Pokemon Crystal Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

 Ogłoszenie 

Przenieśliśmy się na nową domenę! Zapraszamy na...
www.pokemoncrystal.wxv.pl


Ohayo!
Na forum
Dodatkowe
Współpraca
Witaj przyszły mistrzu!

Marzyłeś kiedyś, by zostać trenerem lub koordynatorem Pokemonów? Wybrać niepowtarzalnego startera z którym wyruszysz w prawdziwą podróż. Móc zdobywać nowe stworki, trenować je, by stały się championami. Na Crystalu zapewniamy takie atrakcje! Najpierw wystarczy założyć kartę postaci, a potem wybrać odpowiedniego mistrza gry, który poprowadzi Ci niezapomnianą przygodę. Dodatkowo oferujemy: Fakemony, pokazy, walki z liderami i innymi userami, konkursy z nagrodami, eventy, zagadki itp. Ale to nie wszystko, bowiem możesz także zdecydować się na granie Pokemonem! Warto wspomnieć, że poznasz tu wielu przyjaciół z różnych stron Polski. Zaproś znajomych i pozwól ponieść się na skrzydłach wyobraźni już dziś!
Poradnik:
jak zacząć grę?

Masz jakieś pytania? Pisz na PW do Daisy7.


Nasze forum...

- Powstało 23 marca 2011r.
- Pierwszą domeną był pun, a drugą aaf.
- Umożliwia posiadanie epickich Fakemonów.
- Umożliwia granie jako człowiek lub Pokemon.
- Gościło ponad 350000 odwiedzających oraz 450 osób zarejestrowanych.
Pomogą Ci

Daisy7 , Gwen Brown , Yuki
GG/Skype: D: --- / ania.daisy7, G: 38162565 / ---, Y: 35451075 / Yukiyorin
Profil: Daisy, Gwen, Yuki
Ranga: admin, junior admin, moderator, gracz


Grasz na forum? Daj coś od siebie i sam poprowadź przygody innym!
Poszukujemy nowych mistrzów gier! Zapraszamy chętnych do zgłaszania się : )


Poprzedni temat «» Następny temat
Pokazy Pokemonów Ziemnych i Kamiennych
Autor Wiadomość
Daisy7 


Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25
Dołączyła: 24 Maj 2014
Posty: 9322
Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2014-07-21, 13:26   

~ WYNIKI ~


Szin
Zacznijmy od plusów, czyli po pierwsze atak ciekawy, niby prosty i niespecjalnie skomplikowany, ale widowiskowy. Podoba mi się to, że dzięki sile wybuchu dodatkowym efektem staje się możliwość chwilowego ogłuszenia wroga. Coś takiego na pewno przyda się w pojedynku. Połączyłaś skrajne typy ataków, czyli ogień i lód, które można by rzec, nie są stanie ze sobą współpracować. A tutaj zarówno są i nie są, ciekawe... Opis też trafny, czegoś mi tylko zabrakło w prezentacji. Wydaje mi się, że całość prezentowałaby się lepiej, gdybyś przedstawiła Earth's Wrath bez Rock Tombu na jednej kukle, a na drugiej ten z kamiennym ciosem. Przyznaję 9/10ptk.

Cruss
Muszę przyznać, że na początku nie wiedziałam, do czego dążysz. Tu jakiś kamienny krąg, potem toksyczne opary. Sądziłam, że zamierzasz zacząć wywoływać duchy, jednak byłam bardzo daleka od prawdy. Mamy tu kolejne przedstawienie, które pokazuje, jak sprytnie można połączyć ze sobą różne siły. Wcześniej ogień i lód wywołujące eksplozję, a teraz ogień jako zapalniczka z trucizną. Prezentacja nie pozostawia niczego do życzenia, opis konkretny. Przyznaję 10/10ptk.

Chmurek
Opis na początku dałeś ładny i treściwy, a wymyślony cios rzeczywiście jest brutalny, jednak niespecjalnie widowiskowy pod względem pokazów. Po prostu lawina kamieni, wszędzie kamienie i jeszcze raz kamienie, które masakrują PokeLalkę. Rozumiem, że chciałeś nam zademonstrować potęgę Pokemonów kamiennych, ale było jak dla mnie zbyt "sucho". Przyznaję 5/10ptk.

