Pokemon Crystal
PBF Pokemon. Liczy się zabawa, a nie wygrana :3

Wyścigi - Wyścig SAN ~ Przez wodę ~

Daisy7 - 2014-10-25, 12:59
Temat postu: Wyścig SAN ~ Przez wodę ~

Udział może wziąć każdy Pokemon wodny. Opiekun wydaje polecenia z brzegu, ponieważ atrakcja będzie dziać się cały czas pod wodą (oczywiście Poki będą mogły pobierać tlen co jakiś czas). Zapisy trwają do 28 października br. (włącznie), a w środę zaczynamy. Wszelkie zasady omówię przed rozpoczęciem. Nagrody: WYMYŚLAM. Zapisujcie się! Wystarczy wypełnić tu poniższy formularz:

Cytat:
~ Formularz ~
Pokemon startujący:
Trzymany przedmiot (nieobowiązkowy):
Pokryłem/am koszt 1000$.

Kod:
[b]~ Formularz ~[/b]
Pokemon startujący:
Trzymany przedmiot (nieobowiązkowy):
Pokryłem/am koszt 1000$.

O co chodzi z kosztem 1k? Każdy, kto się zapisuje, musi zapłacić od razu przy dodawaniu formularza podaną kwotę. Osoba, która nie odpisze na czas (48h), zostaje zdyskwalifikowana i traci forsę. Uczestnik, który do samego końca nie będzie sprawiał problemów, otrzyma zwrot całej kwoty plus jej 10% (1100$).
Jeżeli do środy ktoś z zapisanych nie będzie miał zaktualizowanego banku, nie weźmie udziału w wyścigach.

Fay - 2014-10-25, 14:05

~ Formularz ~
Pokemon startujący: Greninja "Koga"
Trzymany przedmiot (nieobowiązkowy): brak
Pokryłem/am koszt 1000$.

Yuki - 2014-10-25, 14:33

~ Formularz ~
Pokemon startujący: Floatzel
Trzymany przedmiot (nieobowiązkowy): brak
Pokryłam koszt 1000$.

Layla - 2014-10-25, 16:01

~ Formularz ~
Pokemon startujący: Golduck (pożyczony od Yuki)
Trzymany przedmiot (nieobowiązkowy): niet
Pokryłam koszt 1000$.

Gwen Brown - 2014-10-25, 17:27

~ Formularz ~
Pokemon startujący: Kingdra (Miyu)
Trzymany przedmiot (nieobowiązkowy): Expert Belt (znaczy jeszcze go nie trzyma, ale zaraz jej dopiszę i będzie trzymać)
Pokryłem/am koszt 1000$.

Lu - 2014-10-25, 18:29

~ Formularz ~
Pokemon startujący: Starmie (od Dida)
Trzymany przedmiot (nieobowiązkowy): nie ma
Pokryłem koszt 1000$.

GallAnonim - 2014-10-26, 16:31

~ Formularz ~
Pokemon startujący: Buizel (Z boxu)
Trzymany przedmiot (nieobowiązkowy): Wacan Berry
Pokryłem/am koszt 1000$.

Snazzy - 2014-10-27, 19:55

Wybrany Pokemon: Greninja
Trzymany przedmiot: Sitrus Berry
Koszty pokryję jutro, jak wrócę :)

Loca-Loca - 2014-10-28, 19:16

~ Formularz ~
Pokemon startujący: Vaporeon. Mała zmiana, ale powiedziano mi, że mogę zmienić Pokemona, póki wyścigi się nie zaczną :u.
Trzymany przedmiot (nieobowiązkowy): Brak. Ma ze sobą Zygmunta - swoje piórko, ale myślę, że możemy jej je odebrać na czas wyścigu, nie~?
Pokryłam koszt 1000$.

Daisy7 - 2014-10-29, 15:00

- Dzień dobry! Nazywam się Dannin Watermelon i z chęcią przeprowadzą tutejsze wyścigi Pokemonów. Są one bardzo oryginalne, a przy tym zdobyły rzeszę fanów ze wszystkich regionów, ponieważ odbędą się pod wodą! W atrakcji udział bierze osiem stworków należących do najdzielniejszych, najbardziej kochających ryzyko mieszkańców Crystal City! Czekajcie na wystrzał, by wystartować... - komentowała przez mikrofon młoda kobieta przywodząca na myśl osobę aktywną, która czerpie z życia pełnymi garściami.
BANG *pistolet*
Wszyscy wskoczyli do wody. Na początku widać niewielkie różnice w odstępach między odległością Pokemonów od siebie (prowadzenie wg. szybkości Poka: dwie Greninje, Floatzel i Starmie, Golduck z Kingdrą i Buizelem, Vaporeon). Uczestnicy dopływają do pierwszej przeszkody, jaką są trytony (wygląd: człowiek z rybim ogonem zamiast nóg, posiadają zielonkawą skórę i włosy tego samego koloru - inspiracja HP). Istoty te zachowują się agresywnie w stosunku do wszystkich obcych wkraczających na ich teren, a dodatkowo posiadają ostre trójzęby, które stanowią ich główną broń. Oprócz tego mają też bardzo ostre zęby, którymi lubią boleśnie gryźć, a przy tym są też niesamowicie szybkie. Ich słabą stroną okazuje się być ogień i zbyt wielkie ciepło, gdyż wówczas ich skóra wysycha, jednak pod wodą nie grożą im takie kataklizmy ze strony natury. Rzecz jasna nie są Pokemonami, więc nie znają żadnych ataków. UWAGA! Z całą pewnością żaden tryton nie zgodzi się na pokojowe debaty bądź inne rozwiązanie bez użycia siły.

Po co podałam prowadzenie?
Jako, że jest to pierwszy post i nie mamy ustalone, kto prowadzi to jakoś trzeba było to rozstrzygnąć, gdyż Poki przepłynęły kawałek na prostej. Oczywiście odległości między nimi są minimalne na tyle, że wszyscy widzą wszystkich przed/za sobą. A kolejność podaje również po to, żeby nie było, iż np. Vaporeon, który jest aktualnie ostatni, używa jakiegoś ruchu, by utrudnić pozostałym przejście, ponieważ za nim już nikt nie płynie, więc komu utrudni (chyba, że jego trener pomyśli i wpadnie na jakiś szczwany pomysł)? Rozumiecie, prawda? Potem kolejność nie będzie zależała od szybkości stworków tylko jak we wcześniejszych wyścigach - od pomysłowości trenerów na jak najszybsze pokonanie przeszkód.

Dodatkowe zasady:
1. Podczas całych wyścigów nie można używać ruchu Teleport.
2. W jednym poście użyć możesz max. 4 ataki (bez względu na to, czy będzie to cztery razy Tackle czy kombinacja czterech różnych).
3. W jednym poście można użyć tylko raz ruchu Protect i działa on, dopóki coś nie uderzy w tarczę.
3.2 W tym etapie oznacza to, że jeżeli do Twojego Pokemona używającego Protect podpłynie tryton i dźgnie tarczę swoim trójzębem, ochrona znika i stworek jest już podatny na wszelkie ciosy.
4. Nie można przepłynąć przeszkody.
4.2 W tym etapie oznacza to, że trzeba przepłynąć przez terytorium trytonów.
5. Nie można wynurzać się z wody (nie licząc pominiętych fabularnie wątków o pobieraniu powietrza) ani pokonywać przeszkód przekopując się pod nimi.

