Starter: Pancham
Profesja: koordynator
Profesja poboczna: ewolucjonista Karta Postaci: przejdź Karta Postaci Pokemona: przejdź
Wiek: 27 Dołączyła: 23 Cze 2014 Posty: 2228 Skąd: Stettin an der Oder
Wysłany: 2014-06-23, 20:41 Spis liderów
NIEAKTUALNY! Erendel Gatunek Pokemonów: Gryzonie.
Nagroda:
1000$ + Odznaka Szczura + TM10 Hidden Power
~ Pokemony ~
Raichu
Poziom:
20
Ataki:
Thundershock, Quick Attack, Double Team, Thunderbolt, Tail Whip, Growl, Agility
Umiejętność: Static - Przy kontakcie fizycznym istnieje 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Trzymany przedmiot: Magnet - podnosi moc ataków typu elektrycznego o 20%.
Pachirisu
Poziom:
20
Ataki:
Quick Attack, Growl, Nuzzle, Spark, Swift, Sweet Kiss, Charm
Umiejętność: Volt Absorb - Gdy Pokemon jest uderzany elektrycznym atakiem, odnowiona zostaje 1/4 jego maksymalnego HP.
Trzymany przedmiot: Scope Lens - zwiększa częstotliwość uderzeń krytycznych o 1 (12,5%).
Furret
Poziom:
20
Ataki:
Quick Attack, Dig, Double Team, Slam, Amnesia, Fury Swipes, Defense Curl
Umiejętność: Keen Eye - Celność Pokemona nie może zostać obniżona.
Trzymany przedmiot: Bright Powder - zwiększa zdolność do uniku o 10%.
Quilava
Poziom:
20
Ataki:
Ember, Quick Attack, Lava Plume, Leer, Flamethrower, Defense Curl, Smokescreen
Umiejętność: Blaze - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki ogniste zadają do 1,5 raza większe obrażenia.
Trzymany przedmiot: Bag Charcoal - podnosi moc ataków typu ogień o 20%.
Floatzel
Poziom:
20
Ataki:
Quick Attack, Water Gun, Aqua Tail, Razor Wind, Growl, Water Sport, Pursuit
Umiejętność: Swift Swim - Kiedy podczas walki pada deszcz, szybkość Pokemona podwaja się. Szybkość spada do normalnej, gdy pogoda się zmienia.
Trzymany przedmiot: Leftovers - co turę leczy 1/16 maksymalnego HP pokemona.
Raticate
Poziom:
20
Ataki:
Swords Dance, Quick Attack, Bite, Assurance, Sucker Punch, Pursuit, Hyper Fang
Umiejętność: Guts - Kiedy Pokemon zostaje podpalony, zatruty, sparaliżowany, zamrożony albo zasypia, jego atak wzrasta (x1.5).
Trzymany przedmiot: Muscle Band - podnosi siłę ataków fizycznych o 10%.
NIEAKTUALNA! Koori Gatunek Pokemonów: Demoniczne.
Nagroda:
2000$ + Piekielna Odznaka + TM65 Shadow Claw
~ Pokemony ~
Houndoom
Poziom:
30
Ataki:
Inferno, Thunder Fang, Shadow Claw, Foul Play, Crunch, Leer, Howl, Sunny Day, Solarbeam, Double Team
Umiejętność: Early Bird - Pokemon w czasie walki śpi o połowę krócej, niż spałby normalnie.
Hydreigon
Poziom:
30
Ataki:
Shadow Claw, Focus Energy, Steel Wing, Draco Meteor, Earth Power, Aqua Tail, Flash Cannon, Sleep Talk, Thunder Wave, Double Team
Umiejętność: Levitate - Ataki typu ziemnego oraz zdolność "Arena Trap" są powstrzymywane. Neutralizuje efekty ruchu Spikes.