Gwen Brown
Nazwa ataku i przebieg pasują do siebie idealnie, a wręcz lepiej niż idealnie, o ile to w ogóle możliwe. Trzeba przyznać, że Vulcano powinien siać postrach wśród wszystkich Pokemonów, bez względu na ich sposób poruszania się. Niestety na tym skończę laury. Największy minus to okropnie długi i nurzący opis słowny, którym poczęstowałaś nas po prezentacji. Muszę też ze smutkiem stwierdzić, iż ruch wydaje mi się zbytnio przekombinowany. Przyznaję 7,5/10ptk.

Coeur
Tak jak u Gwen wydaje mi się, że dałeś za dużo opisywania słownego. Przy okazji Trujący Piach pomimo tego, że zdaje się być pożytecznym ruchem, nie pasuje najlepiej na pokazy, gdzie szukamy wystrzałowych, olśniewających i zachwycających połączeń. To było... hm... nudne. Jednak za sam pomysł i fakt, że póki co nikt czegoś podobnego nie skonstruował dam kilka znaczących punktów. Myślę też, że należy ci się coś za ciekawy sposób zainteresowania widzów końcową pogadanką. Nie mówisz tego jak oklepanego wierszyka. Może powinieneś spróbować sił jako showman? Przyznaję 7/10ptk.

HikowatyHik
Tutaj mamy już kompletną prostotę, a jednak ciekawość i przede wszystkim nowość w postaci użycia Protect. Występ z całą pewnością nie był nudny. Wręcz zaskakujący, chociaż brakowało mi czegoś takiego... no wiesz... czegoś, co wywołałoby dech w piersiach widzów. Gdybyś jeszcze tylko opisał cios, podał jego statystyki lub coś w tym stylu, mogłabym awansować cię do finału. A to niestety nie wypali. Przyznaję 6,5/10ptk.

~ PODSUMOWANIE ~

1. Cruss - 10ptk.
2. Szin - 9ptk.
3. Gwen Brown - 7,5ptk.
4. Couer - 7ptk.
5. HikowatyHik - 6,5ptk.
6. Chmurek - 5ptk.
7. Snazzy - 0ptk.
Do finału kwalifikuje się trójka najlepszych, czyli Cruss, Szin, Gwen. Gratulujemy, a pozostałym, którzy się namęczyli, ale nie wyszło, bardzo dziękujemy i zachęcamy do brania udziału w następnych pokazach :3



~ ETAP DRUGI ~

Runda finałowa! Twój Pokemon wraz z dwoma przeciwnikami (1vs1vs1) będą się biły się na arenie pustynnej, otoczonej w połowie kilkumetrowymi ścianami kamieni. Pora doby: dzień, późne popołudnie. Pogoda: temperatura w graniach 16-18 stopni, lekki deszczyk, przez drobne chmurki przebija się słońce, brak wiatru.
Taktyki wysyłajcie mi na PW do 24 lipca (godz. 15:00). Można użyć w taktyce max. 8 ataków (użycie dwa razy tego samego ataku, liczy się, jako użycie dwóch ataków).
_________________
♪ Z serii "Daisiak kaleczy": opening z Torci ʕ•ᴥ•ʔ

Karta Postaci || Przygoda || Fundacja
~ 38880$ ~
 
     
REKLAMA 

Karta Postaci Pokemona: przejdź
Dołączyła: 24 Maj 2014
Posty: 9322
Wysłany: 2014-07-27, 13:04   

 
     
Daisy7 


Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25
Dołączyła: 24 Maj 2014
Posty: 9322
Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2014-07-27, 13:04   