Czas na odpis to 48h, a więc zaliczać będę tylko te posty napisane do dnia 31 października br., godz. 15:00. Oczywiście odpisy zamieszczacie w tym wątku! Życzę powodzenia~



-----------------
Do Snazzy: Twój Pokemon trzyma jagodę leczącą HP, więc jeśli będziesz chciała jej użyć, uwzględnij to w odpisie (nie wlicza się to w 4 dozwolone ataki).
Do Loci: Z tym piórkiem to zależy, czy jest to fabularne piórko, które nic nie robi, czy White Herb ze spisu itemów do trzymania (w "Forumopedii"). Tak więc proszę o doinformowanie i napisanie, czy item zostaje, czy na czas wyścigów zabierasz go Vapkowi ;)

Fay - 2014-10-29, 17:40

-Koga, musisz przepłynąć przez terytorium trytonów. Tuż przed tym jak wpłyniesz na teren, który zajmują te maszkary użyj Double Team, by wprowadzić nieco zamieszania wśród potworów. Klony nie są idealny, ale na jakiś czas odwrócą uwagę od ciebie. Płyń cały czas przed siebie i nie atakuj innych uczestników, a nawet trzymaj się od nich z dala, by nie oberwać rykoszetem oraz nie wdawaj się z nimi w bójki. Twoim jedynym celem jest przepłynięcie bez większego uszczerbku na zdrowiu terytorium trytonów. Gdyby ktoś próbował cię zaatakować ochroń się przed atakiem przy pomocy Mat Block. Gdyby wodnych maszkar nie zwiodły klony z Double Team użyj Substitute i poślij swoja kopię, by zajęła trytony, a sam płyń jak najszybciej w stronę końca ich terytorium. Żeby przyśpieszyć używaj Quick attack i staraj się omijać wszystkie przeszkody.
GallAnonim - 2014-10-30, 18:49

-Lu’Lin, wiem że dopiero co zostałaś moim pokemonem i jeszcze się nie znamy, ale dajmy z siebie wszystko w tych wyścigach. Będzie to idealna okazja byśmy się zaprzyjaźnili. Dobra, nasz pierwszy problem na drodze do mety to banda trytonów. Myślę, że Scald będzie idealne do odstraszania ryboludzi w końcu oni nie lubią wysokich temperatur, ale postaraj się ich nie prowokować. Te trójzęby wyglądają na ostre. Korzystając z Quick Attacku postaraj się uzyskać dodatkowe przyspieszenie, by śmigać między nimi za nim postanowią cię zaatakować. Możesz nim też atakować innych zawodników będących przed tobą, by ich na chwilę wyrwać z rytmu pływania. Najlepiej podpływają od strony brzusznej. Jakby ktoś się na ciebie zasadził to poczęstuj go po głowie Brick Breakiem. A jeśli nie będzie innego wyjścia to chroń się Protectem. To do boju!
Yuki - 2014-10-30, 19:54

- Floatzel naszym zadaniem jest jak najszybciej przepłynąć przez terytorium trytonów. Dla tego celu zwiększymy nieco naszą szybkość za pomocą Agility. Nie mamy co marnować czasu na walkę z nimi. Skupimy się na obronie, unikaniu i szybkiej ucieczce. Szybko zastosuj ruch Aqua Jet, przy którym użyjesz także Scald, stwórz z gorącej wody tarcze, a raczej kołdrę, która cię okryje. Będziesz leciał jak wrząca torpeda. Ci goście nie lubią ciepła, więc jeśli są na tyle mądrzy, to skupią się na innych uczestnikach, niżeli na nas. Ty natomiast w takiej formie przemknij między tymi wodnymi istotami, najszybciej jak się da. Możesz nawet to zrobić slalomem, jeśli będzie trzeba. Na koniec Quick Attack. Tak na wszelki wypadek, gdyby ktoś cię spowolnij. Nie daj się!
Gwen Brown - 2014-10-30, 21:21

- Miyu, jesteś dzielna i wierzę, że dasz sobie radę. Na początek, nie szalej za bardzo, a kiedy znajdziesz się już na terytorium trytonów, użyj Agility. Gwałtownie przyspieszając staniesz się dla nich trudniejszym celem- ostatecznie ciężko jest dogonić coś co zasuwa jak głupie. Ale to wodne stworzenia- nie wolno ich lekceważyć. Gdyby nagle cię obskoczyły lub w ogóle zaistniała jakąś nieciekawa sytuacja, rozpyl wokół siebie Smokescreen. Ciężko trafić w coś czego nie widać, prawda? Zaraz po użyciu tej osłony musisz się zmywać, więc dla lepszego przyspieszenia wspomóż się Water Gun. Niech silny strumień będzie twoim dodatkowym napędem, będziesz szybka jak torpeda! Generalnie staraj się być czujna. Nie wszczynaj jakichś bójek z rywalami, a najlepiej to w ogóle trzymaj się od nich z daleka. Staraj się korzystać ze swojej szybkości i zwinności, aby wymijać ewentualnych upierdliwców lub też ich ataki. Na tym etapie jest stanowczo za wcześnie na jakieś większe szaleństwa. Aczkolwiek gdyby sytuacja była dogodna i udałoby ci się kogoś wyprzedzić, wcale nie będzie źle. Pamiętaj, że w przeciwieństwie do większości swoich rywali ty nie musisz się wynurzać, aby zaczerpnąć powietrza- masz skrzela. To dosyć istotna przewaga, która oznacza, że możesz spokojnie skupić się na wyścigu i wymijaniu kolejnych przeszkód tudzież rywali, bez martwienia się, że nagle zabraknie c tchu. Na sam koniec etapu jeszcze raz użyj Agility. Każde przyspieszenie ci sie przyda, a gdyby zaistniały jakieś straty, uda ci się je nadrobić.
Snazzy - 2014-10-31, 12:36

- Nie będzie źle, Bubblefrog, ale postarać na pewno się musimy. Zacznijmy od prostego wybicia się na prowadzenie i zaatakowania przeciwników, a mianowicie rozsiej w wodzie za sobą Toxic Spikes i poślij je do tyłu za pomocą Hydro Pump. Strumień wody powinien cię wtedy wybić do przodu, ale będzie trzeba też się zająć trytoniskami, dlatego rozsiej wokół siebie Smokescreen. Haze i tak by nie zadziałało, bo to woda, a i tak jesteś w wodzie, więc może to zadziała. Na sam koniec wykonaj jeszcze Double Team, by ewentualnie zmylić przeciwników i trytony. Gdyby coś nie wyszło, staraj się unikać ataków i stosować walkę wręcz przeciwko wrogom jednocześnie cały czas prując do przodu.
Lu - 2014-10-31, 13:25