Gengar
Poziom:
30
Ataki:
Shadow Claw, Mean Look, Destiny Bond, Hex, Toxic, Rain Dance, Thunderbolt, Dazzling Gleam, Ice Punch, Drain Punch
Umiejętność: Levitate - Ataki typu ziemnego oraz zdolność "Arena Trap" są powstrzymywane. Neutralizuje efekty ruchu Spikes.
Poziom:
30
Ataki:
Shadow Claw, Horn Leech, Confuse Ray, Destiny Bond, Pain Split, Drain Punch, Foul Play, Venom Drench, Double Team, Earthquake
Umiejętność: Natural Cure - Kiedy Pokemon zostaje wycofany do Pokeballa, zostaje wtleczony się ze wszystkich zmian statusu.
Honchkrow
Poziom:
30
Ataki:
Shadow Claw, Incinerate, Steel Wing, Sunny Day, Mud-Slap, Rain Dance, Icy Wind, Psycho Shift, Quash, Aerial Ace
Umiejętność: Super Luck - Współczynnik trafienia krytycznego jest ponoszony o jeden poziom.
Księciu Gatunek Pokemonów: Skrzydlate.
Nagroda:
3000$ + Odznaka Skrzydła + TM40 Aerial Ace
~ Pokemony ~
Crobat
Poziom:
40
Ataki:
Aerial Ace, Confuse Ray, Toxic, Air Slash, Poison Fang, Bite, Cross Poison, Venoshock, Dark Pulse, Steel Wing, Giga Drain. Hypnosis, Brave Bird
Umiejętność: Infiltrator - Podczas ataku ignoruje "bariery" powstałe w wyniku ruchów Reflect, Light Screen, Safeguard i Substitute.
Trzymany przedmiot: Big Root - Trzymany zwiększa ilość HP Pokemona o 30%, gdy ten używa ataków kradnących oraz dodających HP (np. Absorb, Leech Seed, Ingrain).
Noctowl
Poziom:
40
Ataki:
Aerial Ace, Hypnosis, Dream Eater, Roost, Psycho Swift, Extrasensory, Confusion, Reflect, Zen Headbutt, Psychic, Shadow Ball. Toxic, Hyper Beam
Umiejętność: Insomnia - Pokemon nie może zasnąć.
Trzymany przedmiot: Power Herb - Pozwala pokemonowi użyć ataku dwuturowego w jednej turze [bez ładowania ani odpoczynku]. Jednorazowego użytku.
Yanma
Poziom:
40
Ataki:
Aerial Ace, Hypnosis, Bug Buzz, U-turn, Wing Attack, Quick Attack, Double Team, Shadow Ball, Dream Eater, Psychic, Solar Beam, Roost, Toxic
Umiejętność: Compoundeyes - Pokemon ma zwiększoną celność o 30%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na to, że dziki Pokemon będzie trzymał przedmiot wzrasta o 50%.
Trzymany przedmiot: Shell Bell - za każdym razem, gdy pokemon otrzymuje obrażenia, leczy 1/8HP od otrzymanych obrażeń.
Togekiss
Poziom:
40
Ataki:
Aerial Ace, Sky Attack, Extreme Speed, Aura Sphere, Air Slash, Sweet Kiss, Fairy Wind, Wish, Solar Beam, Reflect, Dream Eater, Steel Wing, Thunder Wave
Umiejętność: Super Luck - Współczynnik trafienia krytycznego jest ponoszony o jeden poziom.
Trzymany przedmiot: Bright Powder - zwiększa zdolność do uniku o 10%.
Talonflame
Poziom:
40
Ataki:
Aerial Ace, Brave Bird, Flare Blitz, Agility, Flame Charge, Roost, Double Team, Toxic, Steel Wing, Heat Wave, Me First, Protect, Attract
Umiejętność: Gale Wings - Wszystkie ataki typu lot mają zwiększoną prędkość o 1.
Trzymany przedmiot: Scope Lens - Zwiększa częstotliwość uderzeń krytycznych o 1 (12,5%).