~ OPIS WALKI ~

Cytat:
Szin
- No dobrze, Ilijo, pokażmy wszystkim na co cię stać! - Masha wypuściła swego podopiecznego na arenę.
- Na początek, nim rozpocznie się pojedynek, zaprezentuj publiczności swój majestat. Ustaw się w łunie światła przebijającej przez chmury. Na przemian rozgrzewaj i ochładzaj swe ciało, by zmieniało barwę z czerwonego na niebieskie. Kiedy sędzia zarządzi rozpoczęcie walki, ty zanurkuj w piasku. Rozruszaj swe ciało i dosłownie wwierć się w sypkie podłoże. Postaraj się tak ułożyć by jak najmniejsza ilość kryształowych elementów wystawała poza piasek. Teren nam sprzyja. Problem mogą stanowić kamienne ściany, ale sądzę, że w razie potrzeby zdołasz je wyminąć. Na wstępie zaznaczę, że dużą rolę odgrywać będą uniki i kontry. W razie potrzeby używaj Garchompa jako żywej tarczy przed ciosami z powietrza. Pamiętaj, że twoje ataki muszą być nie tylko efektywne, ale i efektowne. Wpełźnij pod Mega Garchompa i dosłownie wystrzel go w powietrze, wyskakując spod piaskowej powierzchni. Następnie ponownie zanurz się w piachu. W trakcie skoku twoje wypolerowane piaskiem ciało błyśnie w błysku słońca. Całość ma wyglądać jak atak wygłodniałej orki; majestatycznie i brutalnie. Następnie zrób parę okrążeń wokół przeciwników. Flygon zapewne skorzysta ze swych skrzydeł i wzleci gdzieś wysoko w górę. Ale to nic, rozprawimy się z nim. Pamiętasz Earth's Wrath, prawda? Niebawem go wykorzystamy. Na początek raz jeszcze wycelujemy cios w Garchompa. Użyj potężnego earthquake, niech ziemia zadrży pod jego stopami, a skalne ściany zawalą się pod naporem ciosu. Nie chodzi tu o zadanie ogromnej ilości obrażeń, ale o wybicie przeciwnika z równowagi. Następnie zrób kilka okrążeń wokół areny - tam, gdzie możesz podróżować pod piaskową powierzchnią. Pamiętasz cios który wspólnie stworzyliśmy, nieprawdaż? Wykorzystamy go w praktyce! Poruszając się pod piaskiem przygotuj sobie amunicję. Użyjemy do tego oczywiście zarówno ice fang jak i fire fang. Następnie wynurz się spod ziemi. Pozwól by piasek swobodnie opadał po twym śliskim ciele. Za pomocą ancient power otocz się chmurą rozgrzanych i ochłodzonych kamieni. Odłamki skalne są teraz pod twoją kontrolą. Wystrzel je i skoncentruj na dwóch punktach. Część na Garchompie, część na Flygonie. I miejmy nadzieję, że ogłuszymy latającego jaszczura na tyle, by stącić go na ziemię. W każdym razie, atak będzie wyglądał dość ciekawie. Nie zwlekając zbyt długo, rzuć się na Garchompa i staranuj go niczym ciężarówka. Jesteś duży, jesteś silny, jesteś masywny. To z pewnością zaboli. Zrób ładny obrót - prawie piruet! - i ciśnij w niego z ogona za pomocą dragon tail, by następnie zastosować rock tomb i dosłownie zakopać go żywcem pod stosem kamieni. Nie byle jakim stosem! Niech sprawia wrażenie najprawdziwszego grobu faraona, a co! Przy okazji będziemy mieli czas by zając się drugim przeciwnikiem. Jeżeli udało ci się go strącić, dobra nasza! Jeżeli nie, to spróbuj raz jeszcze. Tym razem wykorzystamy jednak pokruszoną skalną ścianę. Niech służy nam za pociski. Podbijaj je ogonem i celuj w smoka do momentu aż obniży lot. W ostateczności możesz posłać ku niemu deszcz kamieni. Dosłownie ulewę, używając rock throw. Pośród takiej mnogości odłamków nie ma możliwości swobodnie poruszać się w powietrzu. Kiedy będzie już w twoim zasięgu, podpełźnij do niego niczym wąż podczas polowania. Rozewrzyj szeroko paszczę i rzuć się na niego, zaciskając zęby na jego ciele. Nie użyjemy jednak trucizny. Co to, to nie! Ice fang będzie bardziej druzgocącym atakiem. Przyszpil go do ziemi i powoli, bez pośpiechu, zamrażaj. Pokaż mu na co stać twój gatunek, Ilijo. Przyciskaj coraz mocniej i mocniej, aż przestanie się opierać. Wtedy też ciśnij nim w piasek i pokaż się publiczności w pełnej krasie.