- Hana, damy im radę! Jesteś bardzo szybka, ale musimy uważać na naszych przeciwników, jak i przeszkody. Nie lekceważ nikogo, kto znajduje się w tym zbiorniku wodnym. Na sam początek użyj Camoflauge, aby skutecznie zlać się z wodą i stać się niewidoczną dla przeciwników. Pruj wtedy przed siebie. Jeżeli ktoś cię zauważy, a chodzi mi tutaj o trytony, zastosuj połączenie Minimize i Rapid Spin. Kiedy się niespodziewanie zmniejszysz i łatwiej ci będzie mijać te maszkary, kręć się, usuwając ze swojej drogi wszystko, co się na niej pojawi. Na sam koniec, kiedy już będziesz poza terytorium wroga, użyj Confuse Ray, aby skołować swoich rywali i gnaj przed siebie, ile sił w twoich odnóżach.
Layla - 2014-10-31, 14:57

- No dobrze kochana, jesteśmy tutaj, aby wygrać! Masz bardzo szybkich i silnych przeciwników, ale na pewno sobie z nimi poradzisz. Jeżeli będzie na ciebie leciał jakiś atak, zneutralizuj go Psychic i poślij w tego, kto go użył. Uważaj na trytony! Mogą być bardzo niebezpieczne. Dlatego też użyj Aqua Jet, dzięki któremu możesz wyjść na prowadzenie. Dodatkowo będzie to pewna osłona przed tymi potworami. Jeżeli któryś będzie się do ciebie zbliżał, użyj Mud Bomb i zestrzel go. Kiedy już sobie z nimi poradzisz, nadal w Aqua Jet, wystrzelw tył Water Pulse, który wybije cię do przodu i dodatkowo napędzi. Powodzenia kochana!
Daisy7 - 2014-10-31, 17:43

Przebieg etapu pierwszego
Na początku widzimy obydwie Greninje. Jednak na przód wysunął się Bubblefrog Snazzy, dzięki wykombinowaniu przyspieszenia. Za pomocą Smokescreen zapewnił sobie chwilę spokoju. Gdyby nie użycie Double Team, byłoby krucho z naszą żabcią, ponieważ prosto na nią płynął na oślep jeden z trytonów. Na szczęście wpadł na klona, więc Bubblefrog zdołał pokonać cały odcinek. Dalej widzimy drugie Poka tego samego gatunku, któremu wykonanie Double Team też pomogło, ale czy to koniec? Tak, pozostałości czarnego "atramentu" pomogły Kodze w przedarciu się do końca odcinka, a potem dzięki Quick Attackowi wyprzedził żabę Snazzy. Dalej widzimy jak Floatzel migusiem pruje przed siebie. On sam świetnie sobie poradził, jednak mocno rozwścieczył trytony wrzątkiem, więc dalsi zawodnicy mogą mieć utrudnione zadanie. Bądź co bądź podopieczny Yuki użył aż dwóch ataków na przyspieszenie i dzięki temu wysuwa się tuż przed Greninję Fay, czyli póki co na miejsce pierwsze. Starmie udało się uniknąć gniewu morskich stworzeń jedynie dzięki Camouflage. Nie została przez nikogo zauważona, a na koniec posłała Confuse Ray na przeciwników. Zostaje na razie na czwartym miejscu. Z trójki kolejnych potworków jedynie Kingdrze udało się przedrzeć przez oburzone trytony bez szwanku. Dzięki swoim wielu przyspieszeniom zremisowała z Kogą. Buizel niepotrzebnie rozdrażnił dwójkę złośliwych stworzeń użyciem Scaldu, co w połączeniu z wcześniejszą furią spowodowało, iż wydra została mocno obita nim nawet zdążyła się obronić i prawdopodobnie skończy gdzieś na końcu kolejki po pierwszym etapie. W tym czasie problemy miała też Golduck, ponieważ jako będąc pod statusem konfuzji zaczęła próbować obronić się Psychic i wyszedł z tego niezły cyrk. Water Pulse pomógł jej w wybiciu się na miejsce trzecie. Ach, Vaporeon poddała się.

Kolejność po etapie pierwszym:
1. Floatzel - Yuki
2. Greninja - Fay i Starmie - Gwen Brown
3. Golduck - Layla
4. Greninja - Snazzy
5. Starmie - Frost
6. Buizel - GallAnonim
7. Vaporen - Loca-Loca ~zdyskwalifikowana!
Loca traci wpisowe 1000$, ponieważ nie odpisała na czas.

Etap drugi
Pokemony dopływają do drugiego odcinka. Tu przeszkodą są wielkie wiry! Pojawiają się dosłownie znikąd i nie da się w żaden sposób obliczyć, gdzie i za ile powstanie następny. Rozmiary też mają zróżnicowane. Od małych, które prawie nie mają wpływu, po wielkie mogące wessać stworka na czas trwania całego etapu! Jak z tym poradzą sobie nasi zawodnicy? Zasady takie jak ostatnio.

Czas na odpis to 48h, a więc zaliczać będę tylko te posty napisane do dnia 2 listopada br., godz. 17:45. Oczywiście odpisy zamieszczacie w tym wątku! Życzę powodzenia~

Fay - 2014-10-31, 20:50

-Koga, płyń przed siebie i nie dawaj wciągnąć się w bójki pomiędzy twoimi przeciwnikami. Gdyby tuż obok ciebie pojawił się wir uciekaj od niego jak najszybciej wspomagając się Quick attack. Staraj się uważnie obserwować wodę, by zauważyć każdą oznakę, ze w tym miejscu może pojawić się przeszkoda i dla bezpieczeństwa staraj się to miejsce omijać. Jeśli któryś z przeciwników chciałby cię zaatakować użyj tylko Water Shuriken, by go od siebie odepchnąć i przyśpiesz Quick attack, by uciec z pola rażenia ataków. Cały czas kieruj się ku końcowi tego etapu, by przebrnąć go z jak najmniejszymi stratami energii. Niespodziewane ataki ze strony twoich oponentów próbuj przetrwać używając Mat Block.
Gwen Brown - 2014-11-01, 14:25

- No proszę, jesteśmy w czołówce. Brawo! Postaraj się utrzymać swoją pozycję. Teraz szykuje się trudniejszy etap. Miyu, na razie nie wyprzedzaj swoich rywali. Mało tego, pozwól spokojnie płynąć tym z czołówki i uważnie obserwuj otoczenie. Myk polega na tym, że jeśli pojawi się jakiś wir, to będzie to problem tego pokemona, który płynie przed tobą, a tobie będzie łatwiej wyminąć przeszkodę. W każdym razie bądź czujna, a kiedy wyczujesz jakąś zmianę w ruchu wody, przyspiesz z pomocą Agility, aby oddalić się od takiego podejrzanego miejsca. Cóż, nie można jednak wykluczać sytuacji, że zostaniesz wciągnięta w wir. Wtedy nie panikuj i nie miotaj się. Zamiast tego użyj Hydro Pump. To silny atak, a taki potężny strumień wody bez problemu powinien cię wypchnąć z wiru. Wiesz, taki skok w bok. A potem płyń dalej. Na koniec zastosuj kombinację Agility i Hydro Pump (Hydro na tej samej zasadzie jak wcześniej Water Gun), aby w razie co nadrobić ewentualne straty. Tak jak wcześniej, nie wszczynaj żadnych bójek i trzymaj się z daleka od swych rywali i ich ewentualnych ataków. Obserwuj co robią- czasami to może być przydatne przy lokalizowaniu nowych wirów.
Yuki - 2014-11-01, 21:38