Emolga
Poziom:
40
Ataki:
Aerial Ace, Attract, Thunder, Thunderbolt, Discharge, Agility, Quick Attack, Light Screen, Volt Switch, Sleep Talk, Electro Ball, Charge, Double Team
Umiejętność: Static - Przy kontakcie fizycznym istnieje 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie elektrycznego Pokemona rośnie o 150%.
Trzymany przedmiot: Magnet - Podnosi moc ataków typu elektrycznego o 20%.
Poziom:
50
Ataki:
Hypnosis, Double Team, Slash, Body Slam, Attract, Thunderbolt, Dig, Shadow Ball, Facade, Round, Shadow Claw, Retaliate, Giga Impact, Bulldoze, Dream Eater, Protect
Umiejętność: Thick Fat - Osłabia o połowę siłę ataków typu ognistego i lodowego.
Trzymany przedmiot: Muscle Band - podnosi siłę ataków fizycznych o 10%.
Persin
Poziom:
50
Ataki:
Power Gem, Slash, Night Slash, Thunderbolt, Double Team, Protect, Aerial Ace, Facade, Shadow Ball, Shadow Claw, Retaliate, Giga Impact, Growl, U-turn, Iron Tail, Dig
Umiejętność: Limber - Pokemon nie może zostać sparaliżowany.
Trzymany przedmiot: Mental Herb - blokuje zakochanie oraz ataki: Taunt, Encore oraz Torment. Jednorazowego użytku.
Meowstic
Poziom:
50
Ataki:
Psyshock, Psychic, Sucker Punch, Psybeam, Confusion, Extrasensory, Shadow Ball, Future Sight, Iron Tail, Protect, Double Team, Energy Ball, Thunderbolt, Hidden Power, Dig, Facade
Umiejętność: Keen Eye - Celność Pokemona nie może zostać obniżona.
Trzymany przedmiot: Wide Lens - zwiększa celność pokemona o 10%.
Pyroar
Poziom:
50
Ataki:
Take Down, Fire Fang, Flamethrower, Sunny Day, Fire Blast, Flame Charge, Overheat, Bulldoze, Protect, Wild Charge, Rock Smash, Dark Pulse, Dig, Double Team, Facade, Retaliate
Umiejętność: Rivalry - Jeśli Pokemon ma taką samą płeć jak przeciwnik, to siła bazowa jego ataków wzrasta o 25%. Jeśli przeciwną, to spada o 25%.
Trzymany przedmiot: Bag Charcoal - Podnosi moc ataków typu ogień o 20%.
Luxray
Poziom:
50
Ataki:
Crunch, Wild Charge, Discharge, Thunderbolt, Protect, Volt Switch, Fire Fang, Ice Fang, Giga Impact, Thief, Double Team, Hidden Power, Bite, Spark, Snarl, Toxic
Umiejętność: Guts - Kiedy Pokemon zostaje podpalony, zatruty, sparaliżowany, zamrożony albo zasypia, jego atak wzrasta (x1.5).
Trzymany przedmiot: Magnet - Podnosi moc ataków typu elektrycznego o 20%.
Liepard
Poziom:
50
Ataki:
Sand Attack, Slash, Night Slash, Sucker Punch, Play Rough, Aerial Ace, Shadow Ball, Protect, Shadow Claw, U-turn, Double Team, Round, Facade, Hidden Power, Assurance, Grass Knot
Umiejętność: Limber - Pokemon nie może zostać sparaliżowany.
Trzymany przedmiot: Bright Powder - zwiększa zdolność do uniku o 10%.
Poziom:
60
Ataki:
Fake Out, Detect, Force Palm, Drain Punch, U-turn, Aura Sphere, High Jump Kick, Swords Dance, Taunt, Vital Throw, Low Sweep, Poison Jab, Stone Edge, Double Team, Grass Knot, Knock Off, Aerial Ace
Umiejętność: Inner Focus - Pokemon nigdy nie stchórzy (flinch).