Gwen Brown
- Vigo, poproszę cię o pełne skupienie. Teraz masz na głowie dwójkę rywali, więc nie możemy sobie pozwolić na jakiś błąd. Jedno potknięcie i kaplica. Ale, mamy asa w rękawie- w przeciwieństwie do tej pozostałej dwójki ty masz możliwość lotu. I z tego będziemy korzystać. Dlatego na dzień dobry Tailwind i leć w górę, w górę, poza zasięg bezpośrednich ataków. Co potem? A wzmocnij się nieco Strength. Ha, potem to już luzik. Pierwsze i najważniejsze- nigdy nie zniżaj za bardzo lotu. Będziemy operować atakami dystansowymi, a trzymając się na bezpieczną odległość, łatwiej ci będzie unikać kontrataków. Chociaż i tak powinno być ci łatwiej ze względu na zwiększoną szybkość. Ale raczej ta dwójka bardziej skupi się na sobie, zamiast męczyć się z kimś poza ich zasięgiem. Tymczasem pora użyć pierwszego z naszych ataków. Na przykład widowiskową mieszankę Stone Edge i Flamethrowera. Wyjdą z tego ostre, płonące kamyczki- ładne dla oka i nieprzyjemne dla rywali. Generalnie czekaj na okazję do ataku. Nie marnuj sił wtedy, kiedy twoi rywal nic nie robią. Przypuść atak, kiedy są zajęci okładaniem się nawzajem- będzie mniejsza szansa, że któryś zrobi unik. Jeśli któreś z tej dwójki zostanie w międzyczasie na moment zamroczone, wykorzystaj to i poślij w delikwenta właśnie taką mieszanką Płonących Kamyczków. Pomyślmy... Towarzystwo może zakopywać się pod ziemią. Jeszcze lepiej. W takim wypadku poślij w dziurę solidny Flamethrower- rywale na pewno nie będą zachwyceni, a szczególnie Steelix. Co dalej? A domowej roboty Draco Meteor. Wyślij w górę na prawdę solidną i sporą kulę z Dragon Pulse i po chwili rozbij ją na kawałki mocnym Dragon Claw. Powinno wyjść coś podobnego do Draco Meteoru- odłamki wcześniejszego ataku rozrzucone po całej arenie. Garchomp raczej nie będzie się z tego cieszyć. Co mogę jeszcze dodać... Pamiętaj, że to nie jest typowe mordobicie, tylko pokazy. Przy unikach dobrze by było gdybyś wplótł gdzieś jakiś piruecik, albo inną akrobację. Wiesz, żeby było widowiskowo. Mam dla ciebie jeszcze jedną radę. Gdyby w twoją stronę leciał jakiś "pylisty" atak, spróbuj go przekierować Ominous Wind. Ataki w typie kul jak twoje Dragon Pulse czy inne Shadow Ball próbuj odbić, chociażby ogonem. Rozumiesz- jak piłkę. Chociaż uważaj na smocze albo lodowe kontrataki- jesteś na nie szczególnie wrażliwy, więc takie bezwzględnie omijaj- bez żadnego kozaczenia. Na twoje szczęście jesteś całkiem odporny na ziemne ataki, a kamienne szkodzą ci w bardzo niewielkim stopniu. Nie oznacza to jednak, że masz dawać się nimi trafić. Bądź czujny i nie daj się wyłączyć z tego pojedynku. Dasz radę, mały!

Cruss
Cóż, na arenie oprócz Mega Garchompa był jeszcze Kryształowy Steelix i Flygon, obawiam się, że jako iż posiadam najsilniejszego pokemona z tej trójki, mogę stać się celem reszty uczestników, to oczywiście tylko przypuszczenia, jednak najrozsądniej będzie w pierwszej turze zachować dystans.
- Oks gadzie, na początku użyj Rock Tomb, by stworzyć przed sobą chroniące cie, skalne półkole. To może tymczasowo utrudnić przeciwnikom walkę z tobą, jeżeli mimo wszystko ktoś będzie się do ciebie dobierał (gwałty C:), użyj Dragon Rage, ma sporą celność więc powinien się idealnie nadać do odpychania napastników. Gdyby komuś udało się wejść, błyskawicznie użyj Double Team, to zapewne da nam trochę czasu, by się stamtąd zwinąć. W razie jak, ktoś by zaatakował cie z dystansu, zablokuj jego cios Poison Jab, tym samym ruchem broń się w wypadku, gdyby wróg się do ciebie zbliżył. Nie wykluczone, iż jakiś z przeciwników postanowi użyć ataku dig, byłaby to idealna okazja do uderzenia Earthquake, nie zmarnuj jej. Dasz sobie radę smokokoku!
Miałem nadzieję, że to jednak nie ja stałem się głównym celem, ale może być różnie~.