- W tym etapie też musimy sobie jakoś poradzić. Znowu skupimy się na obronie i szybkości. Już na samym początku płyń przed siebie za pomocą Quick Attack. Postaraj się omijać wiry, a jeśli w jakiś wpadniesz... Wykorzystaj od razu do ucieczki z niego Aqua Jet połączony z Hydro Pomp. Gdzie to drugie zrobisz pod siebie/ za siebie, tak by dodało ci przyśpieszenia, a zarazem mocy do wypadnięcia z wiru. Na koniec zastosuj po raz kolejny Aqility, by zwiększyć swoją szybkość. Opuśćmy ten rejon!
GallAnonim - 2014-11-02, 13:26

-Nic nie szkodzi Lu’lin, że jesteśmy teraz ostatni, jeszcze mamy szansę to zmienić. Nie wiemy, kiedy i gdzie te wiry się pojawią, więc równie dobrze możesz płynąć prosto przez siebie, tylko nie szarżuj byś mogła zareagować w razie ryzyka pojawienia się wiru. Wtedy oddal się od niebezpieczeństwa za pomocą Quick Attack. Jeśli się nie uda i wir będzie cię wciągał, spróbuj stworzyć odrzut za pomocą Scald i się uratować. Teraz zaplanujmy jakoś przeszkadzajkę dla przeciwników, która pomoże nam się wspiąć w tabeli wyników. Jesteś na końcu więc masz pewną przewagę zaskoczenia. Zbliżaj się do będących przed tobą przeciwników za pomocą Quick Attack i atakuj ich Ice Beamem za nim zdołają odpłynąć. Jeśli zamarzną będą mieli problemy z pływaniem, bo lód jest lżejszy od wody.
Snazzy - 2014-11-02, 15:56

- Ajajajaj, nie jest dobrze, ale też nie jesteśmy ostatni... jednak wiry mogą nam trochę przeszkodzić... no nic. Na sam początek znowu rozsiej w wodzie Toxic Spikes, może ktoś się w końcu na nie nadzieje, a tymczasem trzeba coś wymyślić na wir... zlokalizuj mniej więcej potencjalne miejsca, gdzie mogą być wiry, a następnie użyj Quick Attack, by wybić się do przodu i wepchnąć ewentualnych przeciwników do wirów. Przy okazji też uważaj, żeby samemu tam nie wlecieć, bo będzie klops, ale jeśli ci się to przytrafi, wykorzystaj Hydro Pump, może w jakiś sposób pomoże... na sam koniec użyj raz jeszcze Toxic Spikes tak w razie co.
Lu - 2014-11-02, 16:06

- Świetnie ci poszło, Hana! Mam nadzieję, że będziesz tak rewelacyjna w kolejnym etapie. Taktyka jest dość prosta. Gnasz jak najszybciej przed siebie. Uważaj na wszelkie powstające wiry i wymijaj je, jeżeli będziesz miała taką możliwość. Po prostu wykonuj szybkie skręty w bok. No ale kiedy już w jakiś wpadniesz... Używaj Rapid Spin i kręć się najszybciej jak możesz w przeciwną stronę do obrotów wiru wodnego. Dzięki temu zatrzymasz go całkowicie lub chociaż zwolnisz na tyle, aby z niego uciec. Jeżeli jednak ci się to nie uda, to strzelaj potężnym Power Gem prosto w środek wiru, aby go uspokoić. Przy każdym rób to samo, jednak najlepiej staraj się je całkowicie wymijać, aby nie tracić czasu i energii na uwalnianie się z pułapki. Teraz czas dogonić swoich przeciwników. Wykonuj Hydro Pump za siebie, aby nabrać przyśpieszenia. Jest to silny atak wodny i powinien nadać się idealnie jako dodatkowy silnik. Oczywiście nie zapominajmy o naszych przeciwnikach! Jeżeli będą chcieli wykonać jakikolwiek ruch w twoją stronę, unikaj, skręcając w bok. Cały czas na swoim doładowaniu, kiedy będziesz mijała kolejnych przeciwników, traktuj ich Thunder Wave, aby skutecznie ich spowolnić. Częstuj tych atakiem wszystkich w swoim pobliżu.
Layla - 2014-11-02, 17:46

Uważaj na wiry wodne. Unikaj ich, używając Aqua Jet. Jeżeli ci się nie uda, wybijają się z nich Walter Pulse. Na przeciwnikach uzywaj Psychice, aby wrzucać ich do wirów i odbijać ataki kierowane w twoją stronę. Ciągle używając Aqua Jet, wybijaj się co chwile Water Pulse.
Daisy7 - 2014-11-02, 20:15

Lay zaliczona mimo tej minutki ;)
-----------------------
Przebieg
Jako pierwszy do wirów dopływa Floatzel, który ma już pomysł na ich pokonanie. Swoją drogą okazuje się, iż są trzy pułapki tego rodzaju. Podopieczny Yuki wpadł w dwie z nich (na początku i końcu). Z pierwszą miał trochę problemów, jednak z ostatnią rozprawił się wręcz błyskawicznie. Warto dodać, że użył też kilku przyspieszaczy, więc nie jest najgorzej. Potem dopłynął Koga i Miyu. Samiczka z niewiadomych powodów daje się wyminąć, dlatego zajmijmy się na razie Greninją. Tak jak jej poprzednik dał się złapać na dwóch tych samych wirach. Z pierwszym poradził sobie dobrze, ale drugi stanowił większy problem. Cały czas dbał o szybkość, jednak nadal pozostaje za Ravenem. A cóż to? Kingdra na przodzie? Jakim cudem? Ach... Wszystko jasne. Uważnie obserwowała dwójkę oponentów przed sobą, by zapamiętać, gdzie są wiry, po czym migusiem je ominęła. Szczwana bestia! Golduck nie udało się ominąć żadnego wiru, a to dlatego, że skupiła się na wykonywaniu Psychic, co bądź co bądź potrzebuje sporo koncentracji. Mimo to posłała kilka psychicznych ciosów na wrogów będących za nią. Dalej mamy Greninję Snazzy, który wykorzystał Toxic Spikes. Na pewno jest to lepsze od Psychicu, ponieważ nie wymaga wielkiego namysłu. Do tego Bubblefrod wpadł tylko do jednego wiru, z którego szybko wypłynął, a potem otruł jeszcze kilka osób przed sobą. Takim sposobem remisuje z Folatzelem na miejscu drugim. Następnie widzimy Starmie, która rozwaliła system. Zacznijmy od tego, że oberwała Psychicem. Wpadła dosłownie w jakiś kompletny nieogar, ponieważ zaczęła używać ciosów na wszystkie strony, wpadając w wiry i dając się wyrzucać na boki. Nagle cisnęło ją o głaz, jednak kręciła się tak szybko wokół własnej osi, że po prostu odbiła się od kamienia i... wylądowała na pierwszym miejscu! Buizel wpadł w dwa pierwsze wiry - z pierwszym poradził sobie dobrze, a z drugim troszkę gorzej. Mimo, że był ostatni dzięki zaskakiwaniu rywali od tyłu Ice Beamem wybił się przed Kogę.