Trzymany przedmiot: Expert Belt - super efektywne ruchy pokemona trzymającego są silniejsze o 20%.
Ninetales
Poziom:
60
Ataki:
Nasty Plot, Confuse Ray, Safeguard, Quick Attack, Flamethrower, Fire Spin, Will-o-Wisp, Hex, Solar Beam, Attract, Dig, Toxic, Hypnosis, Calm Mind, Fire Blast, Pain Split, Hidden Power (Ground)
Umiejętność: Drought - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, słońce zaczyna mocno świecić. Efekt ten zanika dopiero po pięciu turach.
Trzymany przedmiot: Heat Rock - przedłuża długość słonecznej pogody wywołanej przez Sunny Day z 5 do 8 tur.
Togekiss
Poziom:
60
Ataki:
Air Slash, Aura Sphere, Extreme Speed, Psychic, Shadow Ball, Flamethrower, Dazzling Gleam, Light Screen, Reflect, Roost, Ancient Power, Magic Coat, Air Cutter, Tailwind, Aerial Ace, Endeavor, Thunder Wave
Umiejętność: Serene Grace - Podwaja szansę występowania dodatkowych efektów ataków ofensywnych używanych przez tego Pokemona.
Trzymany przedmiot: Scope Lens - Zwiększa częstotliwość uderzeń krytycznych o 1 (12,5%).
Mr. Mime
Poziom:
60
Ataki:
Misty Terrain, Magical Leaf, Double Slap, Encore, Psychic, Thunder Wave, Light Screen, Reflect, Protect, Hidden Power (Fighting), Calm Mind, Confusion, Rest, Sleep Talk, Shock Wave, Dazzling Gleam, Substitute
Umiejętność: Technician - Moc ataków Pokemona o sile bazowej równej lub mniejszej niż 60 jest zwiększana o 1,5 raza.
Trzymany przedmiot: Light Clay - przedłuża efekty wywołane przez Light Screen oraz Reflect z 5 do 8 tur.
Mismagius
Poziom:
60
Ataki:
Shadow Ball, Hidden Power (Fighting), Magical Leaf, Lucky Chant, Pain Split, Psychic, Will-o-Wisp, Mystical Fire, Dazzling Gleam, Taunt, Calm Mind, Hex, Confuse Ray, Hyper Voice, Thunder Wave, Energy Ball, Destiny Bond
Umiejętność: Levitate - Ataki typu ziemnego oraz zdolność "Arena Trap" są powstrzymywane. Nautralizuje efekty ruchu Spikes.
Trzymany przedmiot: Wise Glasses - zwiększa siłę ataków specjalnych o 10%.
Venomoth
Poziom:
60
Ataki:
Quiver Dance, Bug Buzz, Silver Wind, Toxic, Psychic, Sludge Bomb, Roost, Venoshock, Aerial Ace, Snore, Struggle Bug, Giga Drain, Psybeam, Stun Spore, Attract, Signal Beam, Double Team
Umiejętność: Tinted Lens - Podwaja siłę ataków, które są mało efektywne na przeciwnika.
Trzymany przedmiot: Bright Powder - zwiększa zdolność do uniku o 10%.
Gwen Brown Gatunek Pokemonów: Kopytne.
Nagroda:
5500$ + Odznaka Galopu + TM93 Wild Charge
~ Pokemony ~
Bouffalant
Poziom:
60
Ataki:
Fury Attack, Horn Attack, Swords Dance, Megahorn, Earthquake, Rock Tomb, Poison Jab, Iron Head, Stomp, Outrage, Sleep Talk, Stone Edge, Aerial Ace, Double Team, Headbutt, Substitute, Superpower
Umiejętność: Soundproof - Pokemon jest odporny na ataki dźwiękowe.
