Imię/imiona: Kilian
Nazwisko: Lightstorm
Data urodzenia: 19.12
Profesja: Trener
Profesja poboczna: Ewolucjonista
Team: -
Partner/partnerka: -
Opis charakteru: Kilian jest typem samotnika, ba, można powiedzieć nawet, że jest skrajnie antyspołeczny. Niechęć do ludzi jest wprost proporcjonalna do miłości do Pokemonów. Obok potrzebującego, obcego człowieka przeszedłby bez mrugnięcia okiem, za to ze stworkiem byłoby zupełnie inaczej. Wielu uznałoby tego człowieka za wyrzutka, degenerata i znieczulicę społeczną. On sam jest jednak zdania, że człowiek człowiekowi wilkiem. Jak do tej pory jednymi osobami, przed którymi się otworzył byli jego rodzice. Po rozstaniu z nimi Kilian stał się niemal socjopatą. Można by pomyśleć, że jest człowiekiem skazanym na samotność. Nic bardziej mylnego. Jeśli znajdzie się osoba, która zdobędzie jego zaufanie i przyjaźń, będzie on zdolny do niesamowitych czynów, często wykraczających poza ludzkie pojmowanie. Kontakty z płcią przeciwną ograniczały się do krótkich pogawędek. Kilian nigdy nie myślał o założeniu rodziny i nadal nie widzi siebie jako ojca i pana domu. Swego czasu interesował się hodowlą Pokemonów, jednak gdy już dostał swojego, dostrzegł urok i zalety bycia trenerem. Kilian jest niezwykle inteligenty. Mało jest zagadnień i tematów, na które nie miałby do powiedzenia niczego mądrego. Często zdarza mu się odpływać, może trwać w takim stanie kilka godzin. Nie lubi słuchać rozkazów i poleceń, nigdy nie uczęszczał do szkoły, zawsze uczył się tego, na co miał ochotę. A miał ochotę na wiele rzeczy. Od historii, poprzez języki obce, aż po chemię i fizykę. U innych osób ceni sobie przede wszystkim szczerość. Nie lubi owijania w bawełnę i miłych słówek, sam również ich nie stosuje, co nie raz zakończyło się bólem policzka.
Opis wyglądu: Kilian jest wysokim, barczystym i dobrze zbudowanym 19-latekiem. Ma około 190 cm wzrostu, waży jakieś 75-80 kilogramów. Smukła sylwetka i szeroki barki przywodzą na myśl średniowiecznego rycerza. Jego standardowy ubiór to glany, rękawicę nabijane ćwiekami, czarny płaszcz, skórzana kamizelka i czarne bojówki. Nosi również naszyjnik z wilkiem na rzemyku. Całości dopełnia czarna, nieskładna fryzura oraz, budzące największy dyskomfort, oczy. Jedno czerwone niczym krew, drugie czarne jak noc. Ze względu na jego wygląd, większość ludzi omija go szerokim łukiem.
Historia: Kilian pochodzi z bogatej i wysoko postawionej rodziny, od wieków mieszkającej w posiadłości w okolicach Sunyshore. Ojciec chłopaka dorobił się fortuny na prowadzeniu stoczni i obsłudze rejsów między regionami. Light CO uchodziła za najważniejszą w regionie i jedną z ważniejszych na globie. Niezliczone ilości nagród za bezpieczeństwo oraz fakt, że żaden ze statków nigdy nie zatonął, sprawiały, że konkurencja nie miała żadnych szans na utrzymanie się na rynku. Kilian, jako jedyny potomek Gustava Lighstroma, miał zapewnione życie na poziomie aż do błogiej śmierci. Od najmłodszych lat cechowała go niezwykła inteligencja, przez co jego matka zrezygnowała z posłania go szkoły. Sama nauczyła go czytać i pisać, oraz zaszczepiła w nim miłość do poznawania nowych rzeczy. Kilian rósł, chłonął kolejna książki, poszerzał horyzonty, uczył się nowych rzeczy. Nie zaniedbał również swojego rozwoju fizycznego. Uczył się szermierki oraz pływania, wygrywał zawody i przynosił dumę swoim rodzicom. Nazywali go złotym dzieckiem i żartowali, że tylko patrzeć, jak nauczy się czarować. Wszystko toczyłoby się jak zawsze, gdyby nie ambicje jego ojca. Planował otworzyć nową filię w regionie Kalos. Długo szukał odpowiedniego miejsca i w końcu je znalazł. Miasto Lumiose. Mimo że leżało dość daleko od oceanu, Gustav zdecydował, że