Kolejność po etapie drugim:
1. Starmie - Frost
2. Kingdra - Gwen Brown
3. Floatzel - Yuki i Greninja - Snazzy
4. Buizel - GallAnonim
5. Greninja - Fay
6. Golduck - Layla

Etap trzeci
Czas na podwodną jaskinię, a raczej tunel. Rzecz jasna znajduje się w nim woda, a utrudnieniem jest cała masa stalaktytów, stalagmitów i pojedyncze stalagnaty. Wygląda to tak, że najpierw mamy te pierwsze, potem jeden stalagnat na środku, dalej stalagmity i drugi stalagnat. Ach! Zapomniałabym dodać, że tuż przy końcu tunel się bardzo zwęża i są chyba tylko dwa sposoby na przedostanie się przez niewielką dziurę: niezakłócona precyzja lub rozwalenie *czyt. powiększenie* otworu.
Zasady takie jak wcześniej!

Czas na odpis to 48h, a więc zaliczać będę tylko te posty napisane do dnia 4 listopada br., godz. 20:15. Oczywiście odpisy zamieszczacie w tym wątku! Życzę powodzenia~

Lu - 2014-11-02, 22:03

- Hana, tak trzymaj! Świetnie ci poszło! Musimy utrzymać prowadzenie. Czeka cię teraz podwodna jaskinia z tymi wszystkimi ostrymi skałami. Taktyka jest prosta. Twoje ciało jest twarde i wytrzymałe. Nie będziemy tracili czasu na przepychanie się z innymi. Pójdziesz przez środek, używając do tego Gyro Ball. Po prostu zniszczysz te stalagmity i stalagnaty na swojej drodze. Jeżeli będziemy mieć szczęście, to oberwią ich pozostałościami nasi przeciwnicy. Kiedy będziesz już przy tym małym tunelu, zmniejsz się za pomocą Minimize tak, abyś mogła swobodnie przepłynąć przez ten tunel. Jeżeli miałabyś z tym dalsze problemy, użyj Power Gem, aby dostosować przejście do swoich rozmiarów. Jeżeli ktoś zdąży cię wyprzedzić, to gorzko tego w tym momencie pożałuje. No i oczywiście wykorzystaj Hydro Pump jako napędu, posyłając go do tyłu. Skutecznie spowolni dodatkowo twoich rywali, którzy zostali w tyle.
Fay - 2014-11-03, 17:28

-Koga, nie jest aż tak źle i nie jesteś ostatni. Płyń przed siebie i uważaj na zwisające z sufitu stalaktyty i gdy dotrzesz do pierwszego ze stalagmitów odbij się od niego, by przyspieszyć przy pomocy Quick attack. Jesteś żabą i nie powinno ci do sprawić problemów, ale uważaj na innych uczestników i stalagmity, by czasem na nie z rozpędu nie wpaść. Rozważnie używaj swojej siły, by czasem niczego nie rozwalić i nie narobić sobie kłopotów. Wykorzystuj także kolejne stalagmity, by się od nich odbijać i nabierać rozpędu. Nie wdawaj się z żadną bójkę i broń się tylko w ostateczności przy pomocy Mat Block. Gdy uda ci się dotrzeć do wyjścia to staraj się precyzyjnie przez nie przepłynąć, a jeśli jednak nie będzie to możliwe poszerz je przy pomocy uderzenia Night Slash. Jeśli z sufitu zaczęły by się odrywać stalaktyty próbuj je odpychać od siebie przy pomocy psychicznego Extrasensory i uciekaj z niebezpiecznego rejonu jak najszybciej.
GallAnonim - 2014-11-04, 16:30

-Czeka cię teraz tunel z przeszkodami Lu’lin. Na szczęście jesteś niedużym stworkiem, więc manewrowanie między tymi wszystkimi kolcami nie powinno ci sprawić problemu, a przy okazji dadzą ci ochronę przed większymi pokemonami. Kiedy tylko znajdziesz się w środku użyj Quick Attack, by trochę nadgonić i zbliż się do stalaktytów. Postaraj się bez zatrzymywania strącić kilka z nich za pomocą Brick Break wprost na głowy tych co będą przepływali poniżej. Potem płyń dalej, starając się unikać przeciwników, przyspieszając Quick Attackiem, gdy nie będzie ci groziło czołowo zderzenie z kolcem. Gdy zbliżysz się do wyjścia, osłoń się Protectem, bo może tam być tłoczno i spróbuj się przecisnąć.
Gwen Brown - 2014-11-04, 17:22

- Brawo, mała! Właśnie tak! Teraz musisz bardzo uważać. Starmie szykuje niemałą rozwałkę przed tobą- musisz bardzo, ale to bardzo uważać. Tradycyjnie zacznij od Agility, ale nie wyprzedzaj swego rywala. Jeszcze nie. Na razie koncentruj się na unikach przed tymi formacjami skalnymi, oraz wszelkimi innymi niespodziankami. W razie co posiłkuj się Dragon Pulse, żeby rozwalić to, przed czym nie dasz rady uciec, a także potraktuj tym te skały przy przewężeniu, którym masz przepłynąć. Profilaktycznie, bo nie wiadomo jak rozwiąże to Starmie, a głupio by było się zaklinować. Na koniec Hydro Pump za siebie i zasuwaj! Tylko nie nadziej się na Starmie! Ach, wypadałoby jeszcze zostawić rywalom jakąś niespodziankę. Jeszcze przed tym przewężeniem, kiedy trzeba będzie wymijać formacje skalne, rozpylaj za sobą Smokescreen. Raz, że rywalom będzie trudniej w ciebie trafić, a dwa, że zwiększy się między wami dystans i ciężej będzie cię wyminąć. Coś czuję, że to końcówka, musisz wypracować sobie jak największą przewagę, aby na koniec było ci łatwiej. Postaraj się, Miyu!
Layla - 2014-11-04, 18:05

- Feliks, to nic, że jesteśmy ostatni. Jeszcze uda nam się ich wyprzedzić, nie wszystko stracone. Przed tobą jaskinia. Płyń wysoko górą, aby nie oberwać żadnymi pozostałościami po tych stalagmitach czy stalaktytach. Od początku zacznij ostro. Aqua Jet, dzięki któremu przyśpieszysz. W końcu to ruch z priorytetem. Omijaj przeszkody na swojej drodze i uważaj, żeby w żadną nie walnąć. Teraz staraj się trochę namieszać u przeciwników. Wykonaj Disable, aby poblokować im, albo chociaż jednemu rywalowi ruchy mające na celu ich przyśpieszyć. Czyli wszystkie podobne do Quick Attack, Hydro Pump i Agility. To powinno im napsuć nieźle krwi. Ty natomiast nie zwalniaj i staraj się idealnie wycelować w ten mały tunel. Jeżeli jednak wyczujesz, że nie trafisz prosto do niego, to nie zwalniaj, tylko użyj Zen Headbutt i poszerz sobie przejście. W tunelu użyj kolejnego Aqua Jet, aby przyśpieszyć i obronić się przed ewentualnymi atakami ze strony przeciwników.
Yuki - 2014-11-04, 19:34

- Floatzel uważaj na rywali przed tobą. Użyj Agility, by zwiększyć swoją prędkość, jednak... albo dobra. Zrobimy to inaczej. Taktyka jak w pierwszej rundzie Aqua Jet połącz z Quick Attack. Zrób super szybką torpedę. Leć slalomem by unikać tych ostrych głazów, nie wpadnij w nie. Skup się na tym, że musisz wpaść w dziurę. Chociaż wątpię, że nam się uda idealnie wlecieć, więc musimy też zrobić coś, co rozwali nieco przejście. Ale też musimy się bronić przed spadającymi odłamkami. Wiesz jak wygląda atak Flame Wheel? Zrobimy coś w tym stylu, tyle, że używając wrzącej, niszczycielskiej wody napędzanej wcześniejszymi przyśpieszaczami. Zamień się w toczący walec! Wykorzystaj do tego Scald, które nałożysz na siebie jako wrzącą ochronę!

