymać do następnej rundy i zaryzykować z Zap Cannon, które ma niska celność coś koło 55, ale za to ma dużą siłę i jak wyleczą Hypno to jak trafi to go sparaliżuje.
- Brawo Perusie, poszło nam całkiem zacnie przed momentem. Miejmy nadzieję, że niezgorzej pójdzie druga runda. Myślę, że dość osłabiliśmy przeciwnika statusami, a teraz przejdziemy do ostrego ataku. Zacznij tym razem od Shadow Ball. Potem bądź gotowy zrobić unik, na wypadek, gdyby paraliż nie zadziałał i ponownie poraź Slowkinga Thunderem. Następnie uderz go Wild Chargem. Potem użyj Copycat, żeby skopiować ruch przeciwnika, a całą rundę zakończ kolejnym Shadow Ballem. Nie zapominaj o unikach, paraliż nie jest gwarancją, że Slowking cię nie zaataktuje.
Jeśli nikt nie ma już nic do dodania, to koło godziny 00:00 wyślę Didowi
Starter: Starly
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź
Wiek: 28 Dołączył: 24 Cze 2014 Posty: 452 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-08-15, 09:45
- Ampharos użyj teraz... a walić to. Walnij mu po prostu mocnego ognistego luja Fire Punch znaczy, następnie przekręć się w prawo w celu uniku i dołóż Thunder Punch. Świetnie zrób sobie teraz trochę dystansu i czas Hidden Power(dark). Ok jak narazie jest git, walnij go swoim Signal Beam. Skróć odległość dzielącą was czyli przybliż się do Hypno i Thunderbolt. Kończmy już to.
Pomyślałem, żeby już nie pierdolić się z tymi statusami czy innymi takimi i po prostu tylko atakować. Zmienić jakiś atak, kolejność i na końcu Thnderbolt czy Zap Cannon, a może coś wgl innego?
Ostatnio zmieniony przez Coeur 2015-08-15, 10:46, w całości zmieniany 1 raz
Starter: Sceptile Gekko
Profesja: trener
Profesja poboczna: ewolucjonista Karta Postaci: przejdź
Wiek: 31 Dołączyła: 24 Cze 2014 Posty: 1181
Wysłany: 2015-08-15, 09:59
Wywal Take Down, który jest dupiastym atakiem i zastąp go Zap Cannon, może w końcu trafi lub jeśli nie chcesz ryzykować to Signal Beam. A na ostatni atak wybierz Thunderbolt. Tutaj nie ma co się rozdrabniać i trzeba walić elektrycznymi atakami i takimi, które są na Hypno efektywne.
Starter: Starly
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź
Wiek: 28 Dołączył: 24 Cze 2014 Posty: 452 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-08-15, 10:11
Zmienię chyba na Signal Beam, trochę po huju by było gdyby Zap Cannon nie trafił, a przez to byśmy przegrali
Wysyłać czy czekać aż reszta drużyny coś doda od siebie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Yuki & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Wszystkie prawa zastrzeżone./All rights reserved. Copyright 2014 by Daisy7.
Pokemon Crystal launched 2011-03-23.