Pokemon: Ninjask
Statystyki: HP - 1304, S - 460
Ataki: Bug Bite, Scratch, Harden, Leech Life, Sand Attack, Fury Swipes
~~~~~~~
Gdy balony uniosły się w powietrze, trenerzy wypuścili swoje Pokemony. Jako pierwszy zaczyna Chmurek, ponieważ tak wybrał los. Ringo znajduje się na wysokości balonów między nimi (po 500m od każdego), skąd trzeba je zabrać, a następnie wsadzić na hak zawieszony 5m nad ziemią i oddalony o 1400m od miejsca, gdzie początkowo mieści się obręcz. Kolejka: Chmurek, Gwen, ja. Każdy ma czas na odpis równy 72h od daty wysłania postu poprzednika.
Starter: Yayakoma
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 32 Dołączył: 24 Cze 2014 Posty: 1004 Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-05-11, 20:45
Spoglądam z uśmiechem na uroczą przeciwniczkę, świadom, że pojedynek będzie ... epicki.
- Ninjask, pamiętaj, że wasza szybkość jest taka sama, ale to się zmieni. Przeciwnik na pewno przyśpieszy, a więc musimy znaleźć lukę, coś czym zdołamy pokonać jego prędkość. Wystrzel niczym rakieta do przodu wyprzedzając przeciwnika i kiedy tylko będziesz ponad nim kręcąc się jak korkociąg zacznij sypać Sand-Attack. Oślep go, zasyp. Czym jest prędkość, bez celności. Po tym manewrze leć prosto do Ringo, póki co łagodnie wymijając balony. Mogą się jeszcze przydać. Łapiąc ringo, po czym kieruj się prosto do drążka, nadal rozsypując za sobą piach! - wołam do pokemona, chwytając kciuki.
Starter: Dragonair
Profesja: trener
Profesja poboczna: uzdrowiciel Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 29 Dołączyła: 24 Cze 2014 Posty: 4703 Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-05-11, 21:52
Tak, szykowało się specjalne starcie. Zobaczmy jak to się skończy...
- Phantom, zaczniemy z przytupem. Pędź jak strzała ku obręczy z ringo, ale nie leć w linii prostej. Skoro nasz rywal wyleci pierwszy to chociaż nie ułatwiaj mu celowania i kręć się niczym husaria po pijaku. Staraj się nie lecieć zbyt blisko przeciwnika. Ten piasek w oczach raczej ci nie pomoże. Spróbuj go wyminąć najlepiej górą ewentualnie bokiem- broń Boże dołem. Przy uniku koniecznie wspomóż się Agility- dzięki temu dodatkowo wyrwiesz do przodu. W każdym razie bądź czujny i uważaj na ten piach. Nie ma co bawić się w przekierowanie go siłą twych skrzydeł, po prostu trzeba go ominąć. Potem oczywiście staraj się przejąć ringo i pędź ku kołkowi na dole.
Wóz lub przewóz. Z resztą liczy się zabawa, a nawet gdyby ringo zostało przejęte i na to jest sposób...
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2015-05-12, 08:10
Oba Ninjaski wystartowały, chociaż ten należący do Chmurka odrobinkę wcześniej. Na początku Pokemony nie mają jak się "droczyć", ponieważ lecą w stronę ringa z dwóch różnych stron. Zabawa zaczęła się dopiero w momencie zabrania przez Ninjaska Chmurka ringa, z którym skierował się w stronę drążka. Podopieczny Gwen natychmiast pomknął jak strzała za wrogiem, który zaczął zabawiać się piachem przy pomocy Sand Attack. Mogłoby to sprawiać naprawdę nie lada problemy, gdyby stworek panny Brown nie leciał nad oponentem. Chociaż mimo to kilka niesfornych ziarenek tak czy siak przy sile wiatru skierowało się do góry, utrudniając Ninjaskowi Gwen zadanie. Odległość między nimi zaczęła się zwiększać. Wówczas Gwenowy Pok przy pomocy Agility zaczął ją bardzo szybko zmniejszać, aż w pewnym momencie był już tuż przy wrogu i łapu capu, odebrał mu okrągły przedmiot. Agility przestało działać. Aktualna sytuacja jest taka, że ringo trzyma stworek Gwen Brown, lecz maluch Chmurka prawie dosłownie siedzi mu na ogonie, więc nic nie jest jeszcze przesądzone. Do mety (drążka, na który należy odwiesić item) pozostała połowa trasy, czyli 700m.
Kolejka: Gwen, Chmurek, ja.