Trzymany przedmiot: Bright Powder - zwiększa zdolność do uniku o 10%.
Zebstrika
Poziom:
60
Ataki:
Quick Attack, Shock Wave, Flame Charge, Spark, Discharge, Stomp, Agility, Thunderbolt, Double Team, Double Kick, Take Down, Sleep Talk, Light Screen, Substitute, Attract, Facade, Wild Charge
Umiejętność: Sap Sipper - W przypadku trafienia ruchem typu Grass, Pokemon nie otrzymuje żadnych obrażeń, a jego atak zostaje podwyższony o jeden poziom.
Trzymany przedmiot: Magnet - Podnosi moc ataków typu elektrycznego o 20%.
Rapidash
Poziom:
60
Ataki:
Poison Jab, Megahorn, Quick Attack, Flame Charge, Fire Spin, Agility, Inferno, Flamethrower, Flare Blitz, Sunny Day, Flame Wheel, Iron Tail, Heat Wave, Sleep Talk, Attract, Substitute, Protect
Umiejętność: Flame Body - Przy fizycznym kontakcie istnieje 30% szans na podpalenie przeciwnika.
Trzymany przedmiot: Shell Bell - za każdym razem, gdy pokemon otrzymuje obrażenia, leczy 1/8HP od otrzymanych obrażeń.
Sawsbuck
Poziom:
60
Ataki:
Megahorn, Tackle, Double Kick, Leech Seed, Camouflage, Jump Kick, Solar Beam, Sunny Day, Horn Leech, Energy Ball, Agility, Last Resort, Facade, Substitute, Toxic, Safeguard, Double Team
Umiejętność: Chlorophyll - Kiedy podczas walki świeci słońce, szybkość Pokemona podwaja się.
Trzymany przedmiot: Leftovers - co turę leczy 1/16 maksymalnego HP pokemona
Girafarig
Poziom:
60
Ataki:
Tackle, Confusion, Agility, Psybeam, Double Hit, Psychic, Psyshock, Substitute, Thunderbolt, Earthquake, Light Screen, Secret Power, Double Kick, Iron Tail, Signal Beam, Sleep Talk, Shadow Ball
Umiejętność: Early Bird - Pokemon w czasie walki śpi o połowę krócej, niż spałby normalnie.
Trzymany Przedmiot: Rocky Helmet - Pokemon trzymający zadaje obrażenia (o wartości 1/6 max. HP wroga) przeciwnikowi przy każdym ataku wrogiego pokemona
Gogoat
Poziom:
60
Ataki:
Earthquake, Vine Whip, Razor Leaf, Attract, Energy Ball, Sleep Talk, Substitute, Solar Beam, Synthesis, Aerial Ace, Tackle, Leech Seed, Rock Slide, Sunny Day, Facade, Protect, Take Down
Umiejętność: Sap Sipper - W przypadku trafienia ruchem typu Grass, Pokemon nie otrzymuje żadnych obrażeń, a jego atak zostaje podwyższony o jeden poziom.
Trzymany przedmiot: Miracle Seed - Podnosi moc ataków typu trawiastego o 20%.
NIEAKTUALNY! Den Gatunek Pokemonów: Roślinopodobne.
Nagroda:
7000$ + Odznaka Kwiatu + TM86 Grass Knot
~ Pokemony ~
Cacturne
Poziom:
70
Ataki:
Revenge, Leer, Sandstorm, Cotton Spore, Needle Arm, Payback, Inagrin, Feint Attack, Leech Seed, Attract, Embargo, Dark Pulse, Sucker Punch, Energy Ball, Facade, Double Team, Protect, Sunny Day, Solar Beam
Umiejętność: Sand Veil - Unikliwość Pokemona wzrasta o jeden poziom podczas burzy piaskowej.
Trzymany przedmiot: Black Glasses - Podnosi moc ataków typu mrok o 20%.