Daisy7 - 2014-11-04, 22:33

Przebieg
Starmie będąca na przodzie bardzo mądrze i z pozytywnym rezultatem pokonała podwodną jaskinię, rozwalając co poniektóre stalagmity, stalaktyty oraz obydwa stalagnaty. Tym samym znacznie ułatwiła zadnie całej reszcie, ale ma też dla nich nieprzyjemną niespodziankę w postaci Hydro Pump, który jej pomaga w szybkości, lecz najbliższych rywali z pewnością spowolni. Użycie Minimize było najprostszym, a zarazem najskuteczniejszym posunięciem. Póki co wygląda wszystko świetnie, ale zobaczmy, czy "przyjaciele" nie postanowili jej czymś zaskoczyć. Dalej widzimy Kingdrę, która dzięki Agility prawie wyrównała z rozgwiazdą. Niestety nawet Dragon Pulse nie pomogło jej w uchronieniu się przed niektórymi kawałkami pozostałości skalnych, dlatego zostaje w tyle. Potem ruszyła dalej, poszerzając drobny otwór, co zapewne przyda się też reszcie. Mimo to nie jest dla nich taka łaskawa, dlatego zostawia po sobie czarną chmurę ze Smokescrenu. Na razie pozostaje na miejscu drugim. Następnie przypływa Floatzel, który postawił na szybkość, zwinność oraz uniki. Dzięki połączeniu Aqua Jet z Quick Attackiem udało mu się nie oberwać żadnym kamykiem. Smokescreen też nie stanowił dla niego problemu, ponieważ po prostu niczym torpeda przebił się przez czerń niszcząc ją przy okazji ku uciesze dalszych stworków. Rozwalanie końcówki tunelu okazało się niepotrzebne, ponieważ zrobiła już to za niego Miyu. Stworek remisuje z Haną na pierwszym miejscu. Jednocześnie powinniśmy widzieć zmagania Greninji Snazzy, jednakże koordynatorka poddała się i zostaje zdyskwalifikowana. Buizel miała bardzo prostą trasę. Niepotrzebnie męczyła się z zapamiętywaniem taktyki, ponieważ wszystkie kawałki stalaktytów, stalagmitów oraz stalagnatów odeszły już w eter. Tym samym nie ma też co wymyślać ze strącaniem tych pierwszych, ponieważ praktycznie nic z nich nie zostało. Wychodzi na to, że spokojnie pokonała calutki tunel, skupiając się na dogonieniu reszty. Natomiast użycie Protectu w tłocznym miejscu zadziałało niczym tarcza odpychająca, która lekko odrzuciła najbliższych oponentów, pozwalając Lu’lin na zagnieżdżenie się na miejscu drugim. Niestety prawie cały plan Fay na pokonanie przez jej podopiecznego tunelu legł w gruzach, ponieważ stalagmity, od których żabka miała się odbijać, już nie istnieją. Oczywiście Quick Attack pomaga, ale to jednak nie to samo. Przynajmnije nie musiała uważać na inne przeszkody, a powiększanie dziury przy pomocy Night Slash okazało się także zbędne, bowiem jest wystarczająco duża. No i dobra wiadomość, że Pokemon nie wpadł w żadną bójkę. Nieco gorszą okazuje się fakt, iż nikogo nie wyminął (nie licząc Bubblefroga, który odpadł). Wreszcie mamy Golducka, który też został wyręczony z połowy zaplanowanych czynności, a o ostre fragmenty nie musi się bać, ponieważ, o czym już mówiłam, dawno opadły na dno jaskini. Duży otwór też nie sprawił mu kłopotów, a dzięki dwóm Aqua Jet oraz Disable użytym na rywalach wypadł na miejsce trzecie.

Kolejność po etapie trzecim:
1. Starmie - Frost i Floatzel - Yuki
2. Buizel - GallAnonim
3. Golduck - Layla
4. Kingdra - Gwen Brown
5. Greninja - Fay
6. Greninja - Snazzy ~zdyskwalifikowana!
Snazziak traci wpisowe 1000$, ponieważ nie odpisała na czas.


Etap czwarty (finał)
Wielka ośmiornica! Nie! Wcale nie żartuje! Tuż przed metą zamieszkała olbrzymia ośmiornica, która cały czas rytmicznie macha mackami jakby wykonywała tzw. meksykańską falę (rodzaj dopingu na meczu polegający na podnoszeniu dłoni po kolei, dzięki czemu wygląda to jak fala). Nie przesłyszeliście się, robi to RYTMICZNIE, ale tylko do czasu. Olbrzymia czterometrowa bestia nie jest na ogół agresywna i pozwala przepływać obok niej, jednak do czasu, aż ktoś jej nie zdenerwuje, a to nie wymaga zbytnich umiejętności. Warto dodać, że co druga macka po zetknięciu się z jakimś Pokemonem... oszołamia go (stan konfuzji)! Co prawda tylko na chwilkę, aczkolwiek wiecie, że w wyścigu nawet kilka sekund może przesądzić o wynikach.
Zasady takie jak wcześniej!

Tym razem przedłużam czas na odpis, bo i tak nie sprawdzę Wam tego w czwartek po 22, a więc zaliczać będę tylko te posty napisane do dnia 7 listopada br., godz. 16:00. Jako, że piątek to dzień wiecznej niewiadomej to niewykluczone, że wyniki będą na przykład po dwudziestej bądź później, bądź miejmy nadzieję wcześniej. Oczywiście odpisy zamieszczacie w tym wątku! Życzę powodzenia~

Fay - 2014-11-05, 19:46

-Koga, jesteś ostatni i możemy wykorzystać to teraz na ostatnim etapie. Wykorzystaj Substitute, by utworzyć swojego sobowtóra, który w momencie, gdy inni uczestnicy będą w jej pobliżu i będą próbować obok niej przejść poślij swojego klona, by rozwścieczył ośmiornice atakując ją Water Shuriken. Pozwól, by uderzenia po rozwścieczeniu stwora uderzyły twojego klona, a sam stwórz kolejne swoje kopie przy pomocy Double Team, by przeciwnicy i stwór nie mogli się na tobie skoncentrować i chroniąc się Mat Block przed atakami przeciwników oraz staraj się omijać macki ośmiornicy po tym jak zaczną one uderzać w niekontrolowany sposób. Porozsyłaj swoje iluzje tak, by koncentrowały uwagę potwora na innych uczestnikach. Jeśli to jest możliwe próbuj przepływać tak, by nie rzucać się w oczy ośmiornicy i płyń w kierunku mety. Jeśli ten plan się nie powiedzie to staraj się unikać macek potwora i uważnie obserwuj innych uczestników, by móc unikać innych ataków.
Yuki - 2014-11-06, 21:30