Szin - KRYSZTAŁOWY STEELIX, Ilija
Umiejętność: Sturdy - Ataki pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
Trzyma: ---


Gwen Brown - FLYGON, Vigo
Umiejętność: Levitate - Ataki typu ziemnego oraz zdolność "Arena Trap" są powstrzymywane. Nautralizuje efekty ruchu Spikes.
Trzyma: Bright Powder - zwiększa zdolność do uniku o 10%.


Cruss - MEGA GARCHOMP, Sabaku
Umiejętność: Sand Force - Zwiększa siłę ataków typu Ground, Rock i Steel o 33% podczas burzy piaskowej.
Trzyma: Leftovers - co turę leczy 1/16 maksymalnego HP pokemona.


ARENA: Arena pustynna, otoczona w połowie kilkumetrowymi ścianami kamieni. Dzień, późne popołudnie.
POGODA: Temperatura w graniach 16-18 stopni, lekki deszczyk, przez drobne chmurki przebija się słońce, brak wiatru.

Pokemony znalazły się na scenie. Tylko jeden z nich, a mianowicie Steelix pomyślał, by jeszcze przed rozpoczęciem walki ukazać widzom swój majestat, po czym prędko zanurkował pod piach. Co prawda wykonał to przed gongiem oznaczającym początek bitwy, więc nie dostanie dodatkowych punktów od jurorów, jednakże mógł sobie przysporzyć sympatię publiki, a to też dosyć ważny element chociażby w dopingu. Wreszcie sędzia dał znać, iż najwyższy czas otworzyć finałowy występ. Flygon korzystając z Tailwing wzleciał wysoko nad arenę. Dodatkowo przez trzy tury jego szybkość będzie zwiększona o 20%. Garchomp stawia na obronę, dlatego wykonał wokół siebie skalne półkole z Rock Tombu (nie zmniejsza nikomu speedu, ponieważ nie został wykonany w celu zaatakowania, lecz obrony). Zakrył się z góry od powietrznych ciosów, lecz czy pomyślał o podłożu? Oj chyba nie, ponieważ nagle z piachu wynurzył się kryształowy,podrzucając Sabaku do góry. Gdyby nie skalny sufit, który sam wykonał, zapewne nie straciłby grama życia. Niestety w tym wypadku otrzymuje -10HP i ląduje kilkadziesiąt metrów od pozostałości z Rock Tombu. Na tym plan węża się nie kończy. Wróg zdążył ledwo wylądować, a już obrywa wycelowanym ponownie od dołu Earthquakem (-192HP). Dodatkowo trzęsienie ziemi powoduje, że większość kamiennych ścian kruszy się. W międzyczasie Vigo zalśnił w powietrzu czerwienią wywołaną przez Strength. Normalnie ten atak służy do fizycznego uderzenia oponenta, lecz widocznie smok miał jakiś inny zamiar. A wracając do zajścia na dole, to muszę państwa poinformować, że zdenerwowana megaewolucja zdążyła trafić Steelixa Dragon Ragem (-40HP). Podopieczny Szin ponownie zagrzebał się pod piachem, by tam przygotowywać się do użycia własnego pomysłu. Zerknijmy więc na zielonego smoka. Ten postanowił załatwić Garchompa, korzystając z tego, że wróg został przed chwilą wytrącony z równowagi przez innego Poka. Więc do boju! Vigo skumulował ze sobą Stone Edge oraz Flamethrowe, celując mieszanką w Sabaku. Okazało się, że ten wcale nie był taki rozdrażniony i zachował trochę trzeźwości umysłu, decydując się na błyskawiczne stworzenie klonów (Double Team, +12,5% unikalności czy jak to nazwać). Niestety kopie nie pomogły, więc ogniste głazy zmaltretowały Pokemona (-135HP, nie powoduje poparzeń). Stworek Crussa nie zamierza jednak dać sobą pomiatać, dlatego korzystając z tego, że cios podrzucił go trochę do góry, wysunął ku Flygonowi Posion Jab (zatruwa *będzie odbierał pod koniec każdej tury 1/16 max. HP*, -113HP). No, no, no, mieliśmy tu niezły armagedon, lecz to nie koniec. Vigo zdenerwował się chyba, że Ilija wciąż się ukrywa, dlatego w mgnieniu oka podleciała do jednej z kilku powstałych dziur, posyłając do niego krytyczny Flamethrower. Steelix chyba niczego się nie spodziewał, aż tu nagle... coś zaczęło go palić (-592HP, nie powoduje poparzeń). Stwór w mgnieniu oka wyskoczył spod powierzchni piachu i nie czekając już na nic więcej, wypalił Earth's Wrathem, stworzonym z Fire Fang, Ice Fang oraz Ancient Power, w obydwóch przeciwników. Flygon obrywa krytycznie (-153HP), jednakże drugi potworek, czyli mega Garchomp popisał się wyśmienitym unikiem, a raczej zasadzką (oberwały klony, ratując mu tyłek). Niestety chwilę później został ostro stranowany przez wielkoluda (-50HP). To nie koniec. Dragon Tail pudłuje, lecz Rock Tomb przygniata Sabaku (-44HP). Dalej widzimy jak Flygon próbuje stworzyć coś na wzór meteorytów, jednakże nie powodzi mu się (potyka się). Ilija nie musiał kombinować z kamiennymi pociskami ani Rock Throwem, ponieważ latający przeciwnik znajdował się nisko. Na tyle nisko, by bez problemu schwytał go w paszczę (-25HP) i cisnął o ziemię (-15HP). I tu stało się najciekawsze. Kryształowy zamierzał potraktować smoka Ice Fangiem, a smok zamierzał próbować bronić się jakoś Ominous Wind. Wtem do akcji wkroczyła megaewolucja ze swoim Earthquake, psując plany obydwum oponentom, dodatkowo odbierając podopiecznemu Szin 474HP (Flygona ratuje umiejętność Levitate). Jeśli chodzi o ataki, na tym kończy się nasza rudna, aczkolwiek mamy jeszcze pewne dodatki, czyli: Flygon traci 91HP przez zatrucie, a Garchomp dzięki trzymanemu itemowi zdobywa 105HP. Sędzia zagwizdał, informując tym samym, że finał uważa za zamknięty. Czyżby ktoś był zdziwiony? Nie ma potrzeby. Nie raz, nie dwa walczące Pokemony przeżywają. Dzieje się tak, ponieważ jurorzy nie wybierają zwycięzcy na podstawie najsilniejszego uczestnika, któremu zostało najwięcej punktów życia. Kierują się oni efektami wizualnymi, a pojedynek jako bijatyka to tylko dodatek.