Amoongus
Poziom:
70
Ataki:
Spore, Giga Drain, Feint Attack, Toxic, Venonshock, Sludge Bomb, Synthesis, Sunny Day, Solarbeam, Growth, Hidden Power (Rock), Protect, Energy Ball, Substitute, Swagger, Payback, Clear Smog, Double Team, Rest
Umiejętność: Effect Spore - Przy kontakcie fizycznym obu Pokemonów istnieje 10% szans na sparaliżowanie, uśpienie lub zatrucie przeciwnika.
Trzymany przedmiot: Black Sludge - Jeśli pokemon trzymający posiada typ lub podtyp trujący, leczy 1/16 maksymalnego HP co turę. Jeśli pokemon trzymający ma typ inny od trującego traci 1/16 maksymalnego HP co turę.
Cradily
Poziom:
70
Ataki:
Astonish, Constrict, Acid, Inagrin, Confuse Ray, Amnesia, Ancient Power, Gastro Acid, Energy Ball, Stockpile, Swallow, Wring Out, Toxic, Sunny Day, Solar Beam, Earthquake, Stone Edge, Sludge Wave, Sandstorm
Umiejętność: Suction Cups - Pokemon nie może zostać wycofany z walki przy pomocy ataków przeciwnika.
Trzymany przedmiot: Leftovers - co turę leczy 1/16 maksymalnego HP pokemona.
Trevenant
Poziom:
70
Ataki:
Horn Leech, Confuse Ray, Growth, Inagrin, Feint Attack, Leech Seed, Curse, Will-O-Wisp, Forest's Curse, Phantom Force, Wood Hammer, Shadow Claw, Hone Claws, Toxic, Protect, Psychic, Earthquake, Dig, Substitute
Umiejętność: Natural Cure - Kiedy Pokemon zostaje wycofany do Pokeballa, wylecza się ze wszystkich zmian statusu.
Trzymany przedmiot: Choice Band - Siła ataku wzrasta o 50%, lecz do końca bitwy możemy używać tylko jednego ataku.
Exeggutor
Poziom:
70
Ataki:
Seed Bomb, Hypnosis, Confusion, Stomp, Psychoshock, Wood Hammer, Leaf Storm, Toxic, Sunny Day, Solar Beam, Protect, Double Team, Attract, Energy Ball, Hidden Power (Rock), Dream Eater, Trick Room, Substitute, Egg Bomb
Umiejętność: Chlorophyll - Kiedy podczas walki świeci słońce, szybkość Pokemona podwaja się. Wraca do normy, gdy pogoda się zmienia.
Trzymany przedmiot: Metronome - Gdy pokemon powtarza jeden atak, jego siła stopniowo wzrasta o 10% podstawowej mocy (base power) tego ciosu.
Ludicolo
Poziom:
70
Ataki:
Rain Dance, Scald, Toxic, Double Team, Ice Beam, Protect, Return, Brick Break, Facade, Rest, Attract, Focus Blast, Energy Ball, Swords Dance, Sleep Talk, Substitute, Bubble Beam, Zen Headbutt, Fake Out
Umiejętność: Rain Dish - Kiedy podczas walki pada deszcz, HP Pokemona co turę odnawia się o 1/16 wartości maksymalnej.
Trzymany przedmiot: Life Orb - podnosi siłę ataku o 30%, jednak przy każdym użyciu ataku zabiera 10% max. HP Poka. Kula nie zadaje obrażeń tylko, gdy pokemon jest chroniony przez Magic Guard albo Sheer Force (umiejętności).
Poziom:
80
Ataki:
Swords Dance, Play Rough, Iron Head, Embargo, Attract, Sucker Punch, Taunt, Iron Defense, Crunch, Toxic, Ice Punch, Stone Edge, Magnet Rise, Knock Off, Thunder Fang, Fire Fang, Foul Play, Pain Split, Poison Fang, Protect, Metal Burst, Brick Break, Double Team
Umiejętność: Hyper Cutter - Uniemożliwia obniżenie ataku Pokemona.