- Floatzel wbijmy się w rytm ośmiornicy! Zastosuj Agility, po czym, kiedy ośmiornica da mackę do góry pierwszą, wślizgnij się pod nia, następnie przeskocz nad kolejna, gdyż patrząc na meksykańską falę, to będzie tak, że jedna macka w góre, druga w dół. Przystosujmy się do tego. Wykonuj dokładnie takie same ruchy jak ośmiornica! Jeżeli nie zdążysz, to wykonaj unik z Quick Attack na bezpieczny bok. Nie zatrzymuj się, tylko leć prosto z prądem! Jeżeli ktoś zdenerwuje ośmiornice, uciekaj za pomocą Aqua Jet połączonego ze Scald, które za pomocą gorącej wody odeprze macki, oparzając je. A ci goście z tyłu będą mieli problemy.
Lu - 2014-11-07, 00:48

- Świetnie ci idzie, Hana! Jestem z ciebie dumny. Teraz czeka nas najcięższy odcinek, jednak za nim jest już upragniona meta. Tak więc musimy dołożyć wszelkich starań, żeby dotrzeć tam jako pierwsi. Na sam początek utwórz Surf, na którym będziesz płynęła w stronę ośmiornicy. Musi to być bardzo duża fala, rozumiesz? Ma to dwa cele. Pierwszym jest napędzanie cię, a drugim odwrócenie uwagi tej ośmiornicy. No i jeżeli się uda, ucierpią nasi przeciwnicy oraz spowolnić ich ta fala. No więc, kiedy będziesz na fali, staraj się podpłynąć jak najbliżej ośmiornicy, jednak na bezpieczną odległość. Kiedy już w takim odstępie od niej będziesz, wykonaj Flash! Oślep wszystkich swoich przeciwników i tą wielką przeszkodę, rozświetlając cały zbiornik wodny. To kupi ci trochę czasu. Podczas wykonywania Flash, użyj Camouflage, aby stać się niewidoczną dla przeciwników i ośmiornicy. Da ci to element zaskoczenia i będziesz miała nad nimi jako taką przewagę. Kiedy światło zniknie, ciebie na tej fali już nie będzie. Po pierwsze, bo użyjesz maskującego ataku, a po drugie, musisz się z tej fali zmyć jak najprędzej. Dobrze słyszysz. Uciekaj z niej, jednak fali pozwól dalej płynąć, wprost na ośmiornice. To zajmie ją i jej macki. Wtedy się koło niej niezauważona przemkniesz. Uważaj jednak na ewentualne macki i omijaj ich. Nie trać czasu i gnaj przed siebie, ile tylko sił. Wykonaj Hydro Pump za siebie, napędzając się wprost do mety. Nie daj się zaskoczyć żadnemu przeciwnikowi ani mackom. Przy odrobinie szczęścia strumień wody kogoś jeszcze spowolni, jeżeli nadal będą mieli plamki przed oczami po twoim Flash. W razie czego unikaj wszelkich przeciwności. Powodzenia, Hana!
Layla - 2014-11-07, 07:56

- Nieźle ci idzie, Feliks. Udało ci się wybić na trzecie miejsce, brawo! Teraz jednak czeka nas najgorsze zadanie. Musisz przedostać się koło tej ośmiornicy do mety. Mam już jednak pewien pomysł. Od razu wystartuj z Aqua Jet i staraj się dopasować do rytmu ośmiornicy, obserwując ruchy jej macek. Szybko przedostań się pomiędzy nimi, będąc nadal w strumieniu wody, tak dla bezpieczeństwa. Co jakiś czas wybijaj się Water Pulse, aby dodać sobie prędkości. Jeżeli jakaś macka będzie chciała cię zgarnąć, zablokuj ją Ice Beam. Zimno powinno ją odstraszyć i zdenerwować, przez co ci w tyle nie będą mieli za łatwo. Na sam koniec wykorzystaj Waterfall, aby dostać się do mety. Wyznacz sobie tym atakiem drogę do samej mety i płyń tym strumieniem, dalej napędzana poprzednimi ruchami. Wierzę, że dasz sobie radę, mała!
GallAnonim - 2014-11-07, 11:30

-Brawo Lu’lin! Udało nam się dostać na całkiem wysoką pozycję i postarajmy się żeby tak zostało! Również postaramy się wykorzystać cykliczność w ruchach tego olbrzymiego owocu morza, więc zbliż się prędko do niego. Gdy tylko podniesie pierwszą mackę, wpłyń pod nią, pamiętając, że zaraz podniesie się druga, pod którą będziesz musiała natychmiast wpłynąć, by nie opadła na ciebie ta pierwsza, a potem jeszcze raz i jeszcze, aż wreszcie będziesz mogła ruszyć do mety. Nie będziesz miała przy tym zbyt wiele czasu na zastanawianie się, więc nie wahaj się, bo możesz skończyć w obślizgłych objęciach którejś macki. W razie problemów z szybkością wspomóż się Quick Attackiem. Będziemy mieli kłopot, jeśli się ta ośmiornica rozzłości. Wtedy pryskaj do mety z najwyższą prędkością, chroniąc się Protectem i używając Scald aby wspomóc się odrzutem. Dzięki temu powinnaś wyślizgnąć przynajmniej jednej macce. W ostateczności spróbuj zamrozić zagrażającą ci mackę Ice Beamem. To powinno ostudzić na chwilę temperament ośmiornicy i dać ci szansę na ucieczkę. W stronę mety oczywiście. Trzymam kciuki za ciebie!
Gwen Brown - 2014-11-07, 11:47

- Miyu to już końcówka, więc musisz dać z siebie absolutnie wszystko! Nie możesz sobie pozwolić na najmniejszy błąd. Tu już nawet nie chodzi o to, abyś wygrała. Postaraj się odrobić swoją pozycję. Rozpocznij od Agility połączonego z Hydro Pump jako dodatkowy napęd. Bardzo ważna uwaga- obserwuj co robią przeciwnicy. Szczególnie miej na uwadze Greninję- płynie za tobą i z chęcią będzie próbował cię wyprzedzić. No i są jeszcze ci wszyscy przed tobą. Jeśli zostawiają za sobą jakieś ataki-pułapki, staraj się je wymijać, zamiast się w nie władować. Uważaj też jak zachowuje się ośmiornica. Jeśli jest spokojna to bez problemu wyminiesz jej macki. Ostatecznie poruszają się rytmicznie- zaobserwuj kiedy je unosi, a kiedy opuszcza aby wiedzieć w którym momencie zrobić unik. Gdyby była rozeźlona, postaw na swoją szybkość i zwinność i próbuj robić uniki. Nie możesz pozwolić się dotknąć którąkolwiek z macek. Na koniec możesz pozwolić sobie na odrobienie strat. Za pomocą Twister'a dosłownie miotaj rywalami przed tobą. Wystarczy, że na moment wytrącisz ich z osobistego rytmu w jakim płyną- to wystarczy aby wyminąć takiego delikwenta. W ten sam sposób pozbywaj się tych ataków, którymi mogą w ciebie ciskać. I oczywiście na sam koniec jeszcze raz Agility. Dasz sobie radę, Miyu!
Daisy7 - 2014-11-07, 21:01