tam przeniesie swoją firmę. Oczywiście użył do tego swojego statku. Sprzedał ich posiadłość i wykupił całą kamienicę w stolicy Kalos. W dzień wyjazdu wszystko szło jak z płatka. Dorobek rodziny został bardzo szybko załadowany na liniowiec. Wypłynęli zaraz po świcie. Podróż przebiegała bez żadnych zakłóceń. Mieli dopłynąć następnego dnia, już po zmroku. Niestety, jego rodzicom i załodze nigdy się to nie udało. Mniej więcej w połowie drogi statek został rozerwany przez czerwoną kulę ognia, której źródłem była bomba podłożona w maszynowni. Kilian był akurat na głównym pokładzie, siła wybuchu wyrzuciła go na 10 metrów w górę i to go uratowało. Wylądował w wodzie. Na jego oczach wszyscy marynarze na statku zostali zabici. Jedni poszatkowani przez latające w powietrzu fragmenty maszyny, drudzy palili się żywcem, uwięzieni we wnętrzu. Nigdzie nie widział swoich rodziców, jednak nie to było teraz jego największym zmartwieniem. Dookoła, jak okiem sięgnąć, nie było żadnego stałego lądu. W wodzie obok zauważył jakiś kufer. Podpłynął do niego i uczepił się jak boi. Przerażenie i adrenalina wstrząsały jego ciałem. Nie wiedział nawet, czy coś mu się stało. Ciemność spowijała wody, jedynym źródłem światła był, tonący już, statek. Chłopak w końcu opadł z sił i stracił przytomność. Obudziły go ciepłe promienie słońca. Powoli dochodził do siebie. Otworzył oczy. Leżał na piaszczystej plaży. Obok niego znajdował się kufer, który uratował mu życie. Podparł się prawą ręką i ciszę rozdarł jego przeraźliwy krzyk. Ze łzami w oczach spojrzał na swoją kończynę. Widok zmroził mu krew w żyłach. Kość przedramienia była złamana, na dodatek przebiła skórę. Jej upiorna biel niemal szkliła się tropikalnym słońcu. Kilian uczony był pierwszej pomocy. Zaciskając zęby sam nastawił sobie rękę. Przed jego oczami zatańczyły czerwone gwiazdy. Znów niemal stracił przytomność. Krew sączyła się z dziury na jego przedramieniu. Z trudem podniósł się na nogi, znalazł jakieś kijki, rozerwał swoją koszulę i stworzył prowizoryczny temblak. Następnie przeszukał kufer. Na jego szczęście były to zapasy kucharzy. Mnóstwo suszonego mięsa i serów. Zamknął wieko i odwrócił się plecami do morza. Wyspa okazała się skalistym pustkowiem, porastały ją tylko nieliczne drzewa. Następne miesiące upłynęły mu na budowaniu szałasu i odzyskiwaniu sprawności w ręce. Mniej więcej rok po jego przybyciu na wyspę, w okolice jego szałasu zawędrował ranny i wykończony Gible. Kilian, mimo że sam miał mało, pomógł mu najlepiej ja umiał. Od tamtego czasu wdzięczny Pokemon pilnował jego obozowiska i pomagał w zdobywaniu pożywienia. Chłopak spędził na wyspie około dwóch lat. Został uratowany przez rybaków, którzy po raz pierwszy zapuścili się w te rejony na połów. Przez jakiś czas mieszkał z nimi. Okazało się, że jednak zawędrował do Kalos, jednak nikt nie wiedział nic o jego rodzicach. Gible nadal nie opuszczał go na krok. W końcu Kilian zadecydował. Wyruszy w podróż, mając nadzieję na odnalezienie rodziny. Udało mu się dotrzeć do Lumiose. Tam został pokierowany do miejscowego profesora Pokemon. Niestety, on również nic nie wiedział na ten temat, jednak wyposażył chłopaka we wszystko, co potrzebne do podróży.
Rodzina:
Matka: Aurelia Lightstorm. Zanim wyszła za mąż była zwykłą dziewczyną, pracującą w miejscowym sklepie. Gustava poznała dzięki swojemu bratu i szybko się zakochała. Wkrótce pobrali się. Niestety, nie jest wiadome, czy nadal żyje.
Ojciec: Gustav Lightstorm. Dziedzic rodziny Lighstorm. Z Aurelią ożenił się bez zgody ojca, jednak ten zaakceptował ją i z chęcią wpuścił do swojej rodziny. Gustav miał żyłkę do interesów i szybko powiększył rodzinny budżet. Nie wiadomo czy nadal żyje.