Trzymany przedmiot: Mega Stone - zapewnia formę mega.
Snorlax
Poziom:
80
Ataki:
Rest, Sleep Talk, Recycle, Heavy Slam, Snore, Defense Curl, Rollout, Belly Drum, Earthquake, Toxic, Protect, Attract, Fire Punch, Ice Punch, Thunder Punch, Zen Headbutt, Superpower, Belch, Brick Break, Gunk Shot, Outrage, Self-Destruct
Umiejętność: Thick Fat - Osłabia o połowę siłę ataków typu ognistego i lodowego.
Trzymany przedmiot: Shell Bell - za każdym razem, gdy pokemon otrzymuje obrażenia, leczy 1/8HP od otrzymanych obrażeń.
Hawlucha
Poziom:
80
Ataki:
Swords Dance, Detect, Flying Press, Endeavor, High Jump Kick, Sky Attack, Bounce, Roost, Drain Punch, Dig, U-Turn, Aerial Ace, Toxic, Brick Break, Double Team, Steel Wing, Stone Edge, X-Scissor, Iron Head, Dual Chop, Fire Punch, Thunder Punch, Attract
Umiejętność: Limber - Pokemon nie może zostać sparaliżowany.
Trzymany przedmiot: Leftovers - co turę leczy 1/16 maksymalnego HP pokemona.
Gardevoir
Poziom:
80
Ataki:
Psychic, Moonblast, Double Team, Attract, Focus Blast, Future Sight, Hypnosis, Dream Eater, Calm Mind, Light Screen, Reflect, Safeguard, Shadow Ball, Energy Ball, Will-O-Wisp, Destiny Bond, Confuse Ray, Signal Beam, Dazzling Gleam, Charm, Wish, Draining Kiss
Umiejętność: Synchronize - Kiedy Pokemon zostaje podpalony, zatruty lub sparaliżowany, status przeciwnika zmienia się na taki sam. Jednak, jeśli przeciwnik jest typu ognistego lub posiada umiejętność Water Veil - nie może zostać podpalony. Trująace, stalowe i odporne na truciznę Pokemony nie mogą zostać zatrute. Przeciwnik z umiejętnością Limber - nie może zostać sparaliżowany. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, istnieje 50% szans, że napotkane Pokemony będą miały tę samą co on naturę.
Trzymany przedmiot: Rocky Helmet - Pokemon trzymający zadaje obrażenia (o wartości 1/6 max. HP wroga) przeciwnikowi przy każdym ataku wrogiego pokemona.
Greninja
Poziom:
80
Ataki:
Ice Beam, Dark Pulse, Water Pledge, Scald, Hydro Pump, Nigh Slash, U-Turn, Gunk Shot, Aerial Ace, Rain Dance, Toxic, Haze, Shadow Sneak, Protect, Double Team, Attract, Ice Punch, Facade, Rock Slide, Water Shuriken, Rest, Sleep Talk
Umiejętność: Protean - Zdolność zmienia typ Pokemona na typ ataku, którego użył.
Trzymany przedmiot: Life Orb - podnosi siłę ataku o 30%, jednak przy każdym użyciu ataku zabiera 10% max. HP Poka. Kula nie zadaje obrażeń tylko, gdy pokemon jest chroniony przez Magic Guard albo Sheer Force (umiejętności).
Golurk
Poziom:
80
Ataki:
Focus Punch, Shadow Punch, Mega Punch, Dynamic Punch, Hammer Arm, Drain Punch, Fire Punch, Ice Punch, Thunder Punch, Brick Break, Power-Up Punch, Earthquake, Heavy Slam, Stone Edge, Gravity, Defense Curl, Rollout, Iron Defense, Superpower, Rest, Sleep Talk, Double Team
Umiejętność: Iron Fist - Zwiększa siłę ataków podczas których wykorzystywane są pięści o 20%.