Steelix - 310/1416HP
Flygon - 1212/1456HP (+10% unik dzięki itemowi | speed 1/3 tury +20% | zaturty )
M Garchomp - 1354/1680HP (+12,5% unikalności)


~ WYNIKI ~
Jurorzy wybrali już Pokemona, który wykazał się najlepszym podejściem do pokazów. Mamy zaszczyt poinformować, że swoim majestatem sędziów zachwycił... Steelix! To on zdobywa miejsce pierwsze! Drugie wędruje do Flygona, a trzecie ofierujemy Garchompowi. Moje gratulacje! Czas na nagrody <3

1 msc. - SZIN
Nagroda: losowy Pokemon z 1 EM + Wstążka Pokazów Ziemnych i Kamiennych
Jak widzisz twoją nagrodą jest losowy Pok. Jednakże nie całkowicie losowy. Musisz wybrać, czy wolisz, bym losowała stworka typu zimenego, czy kamiennego, a także shiny (ma być shiny czy nie?). Oczywiście nie wiesz, co ci się trafi, więc to takie ryzyko, ale wybieraj, a ja postaram się potem w miarę szybko zamieścić tutaj skan :)

2 msc. - GWEN BROWN
Nagroda: trzyrazowy kupon 25% do DC na trenowanie dowolnego Pokemona