Pokemony:
Garchomp
Imię: Marc
Poziom: 68
Typ:
Ewolucja: Gible (24lvl) -> Gabite (48lvl) ->
Garchomp
Ataki: Tackle, Sand Attack, Dragon Rage, Sandstorm, Take Down, Sand Tomb, Fire Blast, Earthquake, Dual Chop, Draco Meteor (MT), Outrage, Slash, Strength (HM), Dragon Claw, Dig, Dragon Rush, Fire Fang, Iron Tail, Crunch
Charakter i historia: Marc jest niezwykle opiekuńczy względem Kiliana, jednak dla innych ludzi może być wredny. Jest odważny, jednak zdarza się, że w starciu z większym od siebie przeciwnikiem traci pewność siebie. Kilian zajął się nim, gdy najbardziej tego potrzebował, przez to żywi do niego głębokie uczucia. Dzięki treningowi, który sam sobie zorganizował uciekając, Marc szybko wyewoluował, stając się o wiele większym przedstawicielem swojego gatunku, niż spotykane gdziekolwiek indziej osobniki. Po następnej przemianie szczególnie polepszyła się jego siła, a przy tym stał się trochę bardziej brutalny, lecz tylko względem rywali.
Umiejętność: Sand Force - Zwiększa siłę ataków typu Ground, Rock i Steel o 33% podczas burzy piaskowej
Trzyma: Mega Stone X
Eternal Floette
Imię: Baioretto
Poziom: 79,5
Typ:
Ewolucja: Flabébé (lvl. 19) ->
Floette (Shiny Stone) -> Florges
Ataki: Captivate, Tackle, Vine Whip, Dazzling Gleam, Hidden Power, Solar Beam, Psychic, Facade, Round, Energy Ball, Toxic, Protect, Fairy Wind, Lucky Chant, Razor Leaf, Wish, Magical Leaf, Grassy Terrain, Petal Blizzard, Aromatherapy, Misty Terrain, Moonblast, Light of Ruin, Petal Dance, Sunny Day, Rain Dance, Safeguard, Attract, Rest, Sleep Talk, Nature Power, Calm Mind
Charakter i historia: Floette podróżuje z Kilianem od urodzenia. Zwykle była nieporadna i niezdarna, po ewolucji wyzbyła się tych cech. Stała się dumną i zdecydowaną przedstawicielką swojego gatunku. Niestety bardzo łatwo ją zmanipulować, gdyż jest z natury dobrym pokemonem, przejawia wielką opiekuńczość w stosunku do swoich najbliższych.
Umiejętność: Flower Veil - Chroni przed obniżeniem statystyk Pokemonom typu trawiastego w grupie.
Trzyma: Eviolite
Mega Shiny Banette
Imię:
Poziom: 64.5
Typ:
Ewolucja: Shuppet (Lv. 36) -> Banette (Mega Stone) <->
Mega Banette
Ataki:
Destiny Bond (Egg Move), Knock Off, Screech, Night Shade, Curse, Spite, Will-o-Wisp, Shadow Sneak, Feint Attack, Hex, Shadow Ball, Sucker Punch, Emargo, Snatch, Grudge, Trick, Dark Pulse (MT), Nightmare
Charakter i historia:Kil dostał Banette od jednej ze swoich przyjaciółek. Nie wie, skąd dokładnie wziął się ten Pokemon. Na razie zdołał się dowiedzieć tyle, że wcale nie pasuje do niego typ ducha. Jest to bardzo żywiołowy i przyjacielski stworek. Bardzo lubi walczyć, ale ze względu na swoje kolor może również brać udział w pokazach.
Umiejętności: Praknster - Priorytet ataków niezadających obrażeń zostaje podwyższony o 1.
Trzyma: Mega Stone
Luxray
Imię:
Poziom: 73
Typ:
Ewolucja: Shinx (Lv. 15 - 1) -> Luxio -> (Lv. 30 - 1)
Luxray
Ataki: Ice Fang (EM), Fire Fang (EM), Electric Terrain, Tackle, Leer, Charge, Spark, Bite, Roar, Swagger, Thunder Fang, Crunch, Scary Face, Eerie Impulse, Discharge, Wild Charge , Electric Terrain
Charakter i historia:Shu Honma dostała Luxraya w nagrodę za uczestnictwo w szkółce zimowej pokemon. Luxray jest lojalnym i honorowym przeciwnikiem, walczy do ostatniego tchu, co często prowadzi go do zguby. Po kilku miesiącach trafił do Kiliana.
Umiejętności: Intimidate - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, siła ataków przeciwnika spada o jeden poziom. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie słabszych Pokemonów maleje o 50%.