Tak jak poprzednio na odpis macie 72h i w jednym poście nie można użyć więcej niż jednego ruchu. Powodzenia~
Starter: Dragonair
Profesja: trener
Profesja poboczna: uzdrowiciel Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 29 Dołączyła: 24 Cze 2014 Posty: 4703 Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-05-12, 14:52
- Bardzo dobrze Phantom! Pora iść za ciosem- natychmiast gwałtownie zanurkuj Ten manewr nieco zwiększy twoją szybkość. Trzymaj mocno ringo wszystkimi swoimi łapkami, odnóżami czy co tam ci wyrosło i nie pozwól go sobie odebrać. Pędź teraz do drążka, ale mimo to nie leć w prostej linii. Twój rywal nie zna zbyt wielu ataków dystansowych, ale i tak lepiej mieć go na oku i nie ułatwiać mu zadania. Unikaj bezpośredniego kontaktu- ilekroć przeciwnik zacznie się do ciebie zbliżać lub w ogóle coś kombinować, natychmiast rób unik w którąś stronę. Nie możesz sobie pozwolić na najmniejszy błąd, rozumiesz? Gdybyś jednak w jakiś sposób utracił krążek nie panikuj- użyj wtedy Thief ilekroć ringo trafi do przeciwnika. Nie ma co bawić się w szybkość- w tym momencie najważniejsze jest abyś miał ringo przy sobie. Już prawie, prawie!
Starter: Yayakoma
Profesja: trener
Profesja poboczna: hodowca Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 32 Dołączył: 24 Cze 2014 Posty: 1004 Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-05-14, 20:26
-Ninjask, to jeszcze nie koniec. Nie poddawaj się ! Pokonasz go. Nie musisz go wyprzedzać, niech będzie tę odrobinę szybszy, wykorzystamy to na naszą korzyść. Leć za przeciwnikiem, siedź mu na ognie. Wiem, że odległość od drążka jest mała, więc trzeba się sprężyć. Złap go za odwłok, wbijając w niego swoje pazurki i podciągnij się. Niech będzie twoją powietrzną taksówką. Pamiętasz takie latające na sobie owady z filmów przyrodniczych? Wprowadź to w życie, a kiedy do drążka zostaną już zaledwie metry, upewnij się, że przeciwnik nigdzie już nie poleci. Zaatakuj jego skrzydła Fury Swipes, rozerwij je, poprzecinaj, potargaj, wytnij wzorki. Spraw, by nie nadawały się do niczego. Bez skrzydeł nie poleci i nie dosięgnie cię ataki. Nim zacznie spadać wyrwij mu krążek i leć do mety! - wołam do mojego owadziego podopiecznego, oglądając zapewne finał tej runy PokeRingo.
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2015-05-15, 20:31
Zapowiada się ostra walka. I to bardzo. Pokemony cały czas leciały obok siebie. Podopieczny Gwen narzucał różne wymyślne pozy i urozmaicenia, by zgubić przeciwnika, lecz nie udawało mu się. Prawdziwa bitwa nastąpiła przy samej końcówce. Ninjask Chmurka zaczął atakować oponenta i to całkiem konkretnie przy pomocy Fury Swipes. Ten jednak wytrwale trzymał ringo w łapach. Gdy oberwał szczególnie mocno, chcąc, nie chcąc, puścił przedmiot, który zaczął spadać w dół. Thief tu w niczym nie pomoże, bo Pok Chmurka także nie posiada aktualnie okręgu. Nadszedł czas na ostateczne starcie. Po prostu kto szybciej schwyta spadające ringo i nałoży je na hak. Warto mieć na uwadze, że skrzydła Phantoma są mocno uszkodzone.
Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 25 Dołączyła: 24 Maj 2014 Posty: 9322 Skąd: woj. Lubelskie
Wysłany: 2015-05-19, 13:58
Ninjask Gwen w mgnieniu oka zdobył ringo i odwiesił je na hak. Zapewnił sobie tym wygraną, zanim rywal zdołał zorientować się, o co chodzi.
_________________________________________
Czemu tak szybko?
Niestety Chmurzak nie odpisał na czas, więc zostaje zdyskwalifikowany. Zaraz odejmę mu 5k dolców.
Czy chcesz wykorzystać jakieś lekarstwo z namiotu Siostry Joy, Gwen? Do dyspozycji masz:
- 1x potion przywracający 100HP
- 2x potion przywracający 200HP
- 1x potion przywracający 50% całkowitego HP
Proszę o szybką decyzję, żebyśmy mogli zacząć etap drugi~
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Yuki & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Wszystkie prawa zastrzeżone./All rights reserved. Copyright 2014 by Daisy7.
Pokemon Crystal launched 2011-03-23.