3 msc. - CRUSS

Nagroda: jednorazowy kupon 25% do DC na trenowanie dowolnego Pokemona



Następnych pokazów spodziewać się możecie jak zwykle za ok. dwa miesiące, czyli pod koniec września ^^
_________________
♪ Z serii "Daisiak kaleczy": opening z Torci ʕ•ᴥ•ʔ

Karta Postaci || Przygoda || Fundacja
~ 38880$ ~
Ostatnio zmieniony przez Daisy7 2014-11-04, 17:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Szin 
Space Diva


Starter: Poochyena
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca
Karta Postaci: przejdź
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 30
Dołączyła: 24 Cze 2014
Posty: 336
Wysłany: 2014-07-27, 18:31   

No dobra, to zaszaleję :'D Niech będzie pokemon typu kamiennego, shiny <3

Gratuluję przeciwnikom, to było duże wyzwanie :3 I uszanowanko dla Daisy za ogarnianie wszystkiego, mrawr.
_________________
 
     
Daisy7 


Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25
Dołączyła: 24 Maj 2014
Posty: 9322
Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2014-07-28, 08:44   

Również uszanowanko za zwycięstwo ^^ Wylosowałaś Binacle. Kod skanu przesyłam na PW~

Shiny Binacle
Imię: ---

Poziom: 15
Typ:
Ewolucja: Binacle (39lvl) -> Barbaracle
Ataki: Tickle (Egg Move), Shell Smash, Scratch, Sand Attack, Water Gun, Withdraw, Fury Swipes, Slash
Charakter i historia: Binacle wykluła się z jaja w specjalnym Centrum Badawczym, gdzie przygotowywane były Pokemony do roli nagród za różne atrakcje. Kiedy okazało się, że potrzebny jest stworek za zwycięstwo w pokazach kamienno-ziemnych, samica od razu została wytypowana na to stanowisko. Przed opuszczeniem centrum wstrzyknięto jej jeszcze specjalny gen, który przemienił potworka w wersję shiny, by prezentowała się jeszcze zacniej. Binacle ma problemy z arogancją oraz tchórzostwem (boi się deszczu, ale ma to związek z oddziaływaniem wody na typ kamienny). Jest jednak bardzo inteligentna, a przede wszystkim sprytna, co potrafi wykorzystać nawet przeciwko opiekunce.
Umiejętność: Pickpocket - Kradnie przedmiot przeciwnika, kiedy go dotknie.
Trzyma: ---
_________________
♪ Z serii "Daisiak kaleczy": opening z Torci ʕ•ᴥ•ʔ

Karta Postaci || Przygoda || Fundacja
~ 38880$ ~
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

| | Darmowe fora | Reklama

Daisy7 (administrator)
ania.daisy7

Gwen Brown (administrator)
38162565

Yuki (grafik)
35451075
Yukiyorin

Did (grafik)
44021735
Otaku helper
www.OtakuHelper.pl - Nie buforuj! Pobieraj!

WAW Pokemon

Yousei

SNM
SnM

PokeSerwis

Hentai Island

Dragon Ball Alternate World
Dragon Ball Alternate World

Tin Tower

Darkest Night

Czarodzieje

Mystic Falls
Mystic Falls

Wishmaker

Undertale

Digimon Quartz

Poke Tail

Jadore Dior

Spesogenesis

Horizon

Seven Kingdoms

Bangarang

Dysharmonia

Arcadias

Deireadh

SPQR

Dzikie Psy

Uru'bean

Lords of Brevort

Death City

Black Butler
BlackButler

Hogwart Dream
HogwartDream

Zombie is coming

FT Path Magician

Wolvex

Phantasmagoria

Ninja Clan Wars

Wilki 94

Mortis

Wishtown

Valoran
Valoran

Fairy Tail New Generation

Antyris

Hoshi Fusion

Spectrofobia

X-Men RPG

The Avengers

Virus

Riverdale High School

Marudersi

Bottled Stars

Death City

Draco Dormiens

Ninja Gaiden
Ninja Gaiden PBF

Epoka Nordlingów

Pokemon Eternal

Era Bleacha

Król Lew PBF
Król Lew



Design by Did, Yuki & Daisy7. Only for Pokemon Crystal
Wszystkie prawa zastrzeżone./All rights reserved. Copyright 2014 by Daisy7.
Pokemon Crystal launched 2011-03-23.