Trzyma: Lum Berry
Charizard
Imię: ---
Poziom: 86
Typ:
Ewolucja: Charmander (lv. 16) -> Charmeleon (lv. 36) →
Charizard
Ataki: Scratch, Growl, Ember, Smokescreen, Dragon Rush, Flamethrower (TM), Fire Blast (TM), Brick Break (TM), Shadow Claw (TM), Strength (HM), Toxic (TM), Mega Kick, Scary Face, Fire Fang, Flame Burst, Wing Attack, Slash, Fly (HM), Fire Spin, Inferno, Heat Wave, Fire Blitz
Charakter i historia: Pokemon od małego jest super miły dla swojego towarzysza. Niegdyś uważał, że nie można walczyć bez potrzeby chyba, że po to żeby się wzmocnić. Po ewolucji jego tok myślenia uległ zmianom i teraz chętnie pała do wszelkich potyczek. Warto zaznaczyć, że podczas walk staje się szybką istotą, która jest wielkim zabójcą, bez zabijania. Dodatkowo przemiana sprawiła, że stał się trochę większym rozrabiaką, a przy tym miewa kłopoty z byciem stuprocentowo posłusznym. Po kolejnej ewolucji nabrał trochę rozsądku. Jest świetnym wojownikiem i jednocześnie mediatorem. Zawsze stara się pomóc w rozwiązaniu wszelkich kłótni i problemów.
Umiejętności: Drought - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, słońce zaczyna mocno świecić. Efekt ten zanika dopiero po pięciu turach.
Trzyma: Mega Stone Y
Bisharp
Imię:
Poziom: 81
Typ:
Ewolucja: Pawniard(lv. 52) ->
Bisharp
Ataki: Scratch, Leer, Fury Cutter, Torment, Dark Pulse, Feint Attack, Foul Play, Magnet Rise, Scary Face, Metal Claw, Slash, Assurance, Metal Sound, Embargo, Iron Defense, Night Slash, Iron Head, Swords Dance, Guillotine
Charakter i historia: Pochodzi ze Świątecznej Strefy Safari. To typowy wojownik, który wie do czego służy pięść. Jest przy tym bardzo honorowy i cierpliwy. Chętnie pomaga innym pokemonom z drużyny. Nie lubi, kiedy ktoś przerywa mu jego treningi, a jeszcze bardziej, kiedy go obraża. Zamienia się wtedy w prawdziwą maszynkę do zabijania. Po ewolucji stał się jeszcze spokojniejszym stworkiem. Każde polecenie wykonuje z zimnym profesjonalizmem, który czasem potrafi wręcz przerazić obserwatorów.
Umiejętności: Wyzwanie (Defiant) - Statystyka ataku Pokemona zostaje podwyższona o dwa poziomy, kiedy jego statystyki zostaną obniżone.
Trzyma:
Box |
Konto bankowe
Galeria z trofeami
Zawartość plecaka:
Ogólne:
- 217331$
- Pokedex
- Super Wędka
- Kilof
- 18x Heart Scale
- Namiot
- Śpiwór
- Wytrawne wino
Pokeballe:
- 7 Pokeballi
- 4 Greatballe
- 1 Masterball (od Dida)
TM/HM/MT:
- TM 74- Gyro Ball
- TM 83- Infestation
- TM 23 - Smack Down
- HM 02 - Fly
Medykamenty:
- Awakening
- Revive
Przedmioty Ewolucyjne:
- Shiny Stone
- Ice Rock
- 2x Whipped Dream
- Water Stone
- 2x Fire Stone
- 2x Thunder Stone
Jajka Pokemon:
Skamieliny:
- Plume Fossil
Do Trzymania:
- Opaska na ramię
- 2x Shell Bell
- 2x Zoom Lens
- Damp Rock
- Float Stone
- Expert Belt
- Smooth Rock
- Soothe Bell
- Kings Rock
- Exp. Share
Jagody:
- 157x Oran Berry
- 50x Tamato Berry
Kupony:
- Kupon -50% na jedzenie w markecie
Koordynatorskie:
- Garnitur
- Pokrywka na Pokeball
- Naklejka (ognik)
Inne:
- Okulary przeciwsłoneczne
- Kość
- Maskotka Charle
- Naszyjnik
WYLOSOWANA LEGENDA: Darkrai (01.01.2014)
Bonusowe ataki:
Kwiecień - Dragon Rush dla Charmandera
Maj - Foul Play dla Pawniarda
Czerwiec - Outrage dla Gabite
Lipiec - Mega Kick dla Charmeleona
Sierpień - Magnet Rise dla Pawniarda
Wrzesień - Iron Tail dla Garchompa
Październik - Eerie Impulse dla Luxraya
Listopad - Nightmare dla Banette