Przebieg
Przy ośmiornicy jako pierwsi znajdują się Floatzel, który nie zamierza kombinować z przeszkadzaniem innym, zamiast tego skupiając się, by jak najszybciej pokonać ostatni element. Miał w zanadrzu masę odpowiednich "dopalaczy", jednak okazało się, że Starmie zamierza urozmaicić etap. Wszystko wydarzyło się błyskawicznie. Potężna fala (Surf), chwilowa kompletna jasność (Flash), a kiedy całość wróciła do normy, Hany nigdzie nie było (Camouflage)! Niespodziewanie pojawiła się na prowadzeniu, dzięki zyskaniu chwili czasu, którą rywale, a nawet ośmiornica zmarnowali na ogarnięcie, co się przed chwilą stało. Mimo to nie rozwścieczyła morskiego potwora, który dalej macha rytmicznie mackami. Dalej widzimy jak Buizel przemyka podobnie do swojej ewolucji między mackami z tym, że robi to znacznie wolniej. Raz o mały włos nie oberwał, aczkolwiek udało mu się uniknąć ciosu dzięki Quick Attack. Protect użył dopiero w połowie, gdy zapanowała wielka jasność. Okazało się, że to najlepsze rozwiązanie na całą turę, ponieważ niewidzialna tarcza odpycha od siebie zbliżające się kończyny ośmiornicy! Niesamowite, ale kto mógł wiedzieć. Golduck nie miał tak kolorowo, ponieważ używszy Ice Beam na jedną z macek, zagwarantował sobie oraz dalszym przeciwnikom oburzenie gigantycznej bestii. W końcu! Aż cztery razy kaczorowi nie udało się obronić przed mackami, w tym dwie spowodowały u niego krótkotrwałe oszołomienie. Obawiam się, że stworek zostanie lada moment wyprzedzony. Kingdra zastosowała się do rad trenerki i stawiając na zwinność oraz szybkość, wymijała macki. Niestety oberwał sporą ilością, ale na szczęście tylko jedna "zawierała" konfuzję. Myślicie, że samica się poddała? A skądże! Gdy tylko ominęła rozwścieczoną przeszkodę, zaczęła torować sobie trasę z oponentów Twisterem. Podopiecznego Layli wyprzedziła już przedtem, lecz teraz udało jej się wylądować na miejscu drugim. Jedynie Starmie nie dała się wykiwać. Greninja miał w planach zdenerwowanie i zirytowanie ośmiornicy, lecz ta już od jakiegoś czasu jest w takim, a nie innym stanie. Mimo to dzięki wykonywaniu kopii udało mu się trochę omamić dużą bestię i skierować na wrogów, jednakże wielka szkoda, iż nie zastosował żadnego ruchu przyspieszającego. W związku z tym ląduje na miejscu czwartym razem z Buizelem.

Na mecie:
1. Starmie - Frost
2. Kingdra - Gwen Brown
3. Floatzel - Yuki
4. Buizel - GallAnonim i Greninja - Fay
5. Golduck - Layla

WYNIKI & NAGRODY
~ Miejsce pierwsze ~
FROST ze STARMIE

~ Miejsce drugie ~
GWEN BROWN z KINGDRĄ
~ Miejsce trzecie ~
YUKI z FLOATZELEM

~ Miejsce czwarte ~
GALLANONIM z BUIZELEM oraz FAY z GRENINJĄ
~ Miejsce piąte ~
LAYLA z GOLDUCKIEM


Wszyscy ładnie się spisaliście, bo dotrwaliście do samego końca. Dzięki temu możecie przywrócić sobie wpisowe 1000$, a do tego 10% owej kwoty (łącznie 1100$) w ramach podziękowania, że nie olaliście sprawy, a tym samym nie okazaliście braku szacunku dla mojego wkładu w organizację zabawy ^^

~ 1 msc - shiny/zwykły Croconaw na 18lvl z 2 dowolnymi Egg Move LUB Spiral Cloyster (unique) na 18lvl z 2 dowolnymi Egg Move
~ 2 msc - 100% shiny/zwykłe jajeczko Qwilfisha/Relicantha/Carvanhy z zagwarantowanym losowym Egg Move + 1 Rare Candy
~ 3 msc - jajeczko Relicantha + Rare Candy
~ 4 msc - po 3 Rare Candy dla obydwóch
~ 5 msc - dowolny TM lub MT


Frost skan robi sobie sam, lecz musi go tu wkleić, by otrzymać potwierdzenie. Tak samo jak Gwen wybiera, czy woli wersję shiny czy zwykłą (w przypadku wyboru krokodylka) i którego z Poków. Panna Brown także musi tu odpisać, by poinformować nas, jaki rodzaj jajeczka wzięła oraz jakiego stworka z pośród trójki wspaniałych ;) To chyba tyle. Do następnych wyścigów, bystrzaki!

Gwen Brown - 2014-11-07, 21:19

O kurczątko. A jednak taktyka pisana na zasadzie "pisz pierwsze co ci przyjdzie do łba" nie jest taka durna xD
Na początek gratuluję Frostowi pierwszego miejsca, a także dziękuję pozostałym za wyrównaną rywalizację. Na prawdę, zacnie było.
Co do nagrody... jajeczko Relicantha będzie idealne. I jeszcze żeby nie był taki smutny i szaro-bury, to wezmę go w wersji Shiny. Od razu jest ładniejszy :)

Did - 2014-11-07, 22:07

MOJA HANA TAKA OSOM <3
Lu - 2014-11-12, 23:49

Yay, fajnie w czymś wygrać xD
Dziękuję oczywiście wszystkim rywalom za fajną i uczciwą walkę i za to, że walczyli wszyscy do końca. Mam nadzieję, że to powtórzymy w najbliższym czasie~

No i jeszcze chciałem podziękować Didowi za pożyczenie Hany ^^

Oto skan krokodylka:
Cytat:
Croconaw
Imię:

Poziom:
18

Ewolucja:
Totodile (18 lvl) -> Croconaw (30 lvl) -> Feraligatr
Ataki:
Ancient Power [EM] | Dragon Dance [EM] | Scratch | Leer | Water Gun | Rage | Bite | Scary Face
Charakter i historia:
Został wyhodowany na potrzeby wyścigu SAN ~ Przez wodę ~ jako nagroda dla zwycięzcy. Ten Croconaw jest inny, niż przedstawiciele swojego gatunku. Przede wszystkim jest szczuplejszy. Spowodowane jest to jednak tym, że ten krokodylek biega non stop i wiąże swoją przyszłość z tym sportem. Pływać też lubi, jednak boi się wychodzić na głębokie wody, gdyż myśli, że są tam straszne morskie potwory, które tylko czekają na to, aż podpłynie i haps! Nie ma Croconawa! Nienawidzi jeść suchej karmy i za nic w świecie nie chce jej więcej czuć w swojej paszczy. Uwielbia za to jeść krewetki i owoce morza. Jest niezwykle ostrożny, gdyż zdaje sobie sprawę z tego, że każdy poważniejszy uraz może zniweczyć jego przyszłą karierę biegacza.
Umiejętności:
Torrent - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki wodne zadają do 1,5 raza większe obrażenia.
Trzyma:
---
Egg Group:
Monster/Water 1

Daisy7 - 2014-11-13, 07:04

~ Skan wykonany prawidłowo - zatwierdzam ~

Wątek zamknięty.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group