Trzymany przedmiot: Razor Claw - zwiększa częstotliwość uderzeń krytycznych o 1 (12,5%).
Poziom:
90
Ataki:
Electric Terrain, Fire Fang, Thunder Wave, Quick Attack, Spark, Odor Sleuth, Bite, Thunder Fang, Roar, Charge, Discharge, Thunder, Toxic, Protect, Rain Dance, Double Team, Rest, Attract, Flamethrower, Volt Switch, Eerie Impulse, Magnet Rise, Signal Beam, Iron Tail, Substitute
Umiejętność: Static - Przy kontakcie fizycznym istnieje 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Houndoom
Poziom:
90
Ataki:
Inferno, Nasty Plot, Smog, Roar, Embargo, Thunder Fang, Sunny Day, Solar Beam, Shadow Ball, Sludge Bomb, Rest, Attract, Will-O-Wisp, Protect, Sleep Talk, Substitute, Dark Pulse, Destiny Bond, Punishment, Sucker Punch, Iron Tail, Role Play, Snatch, Uproar, Dream Eater
Umiejętność: Early Bird - Pokemon w czasie walki śpi o połowę krócej, niż spałby normalnie.
Lucario
Poziom:
90
Ataki:
Extreme Speed, Dragon Pulse, Close Combat, Aura Sphere, Protect, Metal Claw, Power-Up Punch, Swords Dance, Metal Sound, Me First, Dig, Psychic, Shadow Ball, Stone Edge, Poison Jab, Rest, Substitute, Sleep Talk, Flash Cannon, Dark Pulse, Magnet Rise, Thunder Punch, Ice Punch, Drain Punch, Blaze Kick
Umiejętność: Inner Focus - Pokemon nigdy nie stchórzy (flinch).
Mightyena
Poziom:
90
Ataki:
Crunch, Howl, Sand Attack, Odor Sleuth, Asurance, Scary Face, Thief, Toxic, Dig, Protect, Rest, Substitute, Sleep Talk, Payback, Rock Smash, Astonish, Fire Fang, Poison Fang, Ice Fang, Thunder Fang, Yawn, Iron Tail, Super Fang, Sucker Punch, Play Rough
Umiejętność: Quick Feet - Kiedy Pokemon zostaje dotknięty przez zmianę statusu, jego szybkość wzrasta o 50%.
Shiny Umbreon
Poziom:
90
Ataki:
Pursuit, Quick Attack, Confuse Ray, Feint Attack, Assurance, Screech, Moonlight, Mean Look, Dig, Facade, Payback, Dream Eater, Protect, Rest, Substitute, Sleep Talk, Foul Play, Heal Bell, Iron Tail, Wish, Synchronoise, Yawn, Work Up, Fake Tears, Charm
Umiejętność: Synchronize - Kiedy Pokemon zostaje podpalony, zatruty lub sparaliżowany, status przeciwnika zmienia się na taki sam.
Stoutland
Poziom:
90
Ataki:
Ice Fang, Fire Fang, Thunder Fang, Odor Sleuth, Work Up, Crunch, Roar, Reversal, Giga Impact, Play Rough, Thunder Wave, Protect, Substitute, Rest, Sleep Talk, Rock Smash, Payback, Aerial Ace, Rock Tomb, Dig, Howl, Yawn, Iron Head, Superpower, Toxic
Umiejętność: Scrappy - Powoduje, że ataki typu normalnego i walczącego wykonane przez tego Pokemona działają na Pokemony-Duchy.
Ostatnio zmieniony przez Daisy7 2015-06-09, 07:55, w całości zmieniany 33 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Design by Did, Yuki & Daisy7.Only for Pokemon Crystal
Wszystkie prawa zastrzeżone./All rights reserved. Copyright 2014 by Daisy7.
Pokemon Crystal launched 2011-